Newsletter SCF News
Dołącz do 7000 odbiorców!

Marka Lavard zmienia się i przyśpiesza przygotowania do wdrożenia nowej strategii

Zmiany w spółce pod firmą Polskie Sklepy Odzieżowe sp. z o.o. w restrukturyzacji nabierają tempa. Spółka, która zarządza sprzedażą marki Lavard wzmacnia się organizacyjnie i przygotowuje do wdrożenia nowej strategii.

Do grona współpracowników w roli Doradcy Zarządu dołączył Michał Wójcik, były prezes Vistuli S.A., Vistuli Group S.A., Bytom S.A., VRG S.A.

Zapoczątkowane zostały zmiany organizacyjne i przygotowana jest strategia na lata 2023-25. Wdrożenie nowej strategii wymaga zmian organizacyjnych, wzmocnienia kadrowego i zatrudnienia doświadczonych menadżerów.

R E K L A M A

W marcu otwarto nowe biuro w Krakowie w Pilot Tower, w którym jest budowana nowa struktura organizacyjna zarządzająca planowaniem, kolekcją, sprzedażą i komunikacją.

Kadry nowej organizacji wzmocniła już Ilona Hencel była wiceprezes Bytom S.A., dyrektor marki Bytom w VRG S.A. i Rafał Czapul wcześniej projektant odpowiedzialny za kolekcje Vistuli, Próchnika i Rage Age.

W pierwszym kwartale 2023 roku Spółka odnotowała 25 % wzrost sprzedaży rok do roku. Na koniec kwartału Spółka posiadała 49 sklepów.

W celu dynamicznego wdrożenia strategii zakładane są kolejne etapy restrukturyzacji. W drugiej połowie roku Spółka planuje przeprowadzić głosowanie nad układem. W dalszej kolejności rozważane jest refinansowanie długu bankowego. W ramach opcji strategicznych rozpatrywane jest dokapitalizowanie Spółki.

Już teraz zostały przeprowadzone modyfikacje w obszarze sprzedaży online, funkcjonalności sklepu i prezentacji oferty.

Wprowadzono nową, dedykowaną internetowi kolekcję EXPERIENCE, łączącą ofertę formalną, casual i streetwear. W 2024 roku planowane jest uruchomienie całkowicie nowego sklepu internetowego z poszerzoną funkcjonalnością i nowymi możliwościami prezentacji produktów.

W przygotowaniu jest nowy shop concept dla sklepów stacjonarnych. Zwieńczeniem nowej strategii będzie rebranding sieci, planowany jesienią wraz z wprowadzeniem do sklepów nowej kolekcji, będącej istotnym elementem strategicznych zmian Spółki.