Wkrótce SCF 2024 Fall

Leasing, inwestycje, zarządzanie. Trwa rejestracja uczestników na najważniejsze spotkanie decydentów rynku centrów handlowych. 1400 uczestników. 25-26.09.24, Warszawa, Expo XXI.

Rejestracja uczestników

Invesco Real Estate: Plac Unii z nowym sklepem Carrefour, który ma 3000 mkw.

Carrefour Polska otworzy swój najnowszy sklep na terenie pasażu handlowo-usługowego Plac Unii. Zaoferuje on klientom wiele nowatorskich rozwiązań zapewniających wysoki komfort zakupów, w tym specjalistyczne i tematyczne przestrzenie, strefę produktów ekologicznych oraz kuchnie świata i kasy samoobsługowe. Otwarcie nastąpi w pierwszej połowie bieżącego roku.

Sieć Carrefour, która prowadzi działalność w najbardziej prestiżowych obiektach handlowych na terenie Warszawy, zdecydowała się otworzyć swój najnowszy sklep w Placu Unii. Dzięki temu mieszkańcy pobliskiego Mokotowa oraz pracownicy biurowi zyskają dostęp do niezwykle szerokiej oferty jednej z najbardziej cenionych sieci ogólnospożywczych. 

Carrefour w Placu Unii będzie zajmował powierzchnię prawie 3 000 mkw. i znajdzie się na poziomie -1 w miejscu poprzedniego operatora spożywczego. 

Projektując nowy sklep, sieć bazuje na najlepszych doświadczeniach z 25 lat działalności Carrefour na polskim rynku, dzięki czemu zapewni klientom szeroką i różnorodną ofertę dostępną w jednym miejscu. W asortymencie znajdzie się kilkanaście tys. produktów, w tym szeroki wybór produktów spożywczych, w tym bio, artykułów przemysłowych oraz tekstyliów. Ponadto wyróżniać go będzie szereg unikalnych w skali kraju rozwiązań handlowych oraz nowoczesnych usług ułatwiających zakupy. 

– Carrefour przyspiesza ekspansję w Polsce i aktywnie poszukuje atrakcyjnych lokalizacji dla nowych sklepów. Dzięki modelowi omnikanałowemu i pięciu różnym formatom sklepów w naszym portfolio jesteśmy w stanie skutecznie odpowiadać na potrzeby klientów w każdej lokalizacji – mówi Agata Kopytyńska, Dyrektor Działu Nieruchomości i Ekspansji Carrefour Polska.

– Już niebawem mieszkańcy stolicy będą mogli robić zakupy w nowym hipermarkecie Carrefour, który zostanie otwarty w Placu Unii. Będzie to jeden najnowocześniejszych sklepów wielkopowierzchniowych w tej części miasta. Jestem przekonana, że dzięki naszej bogatej i różnorodnej ofercie produktów, programom lojalnościowym pozwalającym oszczędzać pieniądze na każdych zakupach oraz innowacyjnym usługom dodatkowym, szybko staniemy się ulubionym sklepem pierwszego wyboru dla mieszkańców tej części Warszawy – dodaje. 

– Celem Placu Unii jest zapewnienie kompleksowej oferty zakupowej mieszkańcom Mokotowa oraz pracownikom naszych budynków biurowych. Sklep Carrefour będzie zapewniał największy asortyment ogólnospożywczy w najbliższej okolicy. Jesteśmy przekonani, że oferta Carrefour spotka się z dużym zainteresowaniem klientów, którzy dokonują zakupów w coraz bardziej świadomy sposób, zwracając uwagę przede wszystkim na jakość produktów i atrakcyjną cenę – dodaje Anna Szelc, Dyrektor Investment Management Invesco Real Estate w Polsce. 

Newsletter SCF News

Obserwuj rynek centrów handlowych

Dołącz do ponad 7000 czytelników i otrzymuj codzienny, bezpłatny newsletter

Zapisz

Carrefour Polska to omnikanałowa sieć handlowa, pod szyldem której działa w Polsce ponad 950 sklepów w 6 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów hurtowo-dyskontowych, osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jako jeden ze światowych liderów handlu spożywczego posiada ponad 13 000 sklepów w ponad 30 krajach. 

Plac Unii to nowoczesny obiekt wielofunkcyjny, który wyróżnia się na mapie Warszawy ciekawą architekturą oraz jest ceniony za wysoką jakość powierzchni biurowych. Kompleks składający się z trzech budynków połączonych szklanym dachem (dwóch 6-kondygnacyjnych oraz 21-piętrowej wieży) obecnie oferuje ponad 57 000 mkw. powierzchni do wynajęcia oraz 800 miejsc parkingowych. Dzięki modułowej konstrukcji poszczególnych kondygnacji, Plac Unii zapewnia funkcjonalną i elastyczną pod względem aranżacji powierzchnię biurową klasy A+. W biurowcu zastosowano liczne rozwiązania ekologiczne wpływające bezpośrednio na realne oszczędności najemców, a sam projekt otrzymał certyfikat BREEAM na poziomie bardzo dobrym. Każda z części kompleksu posiada oddzielne wejście, osobne piony komunikacyjne oraz niezależne recepcje. 

W 2022 roku zakończyła się modernizacja poziomu +1 w wyniku czego obiekt zyskał dodatkowe 5000 mkw. nowoczesnej powierzchni biurowej. 

W części retail pasażu handlowo-usługowego znajduje się ok. 50 najemców, w skład których wchodzą m.in.: Rossmann, H&M, Benetton, Vistula, Miele, Empik, iSpot, Midi Zoo, Smyk, Duka, Hebe czy Douglas. Na terenie obiektu do dyspozycji klientów są także klub fitness Zdrofit, przychodnia stomatologiczna Lux Med, restauracje i wiele punktów gastronomicznych. Obiekt posiada komfortowy, wielokondygnacyjny parking mieszczący stanowiska dla ponad 500 samochodów.

Invesco Real Estate jest światowym liderem w branży zarządzania inwestycjami w nieruchomości, zarządzając aktywami na rynku nieruchomości o wartości 94,7 mld USD, zatrudnia 585 pracowników i posiada 21 biur regionalnych w Stanach Zjednoczonych, Europie i Azji. Invesco Real Estate od 1992 roku aktywnie inwestuje w całym spektrum ryzyka i zwrotu, w bezpośrednie strategie dotyczące nieruchomości, takie jak podstawowe, dłużne, wartości dodane i oportunistyczne, a także w notowane na giełdzie papiery wartościowe na rynku nieruchomości. W Europie Invesco Real Estate ma osiem biur w Londynie, Monachium, Mediolanie, Madrycie, Paryżu, Pradze, Luksemburgu i Warszawie oraz 177 pracowników. Zarządza 185 aktywami w 14 krajach europejskich i zarządza aktywami o wartości około 15 miliardów USD.