Newsletter SCF News
Dołącz do 7000 odbiorców!

Drogeria dm na ścieżce rozwoju. Kolejna otwiera się w Krakowie

W czwartek, 9 marca w Krakowie, os. Na Lotnisku 3 o godzinie 9:00 otwarta zostanie druga drogeria dm w tym mieście.  Powierzchnia sali sprzedaży trzeciej drogerii dm w Krakowie wynosi około 450 m2. W dniach 09-11 marca dla klientów, w tym dla rodzin z dziećmi przygotowano szereg atrakcji.

– Otwarcie pierwszej drogerii dm w Krakowie spotkało się z dużym zainteresowaniem. Bardzo nas to cieszy, bo dla dm to istotny region. Dlatego z radością otwieramy drugi już sklep w tym mieście, zapraszając kolejnych krakowian do świata naszych marek. “Tu liczy się człowiek, tu kupuję” – to nasza myśl przewodnia i mamy nadzieję, że kolejni mieszkańcy Krakowa odwiedzając drogerie dm będą mogli przekonać się o tym, jak ważni są dla nas klienci – mówi Michał Grabe, Kierownik Regionalny dm w Polsce. 

Przyjazna aranżacja wnętrz sklepów sprawia, że zakupy są wygodne i przyjemne dla klientów. Obok bezpłatnego dozownika z wodą, w sklepie znajdują się terminale foto z usługą natychmiastowego wydruku zdjęć i naklejek. Z przestronnych alejek i bogatej oferty produktów dla dzieci chętnie korzystają rodziny. Rodzice na miejscu znajdą przewijak z zapasem pieluch marki własnej babylove. Dla najmłodszych zaś dm przygotował bujanego konika oraz małe wózki zakupowe.

R E K L A M A

Tym, co wyróżnia dm na polskim rynku są ceny. Drogerie gwarantują atrakcyjną i trwałą cenę półkową, która nie jest podwyższana przez okres minimum 4 miesięcy od daty ostatniej podwyżki widocznej przy każdym produkcie. Dzięki temu ceny półkowe dm są trwale niższe. dm wychodzi z założenia, że nie należy sztucznie zawyżać cen, by potem obniżać je na krótki okres, zmuszając klienta do kupowania produktów na promocjach, a nie wtedy, kiedy faktycznie ich potrzebuje. Filozofia dm mówi: drogi kliencie, możesz polegać na cenach, jakie widzisz na półkach. Możesz w dowolnej chwili przyjść i kupić produkt w korzystnej cenie, kiedy rzeczywiście go potrzebujesz. 

Drugim wyróżnikiem są atrakcyjne oferty kuponów rabatowych w aplikacji „Mój dm” oraz dodatkowe kupony PAYBACK umożliwiające naliczenie wielokrotności punktów PAYBACK za dany zakup. W skali miesiąca to łącznie około dwudziestu różnego rodzaju kuponów, które w połączeniu z gwarancją trwałej ceny tworzą korzystną ofertę dm.

Drogerie dm posiadają ponad 3800 punktów sprzedaży, w których zatrudnionych jest ponad 66 000 osób w całej Europie. W roku obrotowym 2021/2022 dm odnotował sprzedaż w wysokości 13,6 mld euro wygenerowaną łącznie we wszystkich 14 krajach europejskich. Drogerie dm oferują szeroki wybór produktów do pielęgnacji twarzy i ciała, artykuły zdrowotne i higieniczne oraz produkty w kategoriach kosmetyki i perfumy, żywność, gospodarstwo domowe, usługi foto i karma dla zwierząt. Oprócz produktów znanych marek klienci znajdą w dm także wiele marek własnych, takich jak Balea czy najlepiej sprzedająca się marka certyfikowanych kosmetyków naturalnych alverde. dm docenianie jest również za zespół wykwalifikowanych pracowników, chętnie doradzających klientom. Sieć nieustannie pracuje nad optymalizacją wszystkich swoich procesów, by wywiązać się z odpowiedzialności za zrównoważony rozwój w całej Europie.