Wkrótce SCF 2024 Spring
Dołącz do 1200 uczestników!

W Jeleniej Górze powstanie nowy park handlowy

Dawna Fabryka to nowy park handlowy, który powstanie w Jeleniej Górze. Projekt zlokalizowano na terenie dawnych Zakładów Odlewniczych ZREMB, nieopodal centrum miasta, tuż przy trasie prowadzącej do Szklarskiej Poręby.

Obiekt dostarczy na rynek ok. 7,5 tys. mkw., na których powstanie 10 sklepów. Dawna Fabryka powstanie na terenie dawnych zakładów przemysłowych i fabryki części zamiennych do ciężkich maszyn budowlanych, która w różnych wariantach funkcjonowała w Jeleniej Górze od 130 lat. Nowy projekt zakłada stworzenie miejsca do szybkich i wygodnych zakupów z pełną ofertą handlową, której potrzebują klienci. W obiekcie znajdzie się operator spożywczy, sklepy oferujące sprzęt RTV i AGD, sklepy z wyposażeniem wnętrz, sportowe oraz modowe. W ramach projektu planowana jest także część gastronomiczna, w tym restauracja typu „drive thru”. Cały obiekt pomieści 10 lokali na 7,5 tys. mkw. Do dyspozycji klientów będzie wygodny zewnętrzny parking na 300 samochodów.

Pierwszych klientów Dawna Fabryka przywita w IV kwartale 2024 roku. Za komercjalizację oraz wprowadzenie projektu na rynek odpowiada firma doradcza CBRE.

– Parki handlowe dominowały w 2022 roku na rynku handlowym, stanowiąc aż 90 proc. nowej powierzchni handlowej, która trafiła na rynek. W tym roku ten trend się utrzyma. To efekt nasycenia dużymi centrami handlowymi, stąd duży rozwój parków i obiektów typu convenience, w których inwestorzy widzą ogromny potencjał – mówi Mariusz Majkowski, dyrektor w dziale powierzchni handlowych w CBRE

SCF 2024 Spring: Trwa rejestracja uczestników i partnerów!

9-10.04.24 r. Legia Warszawa

Najważniejsze wiosenne spotkanie rynku centrów handlowych,  9-10 kwietnia 2024, Legia Warszawa. Jak co roku targi, konferencja system umawiania spotkań i afterparty.

Rejestracja uczestników
Zamów pakiet partnera

Apsys partnerem strategicznym najnowszego wydania!

SCF Magazine nr 4/2023

SCF Magazine to czasopismo skierowane do najemców, deweloperów oraz firm zarządzających centrami handlowymi. Pierwszy numer magazynu ukazał się w roku 2005. Nakład to 3000 egz. Bezpłatna subskrypcja przysługuje uczestnikom SCF Fall oraz SCF Spring, najemcom oraz zarządcom centrów handlowych. Zapraszamy do reklamy oraz bezpłatnej subskrypcji.

Czytaj online
Zostań partnerem