Newsletter SCF News
Dołącz do 7000 odbiorców!

Trei otwiera drugi Vendo Park w tym roku, tym razem w Krakowie

Deweloper Trei Rela Estate Poland uruchomił swój pierwszy Vendo Park w stolicy Małopolski. Obiekt zlokalizowany jest pomiędzy dwoma popularnymi dyskontami spożywczymi i uzupełni ofertę usługową i handlową między innymi o marki z asortymentem drogeryjnym, odzieżowym czy wyposażenia domu. Trei Real Estate Poland jest wystawcą targów  SCF 2023 Spring, które odbędą się w dniach 18-19 kwietnia tego roku, na stadionie Legii Warszawa. Swoje projekty zaprezentuje na stoisku nr 400.

Parki handlowe to obecnie jedne z najbardziej atrakcyjnych inwestycji, które najlepiej odpowiadają na potrzeby konsumentów. Kraków, to drugie po Zambrowie, otwarcie Vendo Parku w tym roku.

Mieszkańcy północnej części miasta mogą już korzystać z oferty handlowej obiektu przy
ul. Glogera 24. Na działce o powierzchni ponad 9 200 mkw. powstał Vendo Park, w którym na 3 tys. mkw. mieszą się sklepy: TEDi, KiK, Kakadu, Dealz oraz DM Drogerie. Do dyspozycji klientów przygotowano 70 bezpłatnych miejsc parkingowych.

„To nasza pierwsza inwestycja w Krakowie. Usytuowana jest w strategicznym miejscu, pomiędzy dwoma, najchętniej odwiedzanymi dyskontami spożywczymi w Polsce. Dzięki temu Vendo Park znakomicie uzupełnia ofertę tych sklepów o asortyment produktów z branży modowej, kosmetycznej, ale także artykuły szkolne i biurowe, dekoracyjne czy rękodzielnicze. Atutami parków handlowych jest komfort zakupów pierwszej potrzeby w pobliżu miejsca zamieszkania. Dla inwestorów i najemców takie obiekty to obecnie najlepsza lokata kapitału, a o atrakcyjności naszego Vendo Parku świadczy fakt, że wszystkie umowy najmu powierzchni handlowej zostały podpisane jeszcze na etapie budowy”, komentuje Jacek Wesołowski, Dyrektor Zarządzający Trei Real Estate Poland.

Vendo Park w Krakowie dostarczy ofertę odzieżową, dzięki marce KiK, artykuły zoologiczne zapewni Kakadu, a produkty kosmetyczne będzie można znaleźć w DM Drogerie. Z kolei Dealz, będący częścią Pepco Group, to sklep wielobranżowy, w którym można kupić zarówno żywność, jak i asortyment do domu i ogrodu. Mix najemców dopełnia TEDi z bogatą ofertą produktów dla domu.

Vendo Parki dla dużych i małych

W 2022 roku oddano do użytku ponad 300 tys. mkw. powierzchni parków handlowych, czyli o około jedną trzecią więcej niż rok wcześniej. Natomiast łączna powierzchnia takich obiektów w budowie oraz zaplanowanych do realizacji w br. to ok. 400 tys. mkw.

„Przyjmuje się, że parki handlowe powstają głównie w miastach satelickich aglomeracji oraz mniejszych, poniżej 100 tysięcy mieszkańców. Jednak sieć Vendo Parków w Polsce pokrywa także duże miasta i z powodzeniem spełnia oczekiwania konsumentów. Kluczem jest tutaj odpowiednia lokalizacja parku handlowego oraz bardzo dobre rozpoznanie lokalnych rynków. Od dawna różnicujemy portfel naszych inwestycji. Parki handlowe przyciągają stałych najemców oraz nowe marki, ponieważ klienci cenią szybkie zakupy w jednym miejscu, do którego łatwo szybko dotrzeć pieszo lub samochodem”, wyjaśnia Jacek Wesołowski, Trei Real Estate Poland.

Trei rozwija swoją sieć parków handlowych pod marką Vendo Park i w portfolio posiada 34 obiekty zlokalizowane na terenie Polski. w realizacji znajdują się kolejne inwestycje, w tym m.in. w Łapach, Gorzowie Wielkopolskim i Szczecinie.

W Polsce pod marką Vendo Park

Trei Real Estate GmbH z siedzibą w Düsseldorfie (Niemcy), inwestuje, rozwija i zarządza dostosowanymi do indywidualnych potrzeb i zrównoważonymi nieruchomościami mieszkaniowymi i komercyjnymi. W kontekście długoterminowej strategii, spółka zależna należąca w całości do niemieckiej grupy Tengelmann, koncentruje się na inwestycjach i rozwoju nieruchomości w Niemczech, Polsce i Stanach Zjednoczonych. Oprócz istniejącego portfela o wartości około 1,3 miliarda euro, Trei Real Estate GmbH, realizuje projekty o łącznej wartości około 2,0 miliardów euro. Pod marką Vendo Park firma buduje i wynajmuje parki handlowe w Polsce.
Trei jest również aktywny na niemieckim rynku mieszkaniowym, m.in. w Berlinie, gdzie realizuje obecnie pod marką Quartillion dzielnice mieszkaniowe połączone z lokalami użytkowymi oraz mieszkania studenckie. Działalność mieszkaniowa firmy poza Niemcami obejmuje projekty deweloperskie w Polsce i w Stanach Zjednoczonych.

SCF 2024 Spring: Trwa rejestracja uczestników i partnerów!

9-10.04.24 r. Legia Warszawa

Najważniejsze wiosenne spotkanie rynku centrów handlowych,  9-10 kwietnia 2024, Legia Warszawa. Jak co roku targi, konferencja system umawiania spotkań i afterparty.

Rejestracja uczestników
Zamów pakiet partnera

Apsys partnerem strategicznym najnowszego wydania!

SCF Magazine nr 4/2023

SCF Magazine to czasopismo skierowane do najemców, deweloperów oraz firm zarządzających centrami handlowymi. Pierwszy numer magazynu ukazał się w roku 2005. Nakład to 3000 egz. Bezpłatna subskrypcja przysługuje uczestnikom SCF Fall oraz SCF Spring, najemcom oraz zarządcom centrów handlowych. Zapraszamy do reklamy oraz bezpłatnej subskrypcji.

Czytaj online
Zostań partnerem