Wkrótce SCF 2024 Spring
Dołącz do 1200 uczestników!

Plac Unii spełnia życzenia potrzebujących

W tym roku Plac Unii we współpracy z warszawską Fundacją Prometeusz Zdrowie Seniora w Warszawie przygotował wyjątkową akcję, do której mogą przyłączyć się zarówno wszyscy klienci, jak i pracownicy biurowca. W grudniu przez blisko dwa tygodnie w Placu Unii trwać będzie świąteczna akcja pod hasłem „The Giving Wall”, dzięki której klienci oraz pracownicy biurowca będą mogli wcielić się w rolę Świętego Mikołaja i spełnić marzenia potrzebujących.

W części handlowej już pojawiła się ścianka stworzona z życzeń podopiecznych Fundacji Prometeusz Zdrowie Seniora. Na każdej z „cegiełek” znajduje się spis upragnionych świątecznych podarków samotnych osób starszych.

– Paczka z prezentem to dla naszych podopiecznych coś więcej, niż pomoc. To ogromna radość i uśmiech na ich twarzach. Każdy prezent to wielkie marzenie, którym nasz podopieczny się z nami podzielił. Niektóre życzenia były bardzo długo wyczekiwane, wypowiedziane nieśmiałym głosem, inne praktyczne, ale niezbędne, a jeszcze inne symboliczne i bardzo skromne – bo przecież tak niewiele trzeba. Zanotowaliśmy je wszystkie dla osób biorących udział w akcji Placu Unii, ponieważ tak naprawdę dla naszych seniorów liczy się gest – świadomość, że ktoś o nich pamięta, dba i ma chęć sprawić, aby te Święta były po prostu szczęśliwe. Razem możemy to zrobić – mówi Albert Światopełk-Czetwertyński, założyciel Fundacji Prometeusz Zdrowie Seniora.

– To bardzo ważne, by w okresie przedświątecznym pomyśleć o osobach, które potrzebują naszego wsparcia i pomocy. Plac Unii realizuje bożonarodzeniowe inicjatywy charytatywne od wielu lat. Ubiegłoroczna edycja The Giving Wall cieszyła się ogromnym zainteresowaniem i uświadomiła nam, jak wielu naszych klientów i pracowników ma wielkie serca. Mamy nadzieję, że również teraz dzięki naszej akcji, na twarzach podopiecznych fundacji zagości uśmiech – dodaje Marcin Markowski, rzecznik prasowy Placu Unii.

Akcja The Giving Wall trwać będzie do 19 grudnia. Przygotowane prezenty można dostarczyć na stoisko dedykowane akcji codziennie w godz. 12-18, które znajduje się w pobliżu drogerii Rossmann na poziomie 0. W spełnianiu marzeń można brać udział samemu, zrobić to wspólnie ze swoją rodziną, przyjaciółmi czy swoimi kolegami i koleżankami z pracy.

Plac Unii to nowoczesny obiekt wielofunkcyjny, który wyróżnia się na mapie Warszawy ciekawą architekturą oraz jest ceniony za wysoką jakość powierzchni biurowych. Kompleks składający się z mtrzech budynków rozdzielonych szklanym dachem (dwóch 6-kondygnacyjnych oraz 21-piętrowej wieży) łącznie obecnie oferuje ponad 46 000 mkw. powierzchni do wynajęcia oraz 800 miejsc parkingowych.

Dzięki modułowej konstrukcji poszczególnych kondygnacji, Plac Unii zapewnia funkcjonalną i elastyczną pod względem aranżacji powierzchnię biurową klasy A+. W biurowcu zastosowano liczne rozwiązania ekologiczne wpływające bezpośrednio na realne oszczędności najemców, a sam projekt otrzymał certyfikat BREEAM na poziomie bardzo dobrym, przyznawany obiektom zrealizowanym zgodnie z zasadami zrównoważonego budownictwa. Każda z części kompleksu posiada oddzielne wejście, osobne piony komunikacyjne oraz niezależne recepcje.

W 2022 roku zakończyła się modernizacja poziomu +1 w wyniku czego obiekt zyskał dodatkowe 5000 mkw. nowoczesnej powierzchni biurowej. W części retail pasażu handlowo-usługowego znajduje się 50 najemców, w skład których wchodzą m.in.: Rossmann, H&M, Benetton, Vistula, Miele, Empik, iSpot, Midi Zoo, Smyk, Duka, Hebe czy Douglas. Na terenie obiektu do dyspozycji klientów są także klub fitness Zdrofit, restauracje i wiele punktów gastronomicznych oraz supermarket SuperSam. Obiekt posiada komfortowy, wielokondygnacyjny parking mieszczący stanowiska dla ponad 500 samochodów.

Zarządcą budynku jest firma CBRE. Za komercjalizację odpowiada firma Colliers International.

Trwa rejestracja uczestników i partnerów!

SCF 2024 Spring

Najważniejsze wiosenne spotkanie rynku centrów handlowych,  9-10 kwietnia 2024, Legia Warszawa.

Rejestracja uczestników
Zamów pakiet partnera

Apsys partnerem strategicznym najnowszego wydania!

SCF Magazine nr 4/2023

SCF Magazine to czasopismo skierowane do najemców, deweloperów oraz firm zarządzających centrami handlowymi. Pierwszy numer magazynu ukazał się w roku 2005. Nakład to 3000 egz. Bezpłatna subskrypcja przysługuje uczestnikom SCF Fall oraz SCF Spring, najemcom oraz zarządcom centrów handlowych. Zapraszamy do reklamy oraz bezpłatnej subskrypcji.

Czytaj online
Zostań partnerem