Trzy śląskie sklepy rozszerzają ofertę najmu w aplikacji H-Our Store METRO PROPERTIES

METRO PROPERTIES rozszerzyło ofertę najmu w aplikacji H-Our Store o trzy centra na Górnym Śląsku. W kolejnych tygodniach dołączą do nich także sklepy w Łodzi podwarszawskich Markach i Krakowie, a od jesieni ubiegłego roku z powodzeniem działa już sklep w Poznaniu.

Razem to ponad 365 m² nowoczesnej powierzchni handlowej w popularnych destynacjach zakupowych, które można wynająć na godziny za pośrednictwem telefonu komórkowego. 

Aplikacja H-Our to innowacyjne, pierwsze takie rozwiązanie na polskim rynku, umożliwiające  wynajem sklepu w wybranym centrum handlowym za pośrednictwem intuicyjnej aplikacji. Umowa najmu zawierana jest elektronicznie, a wejście do sklepu i jego opuszczenie odbywa się bez udziału wynajmującego, podobnie do krótkoterminowego wynajmu mieszkań w popularnych portalach i aplikacjach. 

Powierzchnie dostępne obecnie w aplikacji H-Our Store są w pełni wyposażone modułową zabudową o neutralnej kolorystyce, umożliwiającą aranżację sklepu dla niemal każdego asortymentu w ciągu kilkunastu minut, a udostępnione ekrany ledowe pozwalają na bezpośrednią promocję oferty.

– To świetne rozwiązanie zarówno dla lokalnych twórców i handlowców, którzy chcą spróbować swoich sił w ugruntowanym na rynku i sprawnie działającym obiekcie handlowym ze stałym przepływem klientów, jak i znanych sieci handlowych, poszukujących dodatkowej przestrzeni dla końcówek serii czy wyprzedaży. Dla wynajmujących to z kolei doskonały sposób na wykorzystanie przestrzeni, będących w danym czasie w trakcie rekomercjalizacji – mówi Jakub Jarczewski, Dyrektor Działu PR METRO PROPERTIES.  

PARTNER PORTALU

Fact White Cat

Obecnie wszystkie powierzchnie dostępne w ramach H-Our Store są zlokalizowane w centrach handlowych M1, zarządzanych przez METRO PROPERTIES. Pierwszym był otwarty jesienią ubiegło roku sklep w Poznaniu, dysponujący powierzchnią 52 m². 

 – Asortyment najemców jest, zgodnie z naszym założeniem, bardzo zróżnicowany. To najczęściej lokalne firmy, czy wręcz rzemieślnicy zainteresowani powierzchnią na jeden czy dwa weekendy, m.in. handlujące sprzętem komputerowym, ubraniami, torebkami czy kosmetykami naturalnymi. Uruchomienie kolejnych lokalizacji, na południu Polski i w centrum, z pewnością zainteresuje również firmy sieciowe – dodaje Jakub Jarczewski.

Otwarte w ostatnich dniach lokale znajdują się na Śląsku. To sklep o powierzchni 21 m² w centrum handlowym M1 Bytom, liczący 80 m² lokal w M1 Czeladź i największy – 85 m² w M1 Zabrze. Wszystkie można wynająć nawet na 1 godzinę za pośrednictwem aplikacji H-Our Store, obejrzeć ich zdjęcia, przeczytać dokładny opis i zobaczyć ich lokalizację na mapie danego centrum. Wkrótce dołączą do nich sklepy modułowe w centrum handlowym M1 Marki o powierzchni prawie 75 m² oraz w M1 Łódź zajmujący blisko 51 m². 

Każdy z lokali składa się z sali sprzedaży, zaplecza oraz przymierzalni i jest w pełni wyposażony w meble, celowo dobrane w stonowanej kolorystyce. Kolory naturalnego dębu, bieli i antracytu stanowić mają uniwersalne tło dla każdego asortymentu. Odpowiednią ekspozycję i promocję oferty umożliwia profesjonale oświetlenie i ekrany ledowe.  

Newsletter SCF News

Obserwuj rynek centrów handlowych

Dołącz do ponad 7000 czytelników i otrzymuj codzienny, bezpłatny newsletter

Zapisz

Sklepy wyposażone są w modułową zabudowę meblową, która jest w pełni mobilna i daje możliwość łatwego dostosowania powierzchni do rodzaju prowadzonej działalności. Meble są osadzone na kółkach i w prosty sposób można również modyfikować ich funkcje. To regały, wieszaki z półkami, stoły ekspozycyjne oraz fornirowana lada kasowa z przyłączami elektrycznymi oraz internetowymi. 

Aplikacja H-Our Store jest dostępna w popularnych App Store’ach. Jej obsługa jest prosta, zaprojektowana w intuicyjny sposób. Umowa i wszystkie uzgodnienia prowadzone są elektronicznie. Wejście do sklepu możliwe jest za pośrednictwem specjalnie wygenerowanego kodu, a zdanie lokalu odbywa się bez udziału wynajmującego.  

M1 to sieć dziewięciu centrów handlowych, zlokalizowanych w Polsce centralnej i południowej, zarządzanych przez METRO PROPERIES. To  450 tysięcy m² powierzchni handlowej, na której swoje sklepy i punkty usługowe prowadzi 650 najemców niemal wszystkich branż. 

METRO PROPERTIES sp. z o.o. jest spółką oferującą usługi w zakresie profesjonalnego zarządzania nieruchomościami i procesami inwestycyjnymi. Spółka odpowiada za strategiczny rozwój nieruchomości, planowanie, budowę, wynajem, sprzedaż/kupno nieruchomości. W zakresie odpowiedzialności spółki leży center i facility management.