Wkrótce SCF 2024 Spring
Dołącz do 1200 uczestników!

W.KRUK wprowadza usługę ubezpieczenia zegarków

W.KRUK, najstarsza polska marka jubilerska, rozszerza swój wachlarz usług związanych ze sprzedażą zegarków i wprowadza ofertę zabezpieczenia czasomierzy.

Tym, co wyróżnia ofertę marki od innych dostępnych na rynku, jest objęcie czasomierza dodatkową ochroną od następstw nieszczęśliwych zdarzeń. Ubezpieczenie jest dostępne w większości salonów stacjonarnych W.KRUK posiadających w stałej ofercie zegarki, przy zakupie zegarków do 100 000 zł.

Szeroka ochrona

Ubezpieczenie obejmuje szeroki zakres ochrony związany z uszkodzeniem zegarka w wyniku nieprzewidzianych zdarzeń losowych. W przypadku uszkodzenia właściciel zegarka będzie mógł dokonać naprawy lub wymienić uszkodzony przedmiot na nowy, kiedy naprawa będzie ekonomicznie nieuzasadniona.

– Oferowana przez nas usługa jest pierwszą taką inicjatywą na rynku. Do tej pory ubezpieczenie zegarka możliwe było tylko przy zakupie produktów z najwyższej półki cenowej i nawet wtedy przedmiot nie był chroniony przed nieszczęśliwymi wydarzeniami. Nasza współpraca z firmą SIGNAL IDUNA jest odpowiedzią na dynamicznie zmieniający się rynek zegarków i potrzeby klientów. Chcemy zapewnić kompletne doświadczenie – od zakupu po serwis posprzedażowy i usługi dodatkowe – podkreśla Łukasz Bernacki, Prezes Zarządu W.KRUK oraz Wiceprezes Zarządu Grupy VRG odpowiedzialny za segment jubilerski. – Takie innowacje jak ta, są elementem naszej strategii nieustannego rozwoju i umacniania pozycji lidera na rynku zegarków w Polsce – dodaje.

W.KRUK ma za sobą bardzo dobry kwartał

W.KRUK jest przedstawicielem najbardziej cenionych szwajcarskich producentów zegarków. Od 2004 roku W.KRUK jest partnerem marki Rolex, w portfolio posiada również takie marki jak Cartier, Chopard, Jaeger- LeCoultre, Panerai, Hublot. Od grudnia 2020 roku najstarsza polska marka jubilerska jest również wyłącznym przedstawicielem Patek Philippe w Polsce. Portfolio czasomierzy w ofercie W.KRUK obejmuje również szereg renomowanych marek takich jak Tag Heuer, Longines, Rado, Tissot czy Certina i in.

Segment jubilerski VRG, do którego należy W.KRUK, ma za sobą świetny trzeci kwartał. W okresie lipiec – wrzesień marka zanotowała 12,9 proc. wzrost sprzedaży detalicznej rok do roku, generując tym samym 152,2 mln zł przychodu.

W.KRUK stawia obecnie na dalszą dywersyfikację oferty i rozwój segmentu luksusowego, zarówno w asortymencie biżuterii jak i zegarków. Pierwszą z jesiennych nowości jest wrześniowa premiera kolekcji ambasadorskiej biżuterii i akcesoriów Longplay Natalii Kukulskiej i Michała Dąbrówki oraz nowej odsłony biżuterii modowej Picky Pica, kierowanej do młodszych klientów. W ramach przygotowań do sezonu świątecznego marka przedstawiła też autorską kolekcję luksusowej biżuterii Lunapark, dostępną w wybranych salonach z ofertą ekskluzywną i będącą dopełnieniem brylantowej oferty jubilera. W.KRUK zapowiada również nowości w ofercie zegarków z segmentu luksusowego oraz rozwój portfolio luksusowej biżuterii takich marek jak: Birks, Recarlo, Pasquale Bruni, Marco Bicego, Nanis czy Hulchi Belluni.

W.KRUK od 1840 na zawsze. W.KRUK to nie tylko biżuteria. To marzenie kobiet i mężczyzn od 1840 roku. W.KRUK jest jedyną marką biżuteryjną w Polsce, która sprawia, że ludzie, którzy ją noszą, czują się wyjątkowi i ważni dla siebie nawzajem. Historia ponad 180 lat marki to największa duma i najważniejsze dziedzictwo. W ponad 150 salonach firmowych na terenie całego kraju W.KRUK oferuje najwyższej jakości złotą i srebrną biżuterię, brylanty, kamienie szlachetne oraz autorskie kolekcje inspirowane najnowszymi trendami. W.KRUK jest ekspertem w dziedzinie zegarków. Przeszło 180 lat tradycji oraz otwartość na nowoczesne trendy czynią nas wiarygodnym i profesjonalnym przedstawicielem światowych marek zegarkowych: Rolex, Patek Philippe, Cartier, Jaeger-LeCoultre, Hublot, Panerai, Chopard, Breitling, Girard-Perregaux, Omega, Tudor, Tag Heuer, Longines, Rado, Frédérique Constant, Tissot, Certina, Doxa, Gucci, Calvin Klein, Swatch i wielu innych. W.KRUK oferuje kolekcję akcesoriów sygnowanych logo marki oraz luksusowych zapachów W.KRUK dostępnych na wkruk.pl oraz w stacjonarnych salonach marki.

VRG S.A. (dawniej Vistula Group S.A.) jest spółką notowaną na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie S.A. od 1993 r. Grupa Kapitałowa VRG S.A. specjalizuje się w projektowaniu oraz dystrybucji wysokiej jakości kolekcji mody dla mężczyzn i kobiet oraz biżuterii. Jest właścicielem bardzo dobrze rozpoznawalnych znaków towarowych w pięciu głównych liniach: Vistula, Bytom, Wólczanka, Deni Cler Milano i W.KRUK. Grupa Kapitałowa VRG S.A. koncentruje się na zarządzaniu markami, projektowaniu odzieży i biżuterii oraz rozwoju własnej sieci sprzedaży w obydwu głównych segmentach (odzieżowym i jubilerskim). Od 2000 roku podstawą strategii VRG S.A. jest realizacja wizji „Domu Marek” i dystrybutora na rynku detalicznym.

SCF 2024 Spring: Trwa rejestracja uczestników i partnerów!

9-10.04.24 r. Legia Warszawa

Najważniejsze wiosenne spotkanie rynku centrów handlowych,  9-10 kwietnia 2024, Legia Warszawa. Jak co roku targi, konferencja system umawiania spotkań i afterparty.

Rejestracja uczestników
Zamów pakiet partnera

Apsys partnerem strategicznym najnowszego wydania!

SCF Magazine nr 4/2023

SCF Magazine to czasopismo skierowane do najemców, deweloperów oraz firm zarządzających centrami handlowymi. Pierwszy numer magazynu ukazał się w roku 2005. Nakład to 3000 egz. Bezpłatna subskrypcja przysługuje uczestnikom SCF Fall oraz SCF Spring, najemcom oraz zarządcom centrów handlowych. Zapraszamy do reklamy oraz bezpłatnej subskrypcji.

Czytaj online
Zostań partnerem