Wkrótce SCF 2024 Spring
Dołącz do 1200 uczestników!

30 lat temu Polacy po raz pierwszy zrobili zakupy w drogerii Rossmann

30 lat temu ruszyła pierwsza drogeria Rossmanna w Polsce. Dziś sieć m 1700 sklepów i pozycję lidera w branży chemiczno-kosmetycznej. Jedno się jednak nie zmieniło: Rossman zapewnia, że nadal każdy klient jest najważniejszy!

– 30-tka to piękny wiek. Zbyt wcześnie na podsumowania, idealnie na odważne planowanie przyszłości. Rossmann, jak na świadomego trzydziestolatka przystało, wie, jakie wartości są w życiu ważne: zaufanie, życzliwość, empatia, pomoc słabszym, dbałość o środowisko. Nasza wiedza i doświadczenie, dostęp do nowoczesnych technologii, a także wspaniały, pełen zapału zespół pracowników pozwala nam wierzyć, że możemy razem z Wami, naszymi Klientami, zmieniać świat na lepsze – ocenia prezes Rossmanna Marcin Grabara.

Rossman deklaruje , że jest po to, aby dbanie o urodę, zdrowie i rodzinę zgodnie z najnowszą wiedzą i trendami, było proste i dostępne dla wszystkich.

Sieć drogerii ma jasne cele:

*) zagwarantowanie najlepszego wyboru produktów, w tym tysięcy nowości z Polski i świata, w najlepszych w stosunku do jakości cenach. Produkty ze znaczkiem NOWE to oczywiście nowości, w tym nowe marki, ale także kosmetyki z innowacyjnymi składami i/lub nowoczesnymi formułami. Symbolem MEGA wyróżniamy największe okazje.

*) służenie fachowymi informacjami o urodzie, higienie i zdrowiu: na portalu, w naszych mediach społecznościowych, w magazynie Skarb. Także poprzez oznaczanie wybranych produktów logiem „Wyjątkowy Produkt” (otrzymują go produkty wyróżniające się składem, formą aplikacji, innowacyjnością, najlepiej radzące sobie z potrzebami skóry, na które zostały opracowane) czy Czujesz Klimat? (ten symbol ułatwia klientom przyjaźniejsze dla środowiska zakupy). Nasza inicjatywa Czyściochowo pomaga uczyć dzieci, najlepiej poprzez zabawę, dobrych nawyków higienicznych.

*) dbanie o najwyższy komfort zakupów w drogeriach stacjonarnych i w sklepie internetowym. Znakiem firmowym Rossmanna jest nasza inicjatywa „Uśmiech robi dzień dobry”. Od ponad dwóch lat zachęcamy do uśmiechu i życzliwości, by budować dobrą atmosferę i przyjazne relacje między Klientami a personelem naszych drogerii.

” Za sukcesem Rossmanna stoją jego pracownicy. Działamy w zespole, wspieramy kreatywność i innowacyjność, ogromny nacisk kładziemy na szkolenia. Dbamy by nasi pracownicy mieli poczucie bezpieczeństwa, gwarantujemy dobre warunki pracy i szeroki pakiet świadczeń socjalnych. Nasz największy w Polsce, firmowy program rozwoju pasji „Pozytywnie zakręceni” oferuje nawet 250 wydarzeń rocznie.’- zapewnia Rossmann.

Firma deklaruje, że: „Prowadzenie przedsiębiorstwa nie sprowadza się jedynie do zarabiania pieniędzy. Dzielimy się z innymi tym, co udało się nam wypracować. Rzetelnie płacimy w Polsce podatki (według danych Ministerstwa Finansów jesteśmy jednym z najbardziej efektywnych wśród firm handlowych podatników CIT). Angażujemy się w akcje charytatywne – np. w ramach akcji „Pomagamy jak umiemy” przekazaliśmy blisko 900 organizacjom pomoc o wartości 30 mln zł. W ramach tej akcji wyremontujemy w najbliższych latach także Klinikę Neurologii Rozwojowej CZMP. Sponsorujemy wydarzenia sportowe – jak Bieg Ulicą Piotrkowską Rossmann Run i kulturalne (w związku z inicjatywą Czujesz Klimat? jesteśmy obecni na czterech festiwalach muzycznych: Open’erze, OFF Festiwalu, Great September oraz SIESCIE i filmowej OFF Camerze, ponadto wspieramy łódzki Fotofestiwal)”

– Jubileusz 30-lecia istnienia firmy chcieliśmy uczcić robiąc coś dla Łodzi, z którą jesteśmy związani od początku naszej historii w Polsce, jak również dla środowiska, w którym żyjemy my i w którym będą żyły kolejne pokolenia. Zdecydowaliśmy się na posadzenie Lasu Rossmanna – mówi Marcin Grabara, prezes Rossmanna.

Dzięki staraniom Rossmanna, w 2023 roku, na terenie Łodzi i województwa łódzkiego posadzono ponad 50 tys. sadzonek, które w przyszłości będą ponad 6-hektarowym lasem. Sam pomysł takiej inicjatywy ma swoje podłoże w postępującym procesie tzw. deforestacji. To zjawisko powszechne na całym świecie, którego jako firma odpowiedzialna społecznie, jesteśmy boleśnie świadomi. Wycinanie lasów powoduje wzrost efektu cieplarnianego, spadek bioróżnorodności, zmniejszoną ilość tlenu w atmosferze, niszczenie naturalnych siedlisk zwierząt, itp.

Rossmann w 2023r:

1700 drogerii

1 milion klientów dziennie

8 milionów członków Klubu Rossmann, użytkowników naszej aplikacji Rossmann PL17 tys. pracowników

15 mld zł rocznych obrotów

30 proc. udziałów w rynku chemiczno-kosmetycznym

3 mld zł inwestycji od 1993r.

Trwa rejestracja uczestników i partnerów!

SCF 2024 Spring

Najważniejsze wiosenne spotkanie rynku centrów handlowych,  9-10 kwietnia 2024, Legia Warszawa.

Rejestracja uczestników
Zamów pakiet partnera

Apsys partnerem strategicznym najnowszego wydania!

SCF Magazine nr 4/2023

SCF Magazine to czasopismo skierowane do najemców, deweloperów oraz firm zarządzających centrami handlowymi. Pierwszy numer magazynu ukazał się w roku 2005. Nakład to 3000 egz. Bezpłatna subskrypcja przysługuje uczestnikom SCF Fall oraz SCF Spring, najemcom oraz zarządcom centrów handlowych. Zapraszamy do reklamy oraz bezpłatnej subskrypcji.

Czytaj online
Zostań partnerem