Wkrótce SCF 2024 Fall

Leasing, inwestycje, zarządzanie. Trwa rejestracja uczestników na najważniejsze spotkanie decydentów rynku centrów handlowych. 1400 uczestników. 25-26.09.24, Warszawa, Expo XXI.

Rejestracja uczestników

Drogerie dm kontynuują rozwój. Rusza trzeci sklep w stolicy Dolnego Śląska

dm kontynuuje swój rozwój w Polsce i już w najbliższy czwartek, 23 lutego we Wrocławiu, przy  ul. Strachocińskiej 184 o 8:00 swoje drzwi otworzy trzecia drogeria dm w tym mieście. W dniach 23-25 lutego dla klientów, w tym dla rodzin z dziećmi przygotowano szereg atrakcji.

Choć w dm obowiązuje trwała, zawsze korzystna cena, z okazji otwarcia detalista zaplanował 15% rabatu powitalnego na całe zakupy. Na klientów czekać będzie także prezent – żel pod prysznic marki własnej Balea z limitowanej edycji przygotowanej specjalnie dla Wrocławia. Rabat obowiązuje do 04 marca. W ramach wsparcia lokalnych inicjatyw dm przekaże także darowiznę na rzecz Stowarzyszenia Grupa z Pasją, wspierającego rozwój kulturalno-społeczny osiedli Strachocin-Swojczyce-Wojnów.

– Otwarciem trzeciej drogerii we Wrocławiu, a dziesiątej w Polsce rozpoczynamy kolejny rok, w którym zapraszamy klientów do świata marek dm. To właśnie w tym mieście otworzyliśmy pierwszą drogerię, tu też znajduje się nasza siedziba. Od tego czasu powstało łącznie 9 drogerii, kolejno w Jeleniej Górze, Lubaniu, Lesznie, Wodzisławiu Śląskim, Żorach, Krakowie, po raz drugi we Wrocławiu oraz w Myślenicach. Wrocławianie przyjmują nas entuzjastycznie, angażują się w organizowane przez nas akcje kasjerskie, a my chcemy być jak najbliżej ich, dlatego z radością otwieramy kolejny sklep. mówi Marek Mączka, Kierownik Regionalny dm w Polsce. 

Sklepy dm cieszą się dużą sympatią konsumentów. W asortymencie dm znajduje się szeroki wybór produktów do pielęgnacji twarzy i ciała, artykuły zdrowotne i higieniczne oraz produkty w kategoriach kosmetyki i perfumy. Klienci mogą także kupić żywność, artykuły gospodarstwa domowego i karmę dla zwierząt. Dużą popularnością, cieszą się wysokiej jakości produkty marek własnych. Wśród nich wymienić należy markę Balea, czy najlepiej sprzedającą się markę certyfikowanych kosmetyków naturalnych alverde. 

Przyjazna aranżacja wnętrz sklepów sprawia, że zakupy są wygodne i przyjemne dla klientów. Obok bezpłatnego dozownika z wodą, w sklepie znajdują się terminale foto z usługą natychmiastowego wydruku zdjęć i naklejek. Z przestronnych alejek i bogatej oferty produktów dla dzieci szczególnie korzystają rodziny. Rodzice na miejscu znajdą przewijak z zapasem pieluch marki własnej babylove. Dla najmłodszych dm przygotował bujanego konika w strefie dla dzieci oraz małe wózki zakupowe.

Tym, co wyróżnia dm na polskim rynku są ceny. Drugim wyróżnikiem są atrakcyjne oferty kuponów rabatowych w aplikacji „Mój dm” na poszczególne kategorie produktów lub marki oraz dodatkowe kupony Payback umożliwiające naliczenie wielokrotności punktów Payback za dany zakup. W skali miesiąca to łącznie około dwudziestu różnego rodzaju kuponów, które w połączeniu z gwarancją trwałej ceny tworzą korzystną ofertę dm i wzmacniają system sprzedaży wielokanałowej. 

Wyjątkowo z okazji otwarcia drogeria oferuje dodatkowy 15% rabat powitalny, który obowiązuje do 04 marca oraz specjalną, wrocławską edycję kremowego żelu pod prysznic marki własnej Balea. Będzie można otrzymać go w prezencie przy zakupach za okazaniem kuponów dostępnych w gazetkach dm lub zakupić. Oferta ważna jest również do 04 marca lub do wyczerpania zapasów. Na mieszkańców Wrocławia odwiedzających sklep w dniach 23 i 25 lutego czekać będą atrakcyjne animacje i zabawy z muzyką, spotkanie z pluszowym Misiem Czyścioszkiem – Saubär oraz, profesjonalny makijaż twarzy z kosmetykami Pierre Rene oraz prażony popcorn i rozgrzewająca herbata. 

Newsletter SCF News

Obserwuj rynek centrów handlowych

Dołącz do ponad 7000 czytelników i otrzymuj codzienny, bezpłatny newsletter

Zapisz

Klienci z całej Polski mogą dokonywać zakupów w sklepie online www.dm.pl oraz za pomocą aplikacji “Mój dm”. Mają przy tym możliwość wybrania najbardziej komfortowej i wygodnej dla siebie opcji realizacji zamówienia: dostawy w ciągu 2-3 dni roboczych do domu, dowolnego punktu odbioru DPD Pickup lub najbliższej drogerii dm, albo odbioru ekspresowego w swojej drogerii stacjonarnej już po 3 godzinach od złożenia zamówienia. 

Powierzchnia sali sprzedaży trzeciej drogerii dm we Wrocławiu wynosi około 550 m2. Drogeria zadbała o dodatkowe udogodnienia dla klientów. Sklep wyposażony jest w ławeczkę do odpoczynku, czy stację pakowania prezentów, z której korzystać można nieodpłatnie. Na klientów czeka komfortowy parking. Drogeria otwarta będzie od poniedziałku do soboty w godzinach od 8:00 do 20:00 i w niedziele handlowe w godzinach 10:00-18:00. Sieć zatrudnia siedmiu pracowników na potrzeby nowo otwartej lokalizacji.

Drogerie dm posiadają ponad 3800 punktów sprzedaży, w których zatrudnionych jest ponad 66 000 osób w całej Europie. W roku obrotowym 2021/2022 dm odnotował sprzedaż w wysokości 13,6 mld euro wygenerowaną łącznie we wszystkich 14 krajach europejskich. Drogerie dm oferują szeroki wybór produktów do pielęgnacji twarzy i ciała, artykuły zdrowotne i higieniczne oraz produkty w kategoriach kosmetyki i perfumy, żywność, gospodarstwo domowe, usługi foto i karma dla zwierząt. Oprócz produktów znanych marek klienci znajdą w dm także wiele marek własnych, takich jak Balea czy najlepiej sprzedająca się marka certyfikowanych kosmetyków naturalnych alverde. dm docenianie jest również za zespół wykwalifikowanych pracowników, chętnie doradzających klientom. Sieć nieustannie pracuje nad optymalizacją wszystkich swoich procesów, by wywiązać się z odpowiedzialności za zrównoważony rozwój w całej Europie.