Newsletter SCF News
Dołącz do 7000 odbiorców!

Klienci Lidl Polska wspierają potrzebujących przed Wielkanocą – ruszają zbiórki żywności

Lidl Polska, wraz z Caritas Polska oraz Federacją Polskich Banków Żywności, pomaga osobom znajdującym w trudnej sytuacji życiowej. Tegoroczne zbiórki odbywają się w wybranych sklepach w całej Polsce. Dzięki zbiórkom na stołach osób potrzebujących nie zabraknie świątecznych potraw. Pierwsza rusza już w piątek 17 marca! 

 Po raz kolejny pracownicy i klienci sklepów Lidl Polska będą mieli okazję przekazać żywność potrzebującym. Rosnące koszty utrzymania sprawiają, że wielu osób nie stać na świąteczne zakupy. Dlatego właśnie w wybranych sklepach Lidl Polska, w dniach 17-18 marca oraz  24-25 marca, zostaną wystawione kosze, do których będzie można wkładać produkty spożywcze. Zebrana żywność trafi do osób znajdujących się w trudnej sytuacji życiowej. 

„Lidl Polska od ponad 20 lat angażuje się we współpracę z organizacjami działającymi na rzecz potrzebujących. Co roku organizowane są zbiórki przed Wielkanocą oraz Świętami Bożego Narodzenia, a zebrane produkty zostają przekazane Caritas Polska oraz Federacji Polskich Banków Żywności. Jesteśmy bardzo wdzięczni wszystkim klientom oraz pracownikom zaangażowanym w pomoc. Wspólnie przekazujemy kilkadziesiąt ton produktów spożywczych, które odmieniają obraz świąt w wielu polskich domach” – mówi Aleksandra Robaszkiewicz, Head of Corporate Communications & CSR w Lidl Polska.

R E K L A M A

W specjalnie oznaczonych koszach, które znajdą się w wybranych sklepach Lidl Polska za linią kas, należy umieszczać artykuły spożywcze z długim terminem przydatności do spożycia, takie jak: mąka, makaron, cukier, olej, konserwy, przetwory, bakalie oraz słodycze. W dniach 17-18 marca odbędzie się zbiórka na rzecz Caritas Polska.  Natomiast 24-25 marca będzie można przekazywać żywność lokalnym Bankom Żywności.

Lidl Polska należy do międzynarodowej grupy przedsiębiorstw Lidl, w której skład wchodzą niezależne spółki prowadzące aktywną działalność na terenie całej Europy oraz w USA. Historia sieci Lidl sięga lat 30. XX wieku, a pierwsze sieci pod szyldem tej marki powstały w Niemczech w latach 70. XX wieku. Obecnie w 31 krajach istnieje w przybliżeniu 12 000 sklepów tej marki, a w Polsce ponad 800.