Wkrótce SCF 2024 Fall

Leasing, inwestycje, zarządzanie. Trwa rejestracja uczestników na najważniejsze spotkanie decydentów rynku centrów handlowych. 1400 uczestników. 25-26.09.24, Warszawa, Expo XXI.

Rejestracja uczestników

Lagardère Travel Retail uruchamia następne kawiarnie Costa Coffee

Lagardère Travel Retail w lutym br. przejęło kontrolę nad 131 kawiarniami Costa Coffee w Polsce i 11 na Łotwie w ramach masterfranczyzy. Po sześciu tygodniach od przejęcia spółka otwiera już nowe kawiarnie w trzech różnych lokalizacjach – dwie w Warszawie w biurowcu Miasteczko Orange oraz Centrum Handlowym Westfield Arkadia, a także na Lotnisku im. Mikołaja Kopernika we Wrocławiu.

– Jestem dumny, że udało nam się w tak krótkim czasie od transakcji otworzyć trzy nowego lokalizacje. Odzwierciedla to multikanałową strategię rozwoju dla Costa Coffee w segmentach takich jak centra handlowe, centra komunikacyjne i biurowce. Od początku naszym priorytetem było inwestowanie w rozwój marki Costa Coffee, dlatego w planach mamy już kolejne otwarcia nowych kawiarni w równie prestiżowych i różnorodnych lokalizacjach – mówi Maciej Gajkowski, dyrektor zarządzający segmentem Foodservice w Lagardère Travel Retail.

Poprzez objęcie masterfranczyzy Costa Coffee w Polsce i na Łotwie, Lagardère Travel Retail rozszerzyło swoją wieloletnią współpracę z należącą do The Coca-Cola Company brytyjską siecią. Globalnie to kolejny krok spółki w kierunku objęcia pozycji lidera w segmencie Foodservice. Lokalnie, w Polsce, przejęcie oznacza dla Lagardère Travel Retail jeszcze szerszą ofertę konceptów dla galerii handlowych, ulic, osiedli, dworców i nie tylko.

3 nowe kawiarnie Costa Coffee

W połowie marca w Miasteczku Orange w Warszawie miało miejsce otwarcie kawiarni Costa Coffee w nowej odsłonie. Dotychczas lokal dzielony był z recepcją biurowca. Powierzchnia nowej kawiarni to ponad 180 mkw., dzięki czemu zarówno pracownicy biurowca, jak i ich partnerzy biznesowi łatwo znajdą komfortowe miejsce na rozmowę czy pracę z komputerem przy filiżance pysznej kawy. Rozszerzona została oferta słodkich przekąsek i deserów, a także dań wytrawnych. Wnętrze utrzymane jest w pastelowej kolorystyce z elementami Costa Red, który jest charakterystyczny dla nowego designu Costa Coffee. Duża ilość naturalnego drewna oraz zieleni doskonale wpisuje się w charakter lokalizacji, tworząc elegancki i przytulny klimat. Goście mają również do dyspozycji ponad 65-metrowy taras stanowiący część wewnętrznego dziedzińca.

25 marca po gruntownym remoncie swoją działalność zainaugurowała Costa Coffee w centrum handlowym Westfield Arkadia w Warszawie. Jest to jedno z najbardziej prestiżowych centrów handlowych w Warszawie, dlatego nie mogło zabraknąć Costa Coffee w takim miejscu. Kawiarnia zlokalizowana jest na poziomie 0, w centralnym punkcie centrum handlowego. Zaprojektowana została zgodnie z nowym designem Costa Coffee. Dominują tu odcienie granatu i szarości z elementami naturalnego kamienia. Meble utrzymane są w pastelowej kolorystyce z elementami drewna. Goście oprócz podstawowej oferty kaw i herbat mogą również spróbować nowości sezonowych, a także pełnej oferty śniadaniowej, lunchowej i słodkiej.

 W środę 29 marca Lagardère Travel Retail otworzyło także nową kawiarnię Costa Coffee we Wrocławiu, na Lotnisku im. Mikołaja Kopernika. Przestrzeń kawiarni wypełniona została nowoczesnym oświetleniem, wygodnymi meblami, a także atrakcyjnymi grafikami na ścianach. Wyjątkową dekorację stanowi zamontowany ledon, który swoim hasłem – „Kawa i czas leci” nawiązuje do lokalizacji. Sieć Lagardère Travel Retail była obecna na lotnisku we Wrocławiu już wcześniej poprzez sklepy Flying Bistro, Discover oraz 1Minute. Współpraca z portem lotniczym trwa nieprzerwanie od 2007 roku.

Globalny lider branży travel retail

Newsletter SCF News

Obserwuj rynek centrów handlowych

Dołącz do ponad 7000 czytelników i otrzymuj codzienny, bezpłatny newsletter

Zapisz

Lagardère Travel Retail to globalny lider branży travel retail, który w ramach linii Travel Essentials, Duty Free & Fashion oraz Foodservice zarządza siecią 4,8 tys. sklepów działających na lotniskach, dworcach kolejowych i w innych przestrzeniach koncesjonowanych w 42 krajach i regionach. W Polsce działa od 1997 r. – do 2015 r. jako HDS Polska – i rozwija się także w lokalizacjach typowo handlowych (centra, ulice, parki handlowe itd.). W sumie Lagardère Travel Retail w Polsce zarządza siecią ok. 1000 różnorodnych punktów sprzedaży pod 40 markami takimi jak InMedio, So Coffee, Relay, Aelia Duty Free, 1Minute i inne. Szeroka oferta kreatywnych, szytych na miarę konceptów handlowych wynika wprost z misji firmy, która opiera się na elastycznym odpowiadaniu na potrzeby partnerów biznesowych i ich klientów. Lagardère Travel Retail realizuje te misję w sposób zrównoważony. W 2019 r. przyjęła globalną strategię PEPS (Planet, Ethics, People, Social), w ramach której zobowiązała się m.in. do promowania lokalnych i odpowiedzialnych produktów, redukcji odpadów oraz osiągnięcia zerowej emisji netto gazów cieplarnianych przed 2050 r.