EPP: zmiany w Pasażu Grunwaldzkim rozpoczynają się od salonu CCC w nowym koncepcie 

Należący do EPP Pasaż Grunwaldzki odświeża swoją ofertę, aby jeszcze lepiej odpowiadać na potrzeby klientów. Zmiany w obiekcie rozpoczęły się od wieloletniego najemcy wrocławskiego centrum – marki CCC – która relokowała się do zrealizowanego w nowym koncepcie lokalu na parterze. Na powierzchni 580 mkw. zaoferuje klientom szeroki wybór obuwia damskiego, męskiego, dziecięcego, akcesoriów, a także produktów pielęgnacyjnych. Otwarcie sklepu CCC w nowym miejscu to również zapowiedź nadchodzących zmian, których już niedługo doświadczą klienci jednego z największych centrów handlowych na Dolnym Śląsku. 

– Przemodelowujemy obecnie ofertę Pasażu Grunwaldzkiego, tak aby wyróżnić ją na rynku i jeszcze lepiej dopasować do profilu klienta naszego centrum. Stawiamy na kompleksowość, różnorodność i zaskakujące doświadczenia zakupowe. Wprowadzane przez nas zmiany pozwalają nawiązywać współpracę z nowymi konceptami, o których już wkrótce będziemy informować. Również nasi dotychczasowi najemcy wykorzystują je jako okazję do rozwoju, np. marka CCC otworzyła salon w nowej odsłonie, dzięki czemu jeszcze lepiej odpowie na potrzeby klientów Pasażu Grunwaldzkiego – mówi Tomasz Nowakowski, Asset Manager w EPP. 

W asortymencie multibrandu CCC klienci znajdą najmodniejsze buty, torebki i akcesoria od wielu znanych marek. Aby ułatwić podjęcie decyzji, w sklepie CCC klienci mogą skorzystać z innowacyjnego skanera esize.me, dzięki któremu otrzymają wszystkie parametry niezbędne do prawidłowego dopasowania produktu. Raz wykonany pomiar w lokalu CCC umożliwi komfortowe dokonanie kolejnych zakupów obuwia, niezależnie od wybranego kanału sprzedaży. Dodatkowo klienci wrocławskiego centrum mogą skorzystać z usługi Click&Collect, umożliwiającej zamówienie dowolnego produktu z asortymentu online i jego bezpłatny odbiór w sklepie stacjonarnym CCC. Oprócz udogodnień, salon CCC wita mieszkańców Wrocławia i okolic odświeżonym, unowocześnionym wnętrzem już od progu, dzięki szerszemu, przeszklonemu wejściu. Ponadto sklep podzielono według sekcji produktowych, co ułatwia nawigację po przestrzeni i usprawnia zakupy. 

Zlokalizowany w samym sercu Wrocławia Pasaż Grunwaldzki to jedno z największych centrów handlowo-rozrywkowych na Dolnym Śląsku. Jest to ulubione miejsce zakupów i spotkań mieszkańców oraz wizytówka wrocławskiego Placu Grunwaldzkiego. Kompleksową ofertę centrum zajmującego powierzchnię 48 tys. mkw. tworzy ponad 180 punktów handlowych, usługowych oraz restauracyjnych. W centrum znajduje się 11-salowe Multikino, klub sportowy Fitness Academy oraz pierwszy we Wrocławiu nowoczesny food hall z licznymi restauracjami i kawiarniami, działający pod nazwą FOODSTACJA, inspirowany kultowymi miejscami miasta. Do dyspozycji klientów jest 1400 miejsc na zadaszonym wielopoziomowym parkingu, postój taksówek oraz samoobsługowa stacja wypożyczania rowerów miejskich. Szeroki wybór znanych marek oraz bogaty kalendarz unikalnych imprez i atrakcji sprawiają, że Pasaż Grunwaldzki jest idealnym wyborem na udane zakupy oraz spędzenie wolnego czasu.

EPP jest największym zarządcą centrów handlowych w Polsce pod względem powierzchni najmu. Portfel firmy obejmuje 35 projektów (29 obiektów handlowych i sześć kompleksów biurowych) o łącznej wartości około 2,8 miliarda euro i powierzchni najmu wynoszącej ponad milion metrów kwadratowych. Nieruchomości EPP są zlokalizowane w najbardziej atrakcyjnych polskich miastach o największym popycie konsumenckim i potencjale wzrostu.

PARTNER PORTALU

Kaufland

EPP dąży do zapewnienia jak najwyższych stóp zwrotu dla swoich udziałowców i partnerów JV poprzez dostarczanie najemcom atrakcyjnej i innowacyjnie zarządzanej powierzchni wspierając w ten sposób rozwój ich biznesu.

EPP należy do Redefine, drugiego największego funduszu inwestującego w nieruchomości (REIT) notowanego na giełdzie w Johannesburgu (JSE)