Wkrótce SCF 2024 Fall

Leasing, inwestycje, zarządzanie. Trwa rejestracja uczestników na najważniejsze spotkanie decydentów rynku centrów handlowych. 1400 uczestników. 25-26.09.24, Warszawa, Expo XXI.

Rejestracja uczestników

Rośnie sieć kawiarni The White Bear Coffee. Nowy lokal otwarto w Krakowie

Na początku kwietnia marka the White Bear Coffee powiększyła się o szóstą kawiarnię franczyzową. Mieści się ona w Krakowie i jest największym powierzchniowo lokalem w sieci. Można tam spróbować m.in. kaw speciality wypalanych w białostockiej palarni oraz rzemieślniczych lodów.

The White Bear Coffee jest jedenastą kawiarnią powstałej w 2019 r. sieci. Obecnie kawy od Miśka napijemy się w Białymstoku, Warszawie, Lublinie, Suwałkach, Giżycku i Ostrowie Wielkopolskim.
Tym, co wyróżnia lokale pod szyldem WBC, jest połączenie ciekawego menu z designerskim wystrojem wnętrz. Klimat kawiarni dopełniają liczne dodatki i obrazy oparte na nieoczywistych, intrygujących kolażach.

Sieć posiada własną palarnię kawy, w której produkowane są ziarna do ekspresów oraz metod przelewowych. Dzięki temu gwarantuje najwyższą jakość naparów i powtarzalność smaku.

– Kawiarnia w Krakowie sprawi, że nasza marka zyska rozpoznawalność także w południowej części Polski. Cieszymy się, że Misiek został tak miło przyjęty przez mieszkańców stolicy Małopolski – mówi Marcin Zalewski, współwłaściciel franczyzy The White Bear Coffee.

Formaty handlowe White Bear Coffee

White Bear Coffee w miastach liczących do 250 tysięcy mieszkańców otwiera lokale o powierzchni od 80 do 100 mkw. W większych miastach z kolei otwiera lokale, które mają ok. 150 metrów.

Podstawowym konceptem the White Bear Coffee są designerskie kawiarnie z kilkunastoma miejscami dla gości, a od 2022 roku oferta franczyzowa sieci poszerzyła się także o point, “okno” oraz format mobilny – rikszę.

Newsletter SCF News

Obserwuj rynek centrów handlowych

Dołącz do ponad 7000 czytelników i otrzymuj codzienny, bezpłatny newsletter

Zapisz

Point oraz okno to formaty, które sprawdzą się w centrach miast, okolicach uczelni wyższych, parków handlowych, skwerów i atrakcji turystycznych. Minimalna powierzchnia, jaką musi posiadać lokal, to ok. 20 m kw. W menu znajdziemy kawę, w tym kawę przelewową, lody marki własnej, kanapki oraz słodkości.

Riksza to natomiast format mobilny. Może być samodzielnym biznesem lub uzupełnieniem prowadzonej działalności. Preferowane lokalizacje to okolice parków, skwerów miejskich, deptaków, szkół, atrakcji turystycznych, plaż, galerii i parków handlowych. Riksza to dodatkowo sposób na zarabianie podczas eventów lub imprez okolicznościowych.

Koncepty te łączy niższa kwota inwestycji oraz możliwość działalności sezonowej. – To więc dobra opcja dla przedsiębiorców, którzy stawiają pierwsze kroki w biznesie, szukają pomysłu na dywersyfikację źródeł przychodów czy mają w planach etapowe rozwijanie działalności – informują przedstawiciele sieci.

Oferta kawiarni White Bear Coffee

Na gości the White Bear Coffee w Krakowie, poza kawą, czekają także herbaty, soki, ciasta, gofry, drożdżówki i kanapki. A ponadto całe menu śniadaniowe. Nowi klienci mogą także zarejestrować się w aplikacji mobilnej z programem lojalnościowym oraz zapisać do newslettera.

Marka White Bear Coffee należy do Grupy Gastronom, która prowadzi także sieć lokali oferujących sushi – Koku Sushi oraz lodziarnie White Bear Ice Cream.