Wkrótce SCF 2024 Fall
Leasing, inwestycje, zarządzanie. Trwa rejestracja uczestników na najważniejsze spotkanie decydentów rynku centrów handlowych. 1400 uczestników. 25-26.09.24, Warszawa, Expo XXI.
Leasing, inwestycje, zarządzanie. Trwa rejestracja uczestników na najważniejsze spotkanie decydentów rynku centrów handlowych. 1400 uczestników. 25-26.09.24, Warszawa, Expo XXI.
Ostatnie tygodnie upłynęły we Wroclaw Fashion Outlet pod znakiem ponownych otwarć znanych i lubianych marek. Po zmianach lokalizacji i wystroju salonów swoje drzwi dla klientów jedynego modowego centrum outletowego w regionie dolnośląskim otworzyły marki Mustang, New Balance, Crocs i Pierre Cardin. Dodatkowo już w lipcu planowane jest otwarcie salonu marki JOOP!.
Miłośników mody i łowców wyjątkowych okazji zakupowych z pewnością ucieszy informacja o ponownym otwarciu we Wrocław Fashion Outlet salonów kultowych marek.
Sklepy, doskonale znane klientom centrum, nie tylko zmieniły swoje lokalizacje, ale też przeszły gruntowne remonty, dzięki czemu każdy z nich zyskał nową odsłonę. Pierre Cardin, powstała we Francji w latach 50. XX wieku marka modowa, biżuteryjna oraz kosmetyczna, doskonale znana jest dzięki dziesiątkom produktów sygnowanych nazwiskiem swojego założyciela. Jej znakiem rozpoznawczym są klasyczne, męskie ubrania o ponadczasowym kroju, które wykonano z wysokiej jakości materiałów. W przypadku marki Mustang Jeans odświeżony salon, który zmienił lokalizację i powierzchnię (obecnie to 262 m2), zyskał bardziej nowoczesny, minimalistyczny charakter. Pozwoliło to na jeszcze lepsze wyeksponowanie produktów, które klienci na całym świecie cenią za wysoką jakość i przystępną cenę. Swoją lokalizację we Wrocław Fashion Outlet zmienił też sklep New Balance. Nowy salon amerykańskiej marki słynącej z produkcji obuwia, odzieży i akcesoriów sportowych powiększył się do 245 m2 i zyskał nową odsłonę – jeszcze lepiej wykorzystano przestrzeń, co pozwoliło bardziej wyeksponować produkty i zwiększyć liczbę oferowanego obuwia. Crocs, producent kultowego, wykonanego z wygodnej pianki obuwia, po kilku miesiącach udanej współpracy w formule pop-up zdecydował o otwarciu swojego salonu w najnowszym koncepcie na powierzchni 66 m2.
Poza wspomnianymi już brandami nowy lokal już tego lata zajmie również salon oferujący produkty marek Calzedonia, Intimissimi i Tezenis. Na gości Wrocław Fashion Outlet czekać będzie zupełnie nowa odsłona sklepu, pozwalająca na jeszcze większy komfort zakupów.
„Ostatnie modernizacje salonów w naszym centrum, którym niejednokrotnie towarzyszyło powiększenie przestrzeni zakupowej, to najlepszy dowód na silną pozycję Wrocław Fashion Outlet na rynku dolnośląskich centrów handlowych. Fakt, że obecne u nas od wielu lat marki inwestują w rozwój swoich lokali pokazuje, że wiążą one z naszym centrum swoją przyszłość i uznają nas za solidnego i sprawdzonego partnera. Ogromnie cieszy nas także ciągłe dążenie naszych najemców do zapewnienia klientom jak najszerszej oferty”, zaznacza Aleksandra Perz, dyrektor Wrocław Fashion Outlet.
Poza powrotem znanych i cenionych marek klienci Wrocław Fashion Outlet mogą się też spodziewać rozszerzenia oferty centrum. Jeszcze w te wakacje planowane jest otwarcie nowego salonu marki Joop!. Ten wywodzący się z Niemiec producent luksusowych ubrań zdobył uznanie dzięki wysokiej jakości i niezwykłej staranności wykonania oferowanych produktów. Wyczucie piękna i stylu to znaki rozpoznawcze marki, która w szerszej świadomości zaistniała dzięki kultowym, męskim perfumom JOOP! Homme, które do dzisiaj są bestsellerem.
Dołącz do ponad 7000 czytelników i otrzymuj codzienny, bezpłatny newsletter
Wrocław Fashion Outlet to jedyne modowe centrum outletowe w regionie dolnośląskim. Na ok. 14 000 metrów kwadratowych powierzchni handlowej znajduje się ponad 100 światowych i polskich marek, wśród nich: BOSS Outlet, KARL LAGERFELD, Nike, Levi’s, Lacoste, Asics, Trussardi, Guess, New Balance, adidas, Marc O’Polo, Tommy Hilfiger, Calvin Klein, Le Creuset, Calzedonia. Lokalizacja w pobliżu lotniska, bliskość Autostradowej Obwodnicy Wrocławia, dogodny dojazd komunikacją miejską i parking na 1 200 miejsc pozwalają klientom dogodnie cieszyć się promocjami przez cały rok. Wrocław Fashion Outlet należy do portfolio VIA Outlets – najszybciej rozwijającego się operatora na rynku outletów premium w Europie. Europejskie portfolio VIA Outlets obejmuje obecnie 11 centrów w 9 krajach, łącznie około 267 000 metrów kwadratowych powierzchni najmu i ponad 1 100 sklepów.