Podczas 12. JLL Charytatywnego Turniej Siatkówki Plażowej branża nieruchomości zagra, aby rodzina mogła być razem 

3 sierpnia w Monta Beach Volley Club w Warszawie odbędzie się 12. JLL Charytatywny Turniej Siatkówki Plażowej Branży Nieruchomości. Celem tegorocznej edycji wydarzenia będzie wsparcie budowy Domu Ronalda McDonalda przy Instytucie „Pomnik – Centrum Zdrowia Dziecka”. SCFNews/Retailnet.pl jest po raz kolejny partnerem medialnym turnieju.

Fundacja Ronalda McDonalda wspiera w Polsce rodziny długo hospitalizowanych dzieci. Bo żadne dziecko nie powinno chorować samo! Misja Fundacji „Aby rodzina mogła być razem” koncentruje się od 21 lat na idei Family – Centered Care, co oznacza opiekę nad całą rodziną leczonego dziecka. Każdy z programów Fundacji uwzględnia rolę bliskości, poczucia bezpieczeństwa i więzi emocjonalnej rodziny dziecka – pacjenta, bo najbliżsi pełnią bardzo ważną rolę w procesie zdrowienia. “Aby rodzina mogła być razem” to obecność rodzica w czasie pobytu dziecka w szpitalu, uwzględnienie potrzeb dorosłych, towarzyszących maluchowi na oddziale, troska o zdrowe rodzeństwo, babcię i dziadka, możliwość normalnego życia w czasie długiego procesu hospitalizacji.
Aby dać rodzinom możliwość bycia razem z leczącym się dzieckiem, Fundacja buduje kolejny, trzeci Dom Ronalda McDonalda w Polsce, który będzie pomagać pacjentom Instytutu „Pomnik-Centrum Zdrowia Dziecka” w Warszawie.

„Wsparcie budowy trzeciego w Polsce Domu Ronalda McDonalda jako celu charytatywnego tegorocznej edycji turnieju pozwala nam kontynuować wieloletnią tradycję wspólnego działania branży nieruchomości na rzecz potrzebujących dzieci. Dom będzie miejscem pobytu dla rodziców małych pacjentów hospitalizowanych w największym szpitalu pediatrycznym w Polsce, który od wybuchu wojny w Ukrainie ma też strategiczne znaczenie dla zapewnienia opieki medycznej najciężej chorym ukraińskim dzieciom.” – przekonuje Mateusz Bonca, Prezes Zarządu JLL Polska.

Dom Ronalda McDonalda przy Centrum Zdrowia Dziecka stanie się bezpieczną oazą dla rodzin, które muszą podróżować daleko od domu, aby uzyskać najlepszą opiekę medyczną dla swoich dzieci w wyjątkowym na mapie Polski szpitalu. Pierwszy Dom Ronalda McDonalda powstał w 2015 roku przy Uniwersyteckim Szpitalu Dziecięcym w Krakowie. Drugi Dom pomaga od czerwca 2021 roku pacjentom Dziecięcego Szpitala Klinicznego UCK WUM w Warszawie. W tym czasie obydwa Domy zadbały o ponad 80 tys. noclegów dla rodzin z całego kraju i spoza Polski.

„Jako cały zespół Fundacji Ronalda McDonalda jesteśmy wdzięczni wszystkim partnerom turnieju za zrozumienie potrzeby natychmiastowej inwestycji w budowę trzeciego Domu. Dom zapewni bezpieczne i komfortowe warunki pobytu dla rodzin najciężej chorych dzieci zarówno z całej Polski, jak i z Ukrainy, które przyjeżdżają po pomoc do Instytutu „Pomnik – Centrum Zdrowia Dziecka”” – komentuje Katarzyna Rodziewicz, Prezes Zarządu i Dyrektor Wykonawcza Fundacji Ronalda McDonalda.

PARTNER PORTALU

Kaufland

„Z wielkim podziwem i poruszeniem obserwowaliśmy imponujące, liczne zaangażowanie firm z branży nieruchomości w natychmiastowe zabezpieczenie potrzeb bytowych uchodźców uciekających do Polski przed wojną w Ukrainie. Współpraca w ramach tegorocznego 12. JLL Charytatywnego Turnieju Siatkówki Plażowej Branży Nieruchomości będzie wyjątkową kontynuacją tych działań.” – dodaje Katarzyna Rodziewicz.

Wstęp na mecze w ramach 12. JLL Charytatywnego Turnieju Siatkówki Plażowej Branży Nieruchomości jest wolny.

JLL (NYSE: JLL) to wiodąca firma doradcza świadcząca kompleksowe usługi na rynku nieruchomości. Misją JLL jest takie kształtowanie sektora nieruchomości, dzięki któremu świat zmienia się na lepsze. W tym celu firma wykorzystuje najbardziej zaawansowane technologie, pozwalające kreować najlepsze możliwości biznesowe, wyjątkowe przestrzenie oraz rozwiązania przynoszące długofalowe korzyści klientom, pracownikom oraz społecznościom, w których funkcjonuje. JLL jest spółką z listy Fortune 500 o rocznych przychodach 20,9 mld USD zatrudniającą na koniec grudnia 2022 r. ponad 103 000 osób i obsługującą klientów w ponad 80 krajach. JLL jest marką i zastrzeżonym znakiem towarowym firmy Jones Lang LaSalle Incorporated.