Newsletter SCF News
Dołącz do 6000 odbiorców!

APSYS: FOCUS PARK rozpoczęło  sprzedaż własnych kart podarunkowych

CH Focus Park jako jedyne centrum handlowe w Rybniku wprowadziło kolejne udogodnienie dla klientów – karty podarunkowe. To odpowiedź na rosnące oczekiwania konsumentów oraz element wsparcia sprzedaży w sklepach i punktach usługowych najemców. 

– „Karta Podarunkowa Focus Park to skuteczny sposób wspierania naszych najemców, ale przede wszystkim to ogromne ułatwienie dla wszystkich klientów. Kartą można płacić w ponad 60 sklepach i punktach usługowych na terenie centrum, dlatego już nie trzeba ryzykować zakupem nietrafionego prezentu. Kartę zasilić można wybraną kwotą od 50 do aż 4 000 zł, co sprawia, że jest ona doskonałym podarunkiem na różne okazje – od prywatnych uroczystości, po nagrody dla pracowników”  – mówi Sonia Kostecka, Dyrektor Centrum Handlowego FOCUS PARK w Rybniku.

Kartę Podarunkową Focus Park można kupić za pośrednictwem dwóch kanałów sprzedaży. 

Pierwszym z nich jest Giftomat – samoobsługowe urządzenie, które zostało na stałe zamontowane w pasażu galerii. To nowoczesne, hybrydowe urządzenie z ekranem dotykowym i prostą w obsłudze, intuicyjną aplikacją. Płatność za karty podarunkowe uregulować można  za pomocą karty kredytowej lub debetowej a wartość doładowania może wynieść od 50 zł do 1000 zł. Karta może być używana wielokrotnie do wyczerpania limitu środków, a klienci mogą w każdej chwili sprawdzić stan swojego konta, skanując kod QR znajdujący się na odwrocie karty.

Drugim kanałem sprzedaży jest dedykowana strona internetowa: www.focuspark.pl/karta-podarunkowa. Wartość doładowania karty, po wcześniejszej rejestracji konta i wykonaniu przelewu bankowego, może wynieść od 50 zł do 4 000 zł. Karta zakupiona online, wysyłana jest na adres podany w formularzu.

Karty Podarunkowe Focus Park to rozwiązanie przyjazne klientom oraz środowisku – zgodnie z zieloną polityką centrum, karty zostały wykonane z trwałej, ekologicznej tektury.  

APSYS jest jednym z wiodących operatorów branży nieruchomości komercyjnych w Polsce i we Francji. Spółka realizuje działania w segmencie nieruchomości handlowych, projektach mixed-use, inwestycjach mieszkaniowych oraz w obszarze zarządzania powierzchniami biurowymi. Firma powstała w 1996 roku i działa jako inwestor, deweloper, agent ds. najmu, menadżer projektu oraz zarządca nieruchomości. 

Apsys zawsze był firmą z wizją i ambicjami, by realizować unikalne projekty, tworzyć miejsca ikoniczne, znaczące, na stałe wpisujące się w tkankę miejską. Począwszy od 2022 r. w swojej działalności spółka kieruje się hasłem “Razem, inne miasto jest możliwe”. Apsys chce jeszcze mocniej i odpowiedzialniej wykorzystywać potencjał miast, wpływać na ich przemiany uwzględniając potrzeby środowiskowe, pobudzać rozwój społeczny i ekonomiczny, a ponadto wspólnie, w oparciu o dialog z interesariuszami, tworzyć komfortowe otoczenie dla ludzi. 

Celem strategicznym firmy jest zmiana miast na lepsze i tworzenie wyjątkowych miejsc, dzięki którym życie wszystkich staje się piękniejsze.

Dzięki wieloletniemu doświadczeniu i specjalistycznej wiedzy wszystkie działania, niezależnie od wielkości i lokalizacji poszczególnych nieruchomości, są dopasowane do potrzeb klienta. Do największych inwestycji firmy należą Manufaktura w Łodzi oraz Posnania w Poznaniu. APSYS Polska zarządza obecnie ponad 1 000 000 mkw. GLA w 22 obiektach handlowych zlokalizowanych w 18 największych miastach w kraju. Apsys prowadzi także inwestycję mieszkaniową – Solea Mieszkania przy Wyścigach na warszawskim Mokotowie. 

Apsys partnerem strategicznym najnowszego wydania!

SCF Magazine nr 4/2023

SCF Magazine to czasopismo skierowane do najemców, deweloperów oraz firm zarządzających centrami handlowymi. Pierwszy numer magazynu ukazał się w roku 2005. Nakład to 3000 egz. Bezpłatna subskrypcja przysługuje uczestnikom SCF Fall oraz SCF Spring, najemcom oraz zarządcom centrów handlowych.