Newsletter SCF News
Dołącz do 7000 odbiorców!

LANCERTO z najlepszym wynikiem na ZALANDO

900 proc. – o tyle wzrosła sprzedaż LFL LANCERTO rok do roku na platformie ZALANDO. Dzięki takiemu wynikowi, deklasując konkurencję, polska marka odzieży premium otrzymała nagrodę Priceless Partner Award 2022 przyznawaną co roku przez Connected Retail by Zalando.

Wyróżnieniem Priceless Partner Award nagradzane są polskie marki obecne na platformie Zalando, które odnotowały największy wzrost wolumenu sprzedaży w porównaniu z rokiem wcześniejszym.
– Nagroda Zalando za rok 2022 to dla nas ważne wyróżnienie i potwierdzenie, że wybrana przez nas strategia rozwoju jest właściwa. Platformy marketplace, na których jesteśmy obecni już od jakiegoś czasu, to najważniejszy – obok naszego własnego kanału ecommerce – kanał sprzedaży przewidziany w naszej strategii omnichannel – mówi Mariusz Serafin, Dyrektor Marketingu i Ecommerce, LANCERTO.

Pierwszym marketplace’em, na którym pojawiło się LANCERTO było allegro. W listopadzie 2021 roku dołączyły do niego Empik.com i właśnie Zalando, a w październiku ubiegłego roku listę tę uzupełniło Modivo.

R E K L A M A

Przed przystąpieniem do współpracy z kolejnymi platformami LANCERTO dokładnie analizuje ich dopasowanie do profilu i asortymentu oferowanego przez markę. Pod uwagę brane jest m.in to, czy i w jakim stopniu odbiorcy interesują się modą premium lub modnymi akcesoriami i dodatkami.

– Nie da się jednoznacznie opisać klientów marketplace’ów – to zróżnicowana mieszanka, w której znaleźć można zarówno przedstawicieli Gen Z, jak i silversów, mieszkańców metropolii i małych miejscowości. Jeśli chodzi o Zalando, to z naszych obserwacji wynika, że klient tej platformy jest bardzo wyedukowany pod względem modowym, zna aktualne trendy i zwraca uwagę na projekt, krój, kolor czy wzór ubrania – kontynuuje Mariusz Serafin.

Nagroda Priceless Partner Award przyznawana jest w ramach programu Connected Retail by Zalando, który został uruchomiony w celu udzielenia wsparcia sklepom stacjonarnym. Program zapewnia treści online, usługi płatnicze, obsługę klienta i specjalne wsparcie w postaci osobistego menedżera kont, a także własne oprogramowanie do zarządzania zamówieniami.

Statuetka, którą pod koniec 2022 r. otrzymało LANCERTO jest jedyna w swoim rodzaju. Została zaprojektowana i ręcznie wykonana przez berlińską artystkę ceramiczną Violaine Toth. Faktura oraz kształt nagrody przypominają tkaninę. Według artystki statuetka „stanowi odę do przemysłu modowego oraz symbolizuje silną i elastyczną więź między partnerami oraz platformą Zalando”.

LANCERTO to polska marka założona w 2008 roku. Znana ze swojego innowacyjnego stylu, komfortowej i wysokiej jakości odzieży, butów i akcesoriów dla mężczyzn. Kolekcje marki powstają z myślą o mężczyznach ceniących wygodę i elegancję. Ekskluzywnie wyselekcjonowane tkaniny, perfekcyjny krój oraz staranność wykończenia to pewność nienagannego wizerunku w każdej sytuacji.

LANCERTO dysponuje sklepem online lancerto.com oraz ogólnopolską siecią salonów sprzedaży zlokalizowanych w największych miastach Polski, w których profesjonalni i wykwalifikowani doradcy klienta dobiorą ubranie pod kątem okazji, potrzeb i cech fizycznych Klienta. Asortyment marki to klasyczne garnitury, smokingi, marynarki, koszule, swetry, płaszcze, kurtki, spodnie chino oraz skórzane buty wizytowe o ponadczasowym wzornictwie, a także szeroki wybór dodatków takich jak: krawaty, poszetki, szale, spinki do mankietów, szelki i skórzane paski. Ponadto marka oferuje odzież premium w stylu smart casual tj. jeansy, dzianiny, t-shirty i koszulki polo.