Wkrótce SCF 2024 Fall

Leasing, inwestycje, zarządzanie. Trwa rejestracja uczestników na najważniejsze spotkanie decydentów rynku centrów handlowych. 1400 uczestników. 25-26.09.24, Warszawa, Expo XXI.

Rejestracja uczestników

Drive Intermarché w kolejnym mieście

Intermarché poszerza dostępność usług e-commerce i otwiera kolejny punkt Drive. Oferuje przy tym swoim klientom wygodną możliwość odbioru zamówionych wcześniej internetowo produktów w specjalnie wyznaczonym miejscu obok punktu sprzedaży. Usługa jest dostępna od 22 grudnia br. dla mieszkańców Milicza w Intermarché przy ul. Makowej 13.

Z raportu „Jak kupuje polski konsument? Trendy e-commerce w zakupach z kategorii spożywczej”, który był rezultatem badania przeprowadzonego przez Grupę Muszkieterów oraz Havas Media, wynika, że co czwarty Polak dokonał w mijającym roku zakupu żywności za pośrednictwem internetu, a ponad 5 proc. robi to już regularnie. Jako główny powód realizacji zakupów produktów spożywczych online, 58 proc. badanych podaje oszczędność czasu. Średnia wartość koszyka zakupowego dla tej kategorii wynosi 236 zł.

Muszkieterowie, w odpowiedzi na rynkowe trendy, sukcesywnie rozwijają usługę Drive Intermarché przy supermarketach sieci. Umożliwia ona szybki odbiór zamówionych towarów prosto do bagażnika samochodu. Sklep w Miliczu jest już 55 placówką Drive Intermarché w Polsce.

– Rozwój kanału e-commerce jest dla nas strategicznym kierunkiem działań, dlatego oferujemy naszym klientom oraz franczyzobiorcom komplementarną usługę Drive Intermarché – mówi Tomasz Waligórski, Dyrektor Generalny Intermarché.

Średni koszyk zakupowy realizowany w ramach usługi Drive Intermarché jest czterokrotnie wyższy od średniej transakcji dokonywanej w sklepach stacjonarnych. Natomiast udział produktów świeżych, które są wyróżnikiem sieci, wynosi prawie 50 proc.
Intermarché Drive umożliwia klientom zamawianie produktów przez stronę internetową oraz ich odbiór w specjalnie wyznaczonej do tego strefie, znajdującej się blisko sklepu. W ofercie strony drive.intermarche.pl jest dostępnych 8 tysięcy artykułów. Co ważne, ceny produktów dostępnych w ramach usługi są takie same, jak w sklepie stacjonarnym.

Grupa Muszkieterów jest zrzeszeniem blisko 500 niezależnych polskich przedsiębiorców zarządzających supermarketami spożywczymi Intermarché oraz supermarketami typu „dom i ogród” Bricomarché. W 2021 r. obroty Grupy Muszkieterów wyniosły blisko 8,9 mld złotych. Wyznaczaniem kierunków strategicznych obu sieci zajmuje się spółka ITM Polska. Grupa Muszkieterów jest regularnie nagradzana w licznych konkursach i rankingach, m.in. na Liście 2000 dziennika „Rzeczpospolita”, czyli w zestawieniu największych firm w Polsce (47. pozycja wg. danych za 2021 r.), w rankingu „1000 największych firm w Polsce” „Gazety Finansowej” (47. miejsce w 2020 r.), w zestawieniu Najwięksi money.pl (48. pozycja w 2021 r.), w ramach nagród TOP Franczyzobiorca 2022 czy w rankingu „30 najpopularniejszych franczyz” magazynu „Franczyza & Biznes” (16. miejsce w 2021 r.). Muszkieterowie są obecni w 4 krajach Europy: Polsce, Francji, Belgii i Portugalii.

Newsletter SCF News

Obserwuj rynek centrów handlowych

Dołącz do ponad 7000 czytelników i otrzymuj codzienny, bezpłatny newsletter

Zapisz