Newsletter SCF News
Dołącz do 7000 odbiorców!

Maxi Zoo Polska wchodzi w rok 2023 w zupełnie nowym wydaniu!

 Lider rynku zoologicznego w Polsce zaczyna rok od ważnych zmian. 6 lutego przy ul. Połczyńskiej 4 w Warszawie, otworzyła się wyjątkowa placówka. To już 90 sklep Maxi Zoo w Polsce i zarazem pierwszy w odświeżonym obliczu. 

Nowy format sklepów ucieleśnia brand w nowoczesny i autentyczny sposób. Za jego pośrednictwem stworzony został system nawigacji, który zoptymalizuje orientację klienta w sklepie i wpłynie na jeszcze lepszą atmosferę zakupową.

„Zmieniliśmy cały dotychczasowy design. Nasze placówki zyskają jasną, przyjazną tonację, a także zupełnie inne oświetlenie. Postawiliśmy również na połączenie minimalistycznego, industrialnego wyglądu z elementami skandynawskiego wzornictwa. Zastosowanie niższych regałów poprawi widoczność, a części modułowe dadzą dużą elastyczność w tworzeniu atrakcyjnych ekspozycji produktowych. Udoskonalony format to wyjście naprzeciw zmieniającym się oczekiwaniom i potrzebom klientów. Chcemy zachęcić ich do odkrywania naszych produktów i wypróbowania czegoś zupełnie nowego.”- powiedział Grzegorz Kaprzyk, Dyrektor ds. Rozwoju Maxi Zoo Polska. 

R E K L A M A

Otwarcie w Warszawie zapoczątkuje unowocześnione oblicze sklepów stacjonarnych Maxi Zoo Polska. I choć ograniczona powierzchnia nowego sklepu nie pozwoli na zrealizowanie konceptu w pełnej formule, kolejne placówki będą zawierały wszystkie nowości i dodatkowe serwisy. Sieć zaprasza do sprawdzania nowości razem ze swoimi pupilami. 

Maxi Zoo weszło na polski rynek w 2012 roku i od tego momentu jest najprężniej rozwijającą się siecią sklepów dla zwierząt w naszym kraju. W 2021 roku Maxi Zoo Polska po raz 7 zdobyło tytuł: „NAJLEPSZY SKLEP STACJONARNY” w konkursie TOP FOR DOG 2021 stając się ponownie numerem 1 wśród sklepów dla zwierząt oraz po raz pierwszy otrzymało nagrodę za najlepszą inicjatywę społeczną „Przyjaźń Łączy – Wspólnie dla Zwierząt” za akcję z bransoletką. Aktualnie spółka posiada 90 sklepów w większych i mniejszych i miastach w Polsce. W 2019 roku sieć rozpoczęła sprzedaż online i otworzyła sklep – www.maxizoo.pl.

W czerwcu 2020 roku Maxi Zoo dołączyło do największego multipartnerskiego Programu Bonusowego w Polsce – PAYBACK.  W 2022 roku sieć uruchomiła własną aplikację dla Klientów, z programem Friends oraz specjalnymi ofertami. Maxi Zoo jest częścią Grupy Fressnapf, która działa w 11 krajach europejskich, głównie pod szyldem Maxi Zoo. Pozycję marki w Polsce potwierdza uzyskany tytuł „Wielki Modernizator 2022”, “Brylant Polskiej Gospodarki 2022”, “Gepard Biznesu 2022”, nagroda w kategorii “Ekspansja Sieci Handlowej 2022” przyznana w konkursie PRCH RETAIL AWARDS 2022, nagroda “Złoty Laur Klienta 2022-2023″, nagroda “e-Laur Klienta 2010-2022″ oraz wyróżnienia “Diamenty Forbes’a 2023”, a także “Innowacyjna Sieć Roku”, które zostało przyznane w plebiscycie BLIX AWARDS. W każdym ze sklepów można znaleźć w ofercie ponad 8000 produktów znanych firm w przystępnych cenach oraz produkty marek dostępnych wyłącznie w tej sieci (karmy i akcesoria): Premiere, Select Gold, Real Nature czy Dogs Creek. 

Filozofia marki i cały koncept biznesowy sieci został oparty na wartościach, u podstaw których leży przekonanie, że „Zwierzęta wzbogacają nasze życie dzień po dniu i to jest to, co nas łączy”. Konsekwentnie realizując tę ideę, sieć prowadzi aktywne działania na rzecz zwierząt. Od początku działalności w Polsce, Maxi Zoo angażuje się w szereg charytatywnych akcji społecznych oraz pomaga bezdomnym zwierzętom. Współpraca ze schroniskami, wolontariat, wsparcie odpowiedzialnej adopcji, współpraca z GOPR, OTOP czy Strażą dla Zwierząt to m.in. główne działania CSR firmy w Polsce.