Newsletter SCF News
Dołącz do 7000 odbiorców!

Adam Małysz ambasadorem LANCERTO

Adam Małysz, jeden z najlepszych i najbardziej utytułowanych polskich sportowców w historii, został ambasadorem LANCERTO – polskiej marki odzieży premium.

Choć Adam Małysz karierę sportową zakończył ponad sześć lat temu, to pod względem ubioru były skoczek narciarski i kierowca rajdowy większości z nas kojarzy się z kombinezonem oraz kaskiem. Trudno by było inaczej, bo charakterystyczny strój był podstawowym ekwipunkiem Orła z Wisły przez ponad dwie dekady kariery na skoczniach narciarskich, a następnie w rajdach terenowych.

Objęcie przez Adama Małysza w 2022 r. stanowiska prezesa Polskiego Związku Narciarskiego wiązało się z wieloma zmianami w jego życiu. Jedną z nich były przyzwyczajenia dotyczące ubioru, który z naturalnych względów stał się bardziej formalny i elegancki. W tych okolicznościach drogi nowego szefa jednego z najważniejszych polskich związków sportowych skrzyżowały się z LANCERTO – polską marką odzieżową. 

R E K L A M A

W ramach nawiązanej właśnie współpracy Adam Małysz będzie korzystał z bogatego doświadczenia LANCERTO w zakresie mody i stylu. Specjaliści marki doradzą byłemu skoczkowi, które stylizacje będą idealnie pasowały do poszczególnych okazji. Marka zapewni zarówno eleganckie zestawy na oficjalne spotkania i negocjacje, jak i bardziej casualowe – na czas wolny.

– Nie da się ukryć, że zawsze bliższe były mi stroje sportowe, a te bardziej formalne, jak garnitury, zakładałem od święta. To wszystko zmieniło się, kiedy w zeszłym roku zostałem prezesem PZN. Nowe stanowisko to nie tylko nowe wyzwania i projekty, ale także inne niż do tej pory otoczenie oraz klimat spotkań służbowych. Wiąże się z tym także konieczność częstszego sięgania po eleganckie stylizacje. Stąd też pomysł sformalizowania współpracy. Od kilku lat jestem fanem LANCERTO, dlatego bardzo się cieszę, że to właśnie ta polska marka będzie mnie wspierać i doradzać mi w dziedzinie mody. Wiem, że ja i moja szafa jesteśmy w dobrych rękach – mówi Adam Małysz. 

Współpraca będzie realizowana głównie na kanałach mediów społecznościowych marki i Adama Małysza – Facebooku, Instagramie i TikToku. 

– Możemy zdradzić, że prywatnie Adam Małysz jest już od dłuższego czasu stałym gościem i klientem jednego z naszych salonów. Dlatego też zawiązana właśnie współpraca jest czymś zupełnie naturalnym i bardzo autentycznym. Jesteśmy dumni, że to właśnie my będziemy mogli wspierać jednego z najbardziej utytułowanych i popularnych polskich sportowców na kolejnym etapie jego kariery – mówi Michał Grochala, Brand Manager LANCERTO.

LANCERTO to polska marka założona w 2008 roku. Znana ze swojego innowacyjnego stylu, komfortowej i wysokiej jakości odzieży, butów i akcesoriów dla mężczyzn. Kolekcje marki powstają z myślą o mężczyznach ceniących wygodę i elegancję. Ekskluzywnie wyselekcjonowane tkaniny, perfekcyjny krój oraz staranność wykończenia to pewność nienagannego wizerunku w każdej sytuacji. 

LANCERTO dysponuje sklepem online lancerto.com oraz ogólnopolską siecią salonów sprzedaży zlokalizowanych w największych miastach Polski, w których profesjonalni i wykwalifikowani doradcy klienta dobiorą ubranie pod kątem okazji, potrzeb i cech fizycznych Klienta. Asortyment marki to klasyczne garnitury, smokingi, marynarki, koszule, swetry, płaszcze, kurtki, spodnie chino oraz skórzane buty wizytowe o ponadczasowym wzornictwie, a także szeroki wybór dodatków takich jak: krawaty, poszetki, szale, spinki do mankietów, szelki i skórzane paski. Ponadto marka oferuje odzież premium w stylu smart casual tj. jeansy, dzianiny, t-shirty i koszulki polo.