Wkrótce SCF 2024 Spring
Dołącz do 1200 uczestników!

Marka Ubrania Do Oddania rozpoczęła sprzedaż online na platformie lalafo.pl

Ubrania Do Oddania, marka znana z wielopłaszczyznowego wprowadzania ubrań do drugiego obiegu, rozpoczęła sprzedaż internetową w serwisie lalafo. W ofercie można znaleźć ponad 20 000 sztuk wyselekcjonowanych rzeczy z drugiego obiegu na każdą okazję: vintage, casual, okolicznościową, a także markową i nową z metkami.

W ramach działań pomocowych część oferowanego towaru przekazane jest za darmo – to tekstylia, które można zamówić ponosząc jedynie koszty przesyłki.

Ubrania Do Oddania to marka, która od 2018 roku z sukcesem redefiniuje pojęcie drugiego obiegu na rynku tekstylnym. Początkowo prowadziła wyłącznie platformę fundraisingową www.ubraniadooddania.pl, wspierając przy tym kampanie charytatywne – każdy 1 kg odzieży to 1 zł dla organizacji, którym dotychczas przekazała ponad milion złotych. Obecnie, firma działa kompleksowo i na wielu płaszczyznach, wyznaczając trendy na rynku odzieży używanej.

Drugi obieg w Internecie

Marka sprzedaje odzież z drugiego obiegu w 13 sklepach własnych – Butikach Cyrkularnych oraz w UDO Second Handach, tworzy charytatywną platformę fundraisingową, zbudowała program Let’s Circle Together dla marek modowych oraz Program Partnerski dla właścicieli sklepów second handów. Teraz wkracza w świat sprzedaży internetowej re-commerce zachowując swoją filozofię zgodną z zasadami gospodarki obiegu zamkniętego.

„Wejście do świata re-commerce jest kolejnym etapem naszej strategii rozwoju, który właśnie realizujemy. Udało nam się wypracować rozwiązanie, dzięki któremu, jesteśmy w stanie sprzedawać online ubrania z drugiego obiegu w bardzo atrakcyjnych cenach, które do tej pory ze względu na koszty obsługi re-commerce były zarezerwowane dla second handów stacjonarnych.” – mówi Tomasz Bocian, CEO marki Ubrania Do Oddania.

Przyjazna platforma dla wszystkich

lalafo.pl to platforma internetowa i aplikacja mobilna, z której korzystać będzie marka Ubrania Do Oddania, to rozwiązanie promujące ekologię i oferujące wyszukiwanie asortymentu po rozmiarach, typach i opisach. Od 7 lat działa na Ukrainie, w Serbii, Grecji, Kirgistanie i Azerbejdżanie, a od 2022 r. także w Polsce. lalafo przyjmuje przedmioty z drugiej ręki, fotografuje i przygotowuje do umieszczenia w katalogu wraz ze szczegółowym opisem każdej rzeczy, a następnie wysyła bezpośrednio do kupującego.

„Wiemy jak ważne w wymiarze ekologicznym i społecznym jest wspieranie gospodarki cyrkularnej. Skupiamy sią na tym, by nasze działania ułatwiały i skracały procesy digitalizacji drugiego obiegu rzeczy. Dlatego nasza aplikacja mobilna i serwis internetowy są bardzo intuicyjne dla kupujących i dostawców. A dzięki nawiązaniu współpracy z Ubrania Do Oddania możemy zaoferować niepowtarzalną ofertę produktów z drugiej ręki” – mówi Anna Polischuk, co-founderka lalafo.

W ofercie Ubrania Do Oddania w serwisie lalafo znaleźć można szeroką ofertę odzieży z drugiego obiegu dla każdego – damskich, męskich i dziecięcych. W serwisie wystawionych zostało ponad 20 000 sztuk odzieży vintage, casualowej, okolicznościowej oraz outletowej z metkami, a liczba rzeczy oferowanych przez Ubrania Do Oddania będzie systematycznie powiększana.

„Zdecydowaliśmy się nawiązać współpracę z międzynarodową platformą lalafo, bowiem podziela nasze wartości w zakresie działalności charytatywnej i dbałości o planetę. Poza tym, korzystanie z niej jest bardzo proste, zarówno przez platformę internetową, jak i aplikację na smartfony.” – mówi Tomasz Bocian, CEO marki Ubrania Do Oddania.

SCF 2024 Spring: Trwa rejestracja uczestników i partnerów!

9-10.04.24 r. Legia Warszawa

Najważniejsze wiosenne spotkanie rynku centrów handlowych,  9-10 kwietnia 2024, Legia Warszawa. Jak co roku targi, konferencja system umawiania spotkań i afterparty.

Rejestracja uczestników
Zamów pakiet partnera

Apsys partnerem strategicznym najnowszego wydania!

SCF Magazine nr 4/2023

SCF Magazine to czasopismo skierowane do najemców, deweloperów oraz firm zarządzających centrami handlowymi. Pierwszy numer magazynu ukazał się w roku 2005. Nakład to 3000 egz. Bezpłatna subskrypcja przysługuje uczestnikom SCF Fall oraz SCF Spring, najemcom oraz zarządcom centrów handlowych. Zapraszamy do reklamy oraz bezpłatnej subskrypcji.

Czytaj online
Zostań partnerem