Newsletter SCF News
Dołącz do 7000 odbiorców!

Wkrótce SCF 2024 Fall

Leasing, inwestycje, zarządzanie. Trwa rejestracja uczestników na najważniejsze spotkanie decydentów rynku centrów handlowych. 1400 uczestników. 25-26.09.24, Warszawa, Expo XXI.

Rejestracja uczestników

EPP: eobuwie.pl ze strefą MODIVO wzmacnia ofertę Pasażu Grunwaldzkiego 

Od początku maja mieszkańcy Wrocławia i okolic mają do dyspozycji kolejny na mapie miasta sklep eobuwie.pl ze strefą MODIVO Nowy punkt zlokalizowany jest w Pasażu Grunwaldzkim. Dzięki tworzeniu zaawansowanych technologicznie sklepów stacjonarnych, marki wspólnie i konsekwentnie dążą do łączenia światów online oraz offline. 

W ręce klientów oddano sklep o powierzchni niemal 300 m2, który zapewnia dostęp do oferty obu brandów. Dzięki temu można skompletować pełną stylizację wygodnie i ekspresowo. Wyboru produktów dokonuje się za pomocą 21 nowoczesnych tabletów. Ubrania z asortymentu MODIVO można przymierzyć w 2 przymierzalniach, które wyglądają jak ekskluzywne garderoby. Czekają w nich wcześniej wybrane produkty. W sklepie dostępne jest też urządzenie esize.me – skaner, który wykonuje skan 3D stóp, co pozwala na dokładne dopasowanie obuwia podczas zakupów. Usługa jest szczególnie popularna wśród rodziców i ich dzieci, ponieważ pozwala trafniej dopasować rozmiar. Dodatkową funkcjonalnością jest prognozowanie wzrostu stopy dziecka. 

 Na miejscu dostępnych jest ponad 5000 produktów. W aplikacji mobilnej klienci mają do dyspozycji usługę Przymierz zanim zapłacisz, pozwalającą na przymierzenie zarezerwowanych wcześniej produktów. W dowolnym momencie mogą zamówić do sklepu artykuły z oferty online eobuwie.pl oraz MODIVO, a kiedy zamówienie będzie skompletowane, otrzymają powiadomienie SMS. W ramach usługi dostępnych jest ponad 900 marek, a wśród nich m.in.: Adidas, BOSS, Furla, Karl Lagerfeld, New Balance, czy Patrizia Pepe. 

Zlokalizowany w samym sercu Wrocławia Pasaż Grunwaldzki to jedno z największych centrów handlowo-rozrywkowych na Dolnym Śląsku. Jest to ulubione miejsce zakupów i spotkań mieszkańców oraz wizytówka wrocławskiego Placu Grunwaldzkiego. Kompleksową ofertę centrum zajmującego powierzchnię 48 tys. mkw. tworzy ponad 180 punktów handlowych, usługowych oraz restauracyjnych. W centrum znajduje się 11-salowe Multikino, klub sportowy Fitness Academy oraz pierwszy we Wrocławiu nowoczesny food hall z licznymi restauracjami i kawiarniami, działający pod nazwą FOODSTACJA, inspirowany kultowymi miejscami miasta. Do dyspozycji klientów jest 1400 miejsc na zadaszonym wielopoziomowym parkingu, postój taksówek oraz samoobsługowa stacja wypożyczania rowerów miejskich. Szeroki wybór znanych marek oraz bogaty kalendarz unikalnych imprez i atrakcji sprawiają, że Pasaż Grunwaldzki jest idealnym wyborem na udane zakupy oraz spędzenie wolnego czasu.

EPP jest największym zarządcą centrów handlowych w Polsce pod względem powierzchni najmu. Portfel firmy obejmuje 35 projektów (29 obiektów handlowych i sześć kompleksów biurowych) o łącznej wartości około 2,8 miliarda euro i powierzchni najmu wynoszącej ponad milion metrów kwadratowych. Nieruchomości EPP są zlokalizowane w najbardziej atrakcyjnych polskich miastach o największym popycie konsumenckim i potencjale wzrostu.

EPP dąży do zapewnienia jak najwyższych stóp zwrotu dla swoich udziałowców i partnerów JV poprzez dostarczanie najemcom atrakcyjnej i innowacyjnie zarządzanej powierzchni wspierając w ten sposób rozwój ich biznesu.

EPP należy do Redefine, drugiego największego funduszu inwestującego w nieruchomości (REIT) notowanego na giełdzie w Johannesburgu (JSE)