Wkrótce SCF 2024 Spring
Dołącz do 1200 uczestników!

Zupełnie nowe oblicze salonu LANCERTO we Wrocław Fashion Outlet

Nowoczesne tablety umożliwiające klientom dostęp do pełnej oferty na życzenie, większa strefa przymierzalni, nowy wygląd i jeszcze lepsze wykorzystanie całej powierzchni salonu – to wszystko zyska sklep LANCERTO we Wrocławiu po zakończeniu rebrandingu. Otwarcie już w połowie marca.

Sklep LANCERTO we Wrocław Fashion Outlet to pierwszy outlet polskiej marki odzieży premium, który przechodzi modernizację, po której jego standard będzie identyczny ze standardem regularnych salonów LANCERTO zlokalizowanych w najbardziej prestiżowych galeriach handlowych w kraju.

Oznacza to m.in. dominację ciemnych, eleganckich kolorów w wystroju wnętrza wzbogaconych o elementy drewniane i metalowe. Nie zabraknie także charakterystycznych akcentów podróżniczych nawiązujących do hasła marki: „Życie to podróż. Na własnych zasadach”.

Liczący 126 mkw. salon zostanie zmieniony tak, by do maksimum wykorzystać każdy metr. Dzięki temu powiększona zostanie m.in. strefa przymierzalni, która zapewni jeszcze większy komfort kupującym, a zakupy staną się łatwiejsze i wygodniejsze.

– Modernizacja salonu LANCERTO we Wrocławiu to element strategii inwestowania w kanał sprzedaży outletowej, która w przypadku naszej marki zakłada zaoferowanie doświadczeń zakupowych na najwyższym poziomie, niczym nieodbiegającym od jakości obsługi w najlepszych sklepach regularnych. Klient, korzystając z kompetencji naszych doradców, nie tylko kupuje odzież, ale korzysta z usługi profesjonalnego doboru ubrań do okazji, preferencji czy cech fizycznych – mówi Michał Grochala, Brand Manager LANCERTO.

Wzorem regularnych salonów LANCERTO wrocławski outlet zostanie wyposażony w tablety, dzięki którym klienci będą mieli dostęp do pełnej oferty marki na życzenie. Oznacza to, że kupujący będą mogli zamówić do przymierzenia dowolny towar niedostępy w danym momencie w sklepie. Produkty zostaną dostarczone bezpłatnie do salonu w ciągu maksymalnie 48 godzin.

Pod względem asortymentu w salonie dostępna będzie m.in. kolekcja LANCERTO Comfort Plus obejmująca wygodne garnitury, marynarki i koszule. Wszystkie one uszyte są z innowacyjnych wodoodpornych tkanin o niskim wskaźniku zagnieceń. Ponadto w ich produkcji użyto technologii natural stretch, która zapewnia wyjątkową elastyczność tkaniny bez dodawania włókien syntetycznych.

Nie zabraknie także popularnej linii garniturów LANCERTO Business Mix, których elementy można dowolnie zestawiać pod względem koloru, rozmiaru i kroju marynarek oraz spodni.
Nowością będzie linia koszul wykonanych nie z tradycyjnej tkaniny, ale z drobnej mikrodzianiny z efektem 3D stretch. Ta w 100 proc. naturalna bawełna zachowuje się jak elastan, świetnie dopasowuje się do ciała, rozciąga, a następnie wraca do pierwotnego kształtu. Ciągła praca tkaniny i dostosowywanie się do ruchów ciała zapewniają niezrównany komfort użytkowania.
Co niezwykle ważne, klienci znajdą w outlecie także towar pochodzący z nadwyżek produkcyjnych lub z ubiegłych sezonów, a wszystko w niezwykle atrakcyjnych cenach.

LANCERTO to polska marka założona w 2008 roku. Znana ze swojego innowacyjnego stylu, komfortowej i wysokiej jakości odzieży, butów i akcesoriów dla mężczyzn. Kolekcje marki powstają z myślą o mężczyznach ceniących wygodę i elegancję. Ekskluzywnie wyselekcjonowane tkaniny, perfekcyjny krój oraz staranność wykończenia to pewność nienagannego wizerunku w każdej sytuacji.

LANCERTO dysponuje sklepem online lancerto.com oraz ogólnopolską siecią salonów sprzedaży zlokalizowanych w największych miastach Polski, w których profesjonalni i wykwalifikowani doradcy klienta dobiorą ubranie pod kątem okazji, potrzeb i cech fizycznych Klienta. Asortyment marki to klasyczne garnitury, smokingi, marynarki, koszule, swetry, płaszcze, kurtki, spodnie chino oraz skórzane buty wizytowe o ponadczasowym wzornictwie, a także szeroki wybór dodatków takich jak: krawaty, poszetki, szale, spinki do mankietów, szelki i skórzane paski. Ponadto marka oferuje odzież premium w stylu smart casual tj. jeansy, dzianiny, t-shirty i koszulki polo.

Trwa rejestracja uczestników i partnerów!

SCF 2024 Spring

Najważniejsze wiosenne spotkanie rynku centrów handlowych,  9-10 kwietnia 2024, Legia Warszawa.

Rejestracja uczestników
Zamów pakiet partnera

Apsys partnerem strategicznym najnowszego wydania!

SCF Magazine nr 4/2023

SCF Magazine to czasopismo skierowane do najemców, deweloperów oraz firm zarządzających centrami handlowymi. Pierwszy numer magazynu ukazał się w roku 2005. Nakład to 3000 egz. Bezpłatna subskrypcja przysługuje uczestnikom SCF Fall oraz SCF Spring, najemcom oraz zarządcom centrów handlowych. Zapraszamy do reklamy oraz bezpłatnej subskrypcji.

Czytaj online
Zostań partnerem