NEPI Rockcastle: Tarabuso oraz Dr. Konopny wchodzą do Galerii Copernicus
Do grona najemców Galerii Copernicus dołączyły marki Tarabuso oraz Dr. Konopny. Dla obu marek to pierwsze punkty sprzedaży w Toruniu. Na początku drugiego kwartału dwóch najemców centrum handlowego zdecydowało się na zmianę lokalizacji i powiększenie powierzchni sprzedaży.
Do grona najemców Galerii Copernicus w kwietniu dołączyła marka Dr Konopny. Jedna z najprężniej rozwijających się sieci sklepów konopnych oferujących sprawdzone, certyfikowane produkty CBD. Punkt oferuje szeroką gamę kosmetyków i olejków z konopi, herbaty konopne z CDB, krople, żywność oraz wszelkiego rodzaju akcesoria potrzebne do korzystania z oferowanych produktów. Stoisko Dr Konopny znajduje się w sąsiedztwie salonów marek Wojas i 4F.
Galeria Copernicus wyróżnia się szeroką ofertą marek biżuteryjnych i jubilerskich. Teraz dodatkowo tę grupę asortymentu wspiera marka Tarabuso, oferująca autorską biżuterię tworzoną z dbałością o każdy szczegół. Wzory, które powstają w pracowni wykonane są z naturalnych kamieni szlachetnych, półszlachetnych, bursztynów, pereł oraz srebra i srebra pozłacanego. Indywidualne wzory biżuterii pozwalają się poczuć klientom wyjątkowo, podkreślając ich unikatowy styl. Firma realizuje również indywidualne zamówienia „szyte” na miarę. Stoisko Tarabuso zlokalizowane jest w rejonie salonów marek Quiosque i Patrizia Aryton.
Warto podkreślić, że na początku drugiego kwartału dwóch najemców centrum handlowego zdecydowało się na zmianę lokalizacji i powiększenie powierzchni sprzedaży. Sklep marki Snipes znajduje się teraz w sąsiedztwie marek KappAhl i Martes Sport. Powierzchnia nowego salonu wynosi 270 mkw. i jest o 100 mkw. większa niż poprzednia. Zwiększenie metrażu powoliło marce na poszerzenie oferty i lepszą ekspozycję towarów. Smakosze aromatycznych napojów nowy lokal marki „Czas na Herbatę” znajdą tuż obok salonu Sephory. Do nowego lokalu po remoncie zaprasza z kolei biuro podróży „Rainbow Tours”.
Galeria Copernicus położona jest w ścisłym centrum Torunia. Doskonała lokalizacja umożliwia klientom dojazd zarówno środkami komunikacji miejskiej, samochodem, rowerem jak i przyjście pieszo. Obiekt powstał w 2005 roku, a dekadę później został zmodernizowany i rozbudowany. Dziś całkowita powierzchnia centrum wynosi 90 tys. mkw., z czego ponad 47 tys. mkw. stanowi powierzchnia najmu. W zasięgu oddziaływania Copernicusa znajduje się ponad 350 tys. mieszkańców Torunia i okolicznych miejscowości. Ofertę centrum handlowego stanowi blisko 150 sklepów i punktów usługowych. Copernicus to również doskonałe miejsce spędzania wolnego czasu z rodziną i przyjaciółmi czy szukania modowych inspiracji. Wśród najemców centrum są takie marki, jak: hipermarket spożywczy Auchan, elektromarket Media Markt, Decathlon, iDream (Apple), Ochnik, Homla, Diverse, Big Star, HalfPrice oraz salony modowe znanych marek: Guess, H&M, Reserved, CCC, Medicine, Olsen, Pako Lorente, KappAhl, Sinsay i Mohito. Ponadto w centrum znajduje się perfumeria sieci Douglas, Sephora, Hebe, Rossmann, salon Empik, a także salony z biżuterią: Yes, Apart, Bovem i W.Kruk. W ofercie dla dzieci można znaleźć sklepy Smyk, Coccodrillo czy Reporter Young. Centrum dysponuje 1 470 miejscami postojowymi.
Newsletter SCF News
Obserwuj rynek centrów handlowych
Dołącz do ponad 7000 czytelników i otrzymuj codzienny, bezpłatny newsletter