Newsletter SCF News
Dołącz do 6000 odbiorców!

PARTNERZY PORTALU

Metro Properties
Metro Properties

PARTNERZY PORTALU

Metro Properties
Metro Properties

Centrum Janki z innowacyjną ofertą dla najmłodszych. Edukacyjna salka zabaw inspiruje dzieci do poznawania świata

Centrum Janki poszerza swoją ofertę o unikatową w skali kraju inicjatywę dedykowaną najmłodszym odwiedzającym. W maju otwarta została „Jankowa Polana” – edukacyjna salka zabaw, która inspiruje dzieci do poznawania świata. Jest to jedna z pierwszych zmian wprowadzanych w galerii.

Jedną z najważniejszych wartości dla Polaków jest spędzanie czasu z bliskimi. Badania pokazują, że aż 61% osób w swoim czasie wolnym umawia się na spotkania ze znajomymi lub rodziną. Właściciel i zarządca Centrum Handlowego Janki wychodzą naprzeciw tym potrzebom i dokładają starań, aby wizyta w obiekcie mogła być doświadczeniem rodzinnym i dostarczała wrażeń, które znacznie wykraczają poza tradycyjne zakupy.

Wszyscy klienci centrum mogą skorzystać z uroków nowo otwartej „Jankowej Polany” – multisensorycznej salki zabaw dla dzieci do 10 roku życia. Oferuje ona najmłodszym specjalnie zaprojektowaną, bezpieczną przestrzeń, której motywem przewodnim jest natura. W środku leśnej polany pełnej traw, trzcin i kwiatów, czają się myszy, krety, koty czy borsuki, a dzieci mogą rozwijać swoją wyobraźnię i kreatywność w kilku strefach tematycznych. W jednej z nich najważniejszą rolę odgrywa dźwięk – dzieci mogą poznać głosy ptaków i zwierząt polnych czy porozmawiać przez tuby głosowe. W innych strefach interakcja oparta jest np. na motywie światła, które rozszczepione w kropli rosy tworzy wielobarwne promienie, a także motywie ciemności, gdzie dzieci mogą odgrywać leśne przedstawienia w teatrze cieni. Odwiedzający poznają faunę i florę, uczestniczą w łąkowych naradach na grzybowych siedziskach, mogą wcielać się w mrówki, zajrzeć do kopca kreta, czy też szukać w specjalnych labiryntach dróg korników oraz innych drewnojadów.

Z kolei 1 czerwca nastąpiło otwarcie dużego, wewnętrznego, edukacyjnego placu zabaw, a w wakacje planowane jest udostępnienie ścianki interaktywnej. Wszystkie strefy koncepcją i formą nawiązywać będą do makroświata „Jankowej Polany” i zostaną udostępnione klientom bezpłatnie.

„Jankowa Polana” to wyjątkowy koncept, jakiego nie ma w żadnym innym centrum handlowym w Polsce. Cała salka zabaw została zaprojektowana tak, aby uczyć i wspierać rozwój najmłodszych, pobudzając jednocześnie ich ciekawość. To jakościowe i mądre centrum zabaw. „Jankowa Polana” została stworzona w nurcie edutainment, czyli edukacji przez rozrywkę. Jestem przekonana, że to miejsce stanie się jednym z najchętniej odwiedzanych przez rodziny z dziećmi w naszym centrum. Wszystkie nowe inwestycje w Centrum Janki pozostają w zgodzie z pozycjonowaniem i charakterem galerii. To nasza odpowiedź na bardzo duże zainteresowanie ofertą wśród osób z dziećmi. Od lat dokładamy wszelkich starań, aby nasz obiekt był miejscem przyjaznym i komfortowym we wszystkich aspektach – mówi Marta Grabska, Asset Manager, Cromwell Property Group.

Uzupełnieniem oferty „Jankowej Polany” będą odbywające się w sali obok – „Leśnym Liliputkowie”, bezpłatne warsztaty dla rodziców z dziećmi. W czerwcu dla maluchów zaplanowano zajęcia sensoryczne, warsztaty dogoterapii oraz umuzykalniające „gordonki”. Dla starszych dzieci planowane są warsztaty artystyczne, chemiczne, kulinarne i efektywnego uczenia się, a dla dorosłych – nauka chustowania z profesjonalnym doradcą.

„Centrum Janki to obiekt przyjazny dla wszystkich pokoleń. Sprzyja temu nasza rozbudowana oferta handlowa uwzględniająca potrzeby dzieci i dorosłych, bogata oferta rozrywkowa i eventowa, a także architektoniczny charakter obiektu – jednopoziomowy, dostępny budynek bez barier, z licznymi udogodnieniami, takimi jak: miejsca parkingowe dla rodzin, ruchome chodniki, szerokie przejścia czy świetnie wyposażone, komfortowe pokoje dla rodziców z dziećmi. W naszym centrum jest też możliwość wypożyczenia wózka spacerowego, słuchawek wyciszających czy opaski niezgubki, skorzystania z fotelików do karmienia w strefie food-court i podgrzania pokarmu. To wszystko sprawia, że Centrum Janki to obiekt, który sprzyja komfortowym zakupom dla całych rodzin” – mówi Anna Paziewska, Dyrektor Centrum Janki, Apsys Polska SA.

Centrum Janki to największe centrum regionalne na Mazowszu. Na 94 tys. mkw. powierzchni handlowej znajduje się ok. 150 sklepów i punktów usługowych. Obiekt na stałe zakorzenił się w świadomości mieszkańców, a dzięki rozbudowie i modernizacji jest nowoczesnym centrum handlowym spełniającym wymagania klientów i sieci handlowych. Jego ofertę tworzą flagowe sklepy polskich i światowych marek (m.in. Zara, TK Maxx, H&M, Reserved, House, Mohito, Sinsay, Smyk, supermarket Auchan, market budowlany Leroy Merlin, Media Markt, Jysk i inne) oraz unikatowa oferta rozrywkowo-gastronomiczna tworzona przez liczne kawiarnie, restauracje i kino Cinema City. Lokalizacja przy trasie wylotowej z Warszawy sprawia, że to najpopularniejszy obiekt handlowy położony na południe od stolicy.

Właścicielem Centrum Janki jest Cromwell Polish Retail Fund należący do Cromwell Property Group. Zarządcą obiektu jest Apsys Polska.

CENTRUM JANKI zostało otwarte w 1999 roku w miejscowości Janki przy ruchliwej trasie na Kraków, Wrocław, Łódź i Katowice. Dzięki stałej rozbudowie oraz modernizacji jest jednym z najbardziej rozpoznawalnych centrów handlowych w aglomeracji warszawskiej. Obiekt o powierzchni 85 498 m² oferuje odwiedzającym możliwość dokonania zakupów w 170 sklepach. Do głównych najemców Centrum Janki należą: Auchan, Zara, Reserved, C&A, Bershka, CCC, Empik, H&M, Jysk, Mohito, Stradivarius, Kazar, Deichmann, Hebe Zdrowie i Piękno, Douglas, Kakadu, New Yorker, Rossmann, Sephora, Smyk, Leroy Merlin, Media Markt oraz TK MAXX. Na terenie obiektu działają także kino Cinema City, Sala Zabaw Fikołki oraz 20 lokali gastronomicznych, m.in. restauracja Pizza Hut, a także kawiarnie, takie jak Starbucks czy Costa Coffee. Na odwiedzających czeka parking oferujący 3151 miejsc postojowych. Centrum Janki znalazło się na czwartym miejscu w raporcie „Centra handlowe przyjazne dzieciom” przygotowanym przez firmę doradczą Colliers. Właścicielem Centrum Janki jest Cromwell Polish Retail Fund należący do Cromwell Property Group.

SCF MAGAZINE

Czasopismo rynku retail

Zobacz

Codzienny newsletter

Rejestracja

Targi centrów handlowych

Weź udział