Wkrótce SCF 2024 Fall

Leasing, inwestycje, zarządzanie. Trwa rejestracja uczestników na najważniejsze spotkanie decydentów rynku centrów handlowych. 1400 uczestników. 25-26.09.24, Warszawa, Expo XXI.

Rejestracja uczestników

CHANGE Lingerie z ósmym outletem w Polsce. Najnowszy ruszył w Factory Gliwice

1 czerwca w Factory Gliwice został otwarty pierwszy salon CHANGE Lingerie w
mieście. Na jego potrzeby wynajęto ponad stumetrowy lokal obok sklepu Lavard. Z okazji
otwarcia na Klientów czeka specjalny rabat 20% na WSZYSTKO od cen outlet, a przez
pierwszy weekend także upominki o minimalnej wartości 69zł do wszystkich zakupów.

CHANGE Lingerie dynamicznie rozwija się w Polsce i poszerza sieć o kolejną lokalizację. Nowo
otwarty salon to już ósmy outlet marki w Polsce, który poza bielizną z ubiegłych kolekcji w
bardzo atrakcyjnych cenach oferuje taki sam – wysoki poziom obsługi brafitterskiej jak w
sklepach regularnych. Idealne dopasowanie bielizny zapewnia szeroka paleta aż 88
rozmiarów biustonoszy (obwody 60-100cm, miski A-M). Poza zmysłową bielizną brand
oferuje także modne stroje kąpielowe, wygodną bielizną nocną, praktyczną odzieżą domową
oraz wysokiej jakości artykuły pończosznicze i dodatki.

CHANGE Lingerie to odnosząca sukcesy, szybko rozwijająca się skandynawska marka
bieliźniarska, która zatrudnia ponad 1300 pracowników i generuje roczne przychody w
wysokości +140 mln euro. Brand posiada ponad 300 salonów w Europie oraz Kanadzie, a we
wszystkich 4 krajach skandynawskich ma status niekwestionowanego lidera rynku.

Factory Gliwice należy do NEINVER.

NEINVER to hiszpańska, międzynarodowa firma specjalizująca się w budowie oraz inwestycjach na rynku nieruchomości i zarządzaniu nimi. Czołowy operator centrów outlet w Hiszpanii i Polsce, posiada dwie marki własne: The Style Outlets i FACTORY. Spółka NEINVER, założona w 1969 roku, zarządza 17 centrami outlet i 4 parkami handlowymi, współpracując z ponad 800 markami w sześciu krajach europejskich: Francji, Niemczech, Włoszech, Polsce, Hiszpanii i Holandii. W ramach zaangażowania w zrównoważony rozwój, strategia firmy Building Tomorrow ma na celu wywarcie pozytywnego wpływu na społeczeństwo i środowisko naturalne, zwiększenie odporności firmy na trudności rynkowe oraz podniesienie zaangażowania pracowników.