Wkrótce SCF 2024 Spring
Dołącz do 1200 uczestników!

Monnari: W IV kwartale 2022 przychody wyniosły ok. 93,5 mln zł, co oznacza wzrost rdr o prawie 12 proc.

Skonsolidowane przychody ze sprzedaży Monnari Trade w czwartym kwartale 2022 roku wyniosły ok. 93,5 mln zł, czyli wzrosły o 11,7 proc. rdr .W całym 2022 r. grupa Monnari wygenerowała przychody w wysokości 288,4 mln zł, co oznacza wzrost o 24,5 proc. w relacji do 2021 r.

Marża brutto na sprzedaży w IV kwartale 2022 r. wyniosła 58,6 proc., w porównaniu do marży w wysokości 58,2 proc. w analogicznym okresie 2021 r.

W całym 2022 r. grupa osiągnęła marżę brutto na sprzedaży w wysokości 57,3 proc., oznacza wzrost o 2,6 pkt. proc. w relacji do 2021 r. (54,7 proc.).

Na koniec 2022 r. grupa Monnari posiadała 244 salony sprzedaży o całkowitej powierzchni ok. 50,7 tys. m kw., co oznacza wzrost rok do roku powierzchni sieci o ok. 19,3 proc. i wzrost liczby salonów o 43.

Ponad 20 lat na rynku

Marka Monnari powstała w 1998 roku, rynek odzieży damskiej podbija od ponad 20 lat. Jest liderem w segmencie eleganckiej odzieży dla kobiet, które cenią sobie ponadczasowe stylizacje. Szeroki asortyment – od koszul, przez sukienki aż po oryginalne dodatki – sprawia, że od lat Monnari jest jedną z najbardziej cenionych marek odzieżowych w Polsce.

Bogate portfolio odzieżowe

Monnari oferuje dwie pełnosezonowe kolekcje – wiosenno-letnią oraz jesienno-zimową. Na kolekcje składają się autorskie projekty w limitowanych seriach, a projektanci szczególną uwagę poświęcają wykończeniom oraz detalom. Ubrania powstają z myślą o figurach polskich kobiet, dlatego w ponad 180 salonach w całym kraju dostępne są kreacje dla Pań w rozmiarach 36-46, ale także – Plus Size. Bogate portfolio odzieżowe marki uzupełnia szeroki wybór wysokiej jakości akcesoriów – toreb, szali, kapeluszy, a także biżuterii.

Firma dba o duży wybór wygodnych ubrań i dodatków, które powstają jako autorskie projekty w limitowanych seriach, opracowywane przez doświadczonych projektantów. Poszczególne produkty można łatwo łączyć ze sobą, tworząc garderobę uniwersalną. Marka słynie też ze staranności, poświęcając wyjątkową uwagę detalom.

Trwa rejestracja uczestników i partnerów!

SCF 2024 Spring

Najważniejsze wiosenne spotkanie rynku centrów handlowych,  9-10 kwietnia 2024, Legia Warszawa.

Rejestracja uczestników