Wkrótce SCF 2024 Fall

Leasing, inwestycje, zarządzanie. Trwa rejestracja uczestników na najważniejsze spotkanie decydentów rynku centrów handlowych. 1400 uczestników. 25-26.09.24, Warszawa, Expo XXI.

Rejestracja uczestników

Monnari: W IV kwartale 2022 przychody wyniosły ok. 93,5 mln zł, co oznacza wzrost rdr o prawie 12 proc.

Skonsolidowane przychody ze sprzedaży Monnari Trade w czwartym kwartale 2022 roku wyniosły ok. 93,5 mln zł, czyli wzrosły o 11,7 proc. rdr .W całym 2022 r. grupa Monnari wygenerowała przychody w wysokości 288,4 mln zł, co oznacza wzrost o 24,5 proc. w relacji do 2021 r.

Marża brutto na sprzedaży w IV kwartale 2022 r. wyniosła 58,6 proc., w porównaniu do marży w wysokości 58,2 proc. w analogicznym okresie 2021 r.

W całym 2022 r. grupa osiągnęła marżę brutto na sprzedaży w wysokości 57,3 proc., oznacza wzrost o 2,6 pkt. proc. w relacji do 2021 r. (54,7 proc.).

Na koniec 2022 r. grupa Monnari posiadała 244 salony sprzedaży o całkowitej powierzchni ok. 50,7 tys. m kw., co oznacza wzrost rok do roku powierzchni sieci o ok. 19,3 proc. i wzrost liczby salonów o 43.

Ponad 20 lat na rynku

PARTNERZY PORTALU

Fact White Cat
Fact White Cat

Marka Monnari powstała w 1998 roku, rynek odzieży damskiej podbija od ponad 20 lat. Jest liderem w segmencie eleganckiej odzieży dla kobiet, które cenią sobie ponadczasowe stylizacje. Szeroki asortyment – od koszul, przez sukienki aż po oryginalne dodatki – sprawia, że od lat Monnari jest jedną z najbardziej cenionych marek odzieżowych w Polsce.

Bogate portfolio odzieżowe

Monnari oferuje dwie pełnosezonowe kolekcje – wiosenno-letnią oraz jesienno-zimową. Na kolekcje składają się autorskie projekty w limitowanych seriach, a projektanci szczególną uwagę poświęcają wykończeniom oraz detalom. Ubrania powstają z myślą o figurach polskich kobiet, dlatego w ponad 180 salonach w całym kraju dostępne są kreacje dla Pań w rozmiarach 36-46, ale także – Plus Size. Bogate portfolio odzieżowe marki uzupełnia szeroki wybór wysokiej jakości akcesoriów – toreb, szali, kapeluszy, a także biżuterii.

Firma dba o duży wybór wygodnych ubrań i dodatków, które powstają jako autorskie projekty w limitowanych seriach, opracowywane przez doświadczonych projektantów. Poszczególne produkty można łatwo łączyć ze sobą, tworząc garderobę uniwersalną. Marka słynie też ze staranności, poświęcając wyjątkową uwagę detalom.

Newsletter SCF News

Obserwuj rynek centrów handlowych

Dołącz do ponad 7000 czytelników i otrzymuj codzienny, bezpłatny newsletter

Zapisz