Wkrótce SCF 2024 Fall

Leasing, inwestycje, zarządzanie. Trwa rejestracja uczestników na najważniejsze spotkanie decydentów rynku centrów handlowych. 1400 uczestników. 25-26.09.24, Warszawa, Expo XXI.

Rejestracja uczestników

Rossmann: Marcin Grabara zastąpi Marka Maruszaka na stanowisku Prezesa Zarządu

23 maja 1993 roku Rossmann otworzył swój pierwszy sklep w Polsce. Dokładnie 30 lat później dokona się zmiana na stanowisku Prezes Zarządu Rossmann Polska. Marek Maruszak przekaże stery firmy w ręce Marcina Grabary.

W związku ze zmianami na szczycie firmy Zarząd Rossmann Polska wydał specjalny komunikat.

Czytamy w nim:

„W tym roku Rossmann Polska obchodzi swoje 30-lecie. To wyjątkowy czas, który chcemy świętować wraz z naszymi partnerami, bez których sukces ten nie byłby możliwy. Ostatnie trzy dekady naszej obecności na drogeryjnym rynku polskim, zmieniły go w znaczący sposób. Jest nam niezmiernie miło, że jesteśmy ważną częścią tej zmiany.

Cieszymy się, że Rossmann jest dzisiaj synonimem drogerii w Polsce. To pokazuje, w jak imponujący sposób staliśmy się integralną częścią polskiego rynku oraz na jaką historię sukcesu możemy spojrzeć z perspektywy ostatnich 30 lat. Był to niewątpliwie czas, w którym Marek Maruszak odegrał ważną rolę swoim zaangażowaniem, ale także swoim podejściem do ludzi. Jesteśmy mu ogromnie wdzięczni za jego pracę dla naszej firmy.

23 maja 2023 r. Marek Maruszak przekazuje całą odpowiedzialność w nie mniej doświadczone ręce Marcina Grabary. Nowy Prezes od 26 lat jest ważną częścią rodziny Rossmanna i wraz z Markiem Maruszakiem należał do zarządu firmy. Od 24 maja 2023 roku przejmie główną odpowiedzialność za zarządzanie firmą Rossmann Polska, kontynuując rozwój marki oraz dbając o jej dobre imię.

Jesteśmy pewni, że poprowadzi firmę Rossmann do dalszych sukcesów.”

Newsletter SCF News

Obserwuj rynek centrów handlowych

Dołącz do ponad 7000 czytelników i otrzymuj codzienny, bezpłatny newsletter

Zapisz

Rossmann jest właścicielem ponad 4,3 tys. drogerii w: Polsce, Niemczech, Czechach, Turcji, Albanii, Kosowie, Hiszpanii i na Węgrzech. W Polsce sieć tworzy ponad 1,6 tys. sklepów. Sieć rozwija się w miastach posiadających co najmniej 7 000 mieszkańców usytuowanych w atrakcyjnych miejscach (centra miast i dużych osiedli, pasaże handlowe, promenady) i blisko supermarketów spożywczych. Rossmann otwiera drogerie o powierzchni od około 200 do 600 mkw. Preferuje powierzchnie znajdujące się na parterach budynków.