Wkrótce SCF 2024 Fall
Leasing, inwestycje, zarządzanie. Trwa rejestracja uczestników na najważniejsze spotkanie decydentów rynku centrów handlowych. 1400 uczestników. 25-26.09.24, Warszawa, Expo XXI.
Leasing, inwestycje, zarządzanie. Trwa rejestracja uczestników na najważniejsze spotkanie decydentów rynku centrów handlowych. 1400 uczestników. 25-26.09.24, Warszawa, Expo XXI.
Drugi rok z rzędu LANCERTO otrzymało tytuł Best Managed Company przyznawany przez Deloitte. To prestiżowe wyróżnienie dla najlepiej zarządzanych firm prywatnych. Best Managed Companies to autorski plebiscyt prowadzony przez Deloitte zainaugurowany w Kanadzie w 1993 r. Obecnie przeprowadzany jest w ponad 40 krajach, w tym w Polsce, gdzie pierwsza jego edycja odbyła się w zeszłym roku. Także wtedy LANCERTO znalazło się w gronie laureatów tego wyjątkowego wyróżnienia.
Ta prestiżowa nagroda stanowi wyraz uznania dla kultury organizacyjnej, osiągniętych sukcesów i ducha przedsiębiorczości.
– Tytuł najlepiej zarządzanej firmy, otrzymany drugi rok z rzędu, to dla nas nie tylko dowód, że podążamy we właściwym kierunku, ale także, a może przede wszystkim, motywacja do jeszcze lepszego działania i doskonalenia naszych praktyk i kompetencji. Słowa uznania należą się przede wszystkim naszym pracownikom. Zawsze powtarzam, że za sukcesem każdej firmy stoją konkretni ludzie. W naszym przypadku to zespół wspaniałych specjalistów w swoich dziedzinach, którzy od momentu powstania naszej firmy i marki działają niestrudzenie, przyczyniając się do naszego wspólnego sukcesu. W tym roku obchodzimy 15-lecie istnienia LANCERTO. Na pewno nie bylibyśmy dziś w miejscu, w którym jesteśmy bez naszego zespołu, któremu gorąco dziękuję – mówi Tomasz Ciąpała, prezes LANCERTO.
Prywatne firmy są w ramach plebiscytu Best Managed Companies poddawane dokładnej weryfikacji pod kątem modelu działalności i zarządzania zgodnie z metodologią Deloitte Private opracowaną w Kanadzie. Jury konkursu ocenia nie tylko wyniki finansowe firm, ale też umiejętność adaptacji do zmieniających się warunków rynkowych. Skrupulatnej analizie poddawane są procesy, strategia i kompetencje. Ponadto uczestnicy konkursu mają okazję porównać swoje standardy w zakresie zarządzania z topowymi praktykami prywatnych firm z całego świata.
Organizatorzy konkursu zaznaczają, że wszystkie przedsiębiorstwa mają swój unikalny charakter, tożsamość oraz wyjątkowych pracowników. Jednak tym, co cechuje najlepszych jest długoterminowa wizja, określona misja, zorientowanie w rynkach globalnych, zaangażowanie w rozwój zespołów i talentów, umiejętność adaptacji do zmieniających się warunków rynkowych oraz zdolność do realizacji planu strategicznego.
LANCERTO to polska marka założona w 2008 roku. Znana ze swojego innowacyjnego stylu, komfortowej i wysokiej jakości odzieży, butów i akcesoriów dla mężczyzn. Kolekcje marki powstają z myślą o mężczyznach ceniących wygodę i elegancję. Ekskluzywnie wyselekcjonowane tkaniny, perfekcyjny krój oraz staranność wykończenia to pewność nienagannego wizerunku w każdej sytuacji.
LANCERTO dysponuje sklepem online lancerto.com oraz ogólnopolską siecią salonów sprzedaży zlokalizowanych w największych miastach Polski, w których profesjonalni i wykwalifikowani doradcy klienta dobiorą ubranie pod kątem okazji, potrzeb i cech fizycznych Klienta. Asortyment marki to klasyczne garnitury, smokingi, marynarki, koszule, swetry, płaszcze, kurtki, spodnie chino oraz skórzane buty wizytowe o ponadczasowym wzornictwie, a także szeroki wybór dodatków takich jak: krawaty, poszetki, szale, spinki do mankietów, szelki i skórzane paski. Ponadto marka oferuje odzież premium w stylu smart casual tj. jeansy, dzianiny, t-shirty i koszulki polo.