Marka Rituals Cosmetics startuje z letnią strefą w Cafe Podrygi, inspirowaną kolekcją The Ritual of Karma. Do końca lipca wszyscy chętni będą mogli skorzystać z szeregu wakacyjnych atrakcji oraz wziąć udział w cyklicznych zajęciach i warsztatach.
Letnia strefa Rituals w Cafe Podrygi to wakacyjna przestrzeń pozytywnych wibracji w samym sercu Warszawy. Miejsce, które swoją atmosferą zachęca do relaksu, złapania chwili oddechu od szalonego tempa miejskiego pędu. W upalne dni można skosztować orzeźwienia, sięgając po pyszne lody, lemoniadę oraz letnie desery ze specjalnej karty Rituals. Letnie popołudnia można spędzić przy lekturze ulubionej książki wypożyczonej z miejskiej biblioteczki lub skorzystać z dostępnych bezpłatnych atrakcji – do dyspozycji gości Cafe Podrygi są także ogrodowe szachy, tenis plażowy, boule czy gry karciane.
W ramach funkcjonowania strefy, od 20.06 do końca lipca, planowane są także cykliczne warsztaty, które pozwolą uczestnikom rozwinąć kreatywność i zadbać o ciało. Wśród nich między innymi zajęcia pilatesu z Polka Pilates, sesje jogi na macie ze Slow Living, warsztaty z malowania intuicyjnego z Magdaleną Łapińską-Rozenbaum oraz nauka tworzenia bukietów z Kwiaciarą. Na każde zajęcia obowiązują zapisy prowadzone za pośrednictwem Instagrama:
Rituals Cosmetics to marka oddana idei zrównoważonego rozwoju i dobrego samopoczucia w świecie luksusowych produktów beauty. Umieszczając w jednym portfolio kosmetyki do kąpieli, do pielęgnacji ciała oraz produkty do domu, Rituals proponuje klientom nowy styl życia polegający na zamianie codziennych rytuałów w chwile warte zapamiętania. Każdy produkt jest inspirowany starożytną tradycją i pomaga odnaleźć szczęście w najmniejszych rzeczach. Poprzez szerokie portfolio produktów Rituals do naturalnej pielęgnacji ciała i skóry, zapachów do domu, oraz odzieży home wear, klienci mogą wzbogacić swoje życie o chwile dobrego samopoczucia. Firma Rituals powstała w 2000 roku w Amsterdamie i od tego czasu została uznanym światowym ekspertem w branży w ponad 36 krajach, w metropoliach, takich jak Londyn, Paryż, Hongkong czy Nowy Jork, posiadając łącznie ponad 1000 sklepów, 3000 punktów w ramach shop-in-shop oraz 5 obiektów spa. Dzięki podejściu opartemu o trzy filary: Czystość, Świadomość i Troskę, (Clean, Conscious and Caring) Rituals została dumnym posiadaczem certyfikacji B CorporationTM. Marka jest oddana temu, by nieustannie ulepszać swój wpływ w kwestiach społecznych i środowiskowych – główne założenia to składy w 90% pochodzenia naturalnego oraz opakowania, które będą się nadawały do ponownego napełnienia i/lub recyklingu, czy wykonane z materiałów z recyklingu. Ponadto, Rituals z zapałem wspiera 3 fundacje. Marka Rituals chce być prekursorem wśród luksusowych brandów, który udowodni, że piękno i dobre samopoczucie mogą iść w parze ze zrównoważonym rozwojem.