Regionalny debiut Deichmann w nowoczesnym koncepcie 3.0 w Galerii Sudeckiej


Do grona najemców jeleniogórskiej Galerii Sudeckiej dołączył Deichmann, wiodąca marka na rynku obuwniczym. Znajdujący się na parterze nowy lokal został zaaranżowany zgodnie z konceptem wizualnym 3.0, wzmacniając doświadczenia zakupowe klientów.

To pierwsza odsłona odświeżonego designu salonu marki w województwie dolnośląskim. Na 520 mkw. klienci znajdą bogatą ofertę obuwia dla kobiet, mężczyzn i dzieci oraz rozbudowaną kolekcję sportową.

Zarządzana przez EPP Galeria Sudecka to miejsce debiutu innowacyjnego konceptu wizualnego Deichmann 3.0. Projekt sklepu wyróżnia nowoczesna aranżacja, w której króluje efektowna ekspozycja asortymentu w otoczeniu minimalistycznych kolorów. Dzięki kodom kolorystycznym, przypisanym do poszczególnych działów produktowych, mieszkańcy Jeleniej Góry i okolic mogą łatwiej poruszać się po sklepie i szybciej odnaleźć interesujące ich produkty.

Kluczowym elementem konceptu 3.0 jest odświeżony wygląd działu sportowego

Kluczowym elementem konceptu 3.0 jest odświeżony wygląd działu sportowego, który pozwala na jeszcze lepszą prezentację obuwia od marek takich jak np. adidas, Nike, Puma, Fila czy Skechers.

– Stale pracujemy nad rozwojem oferty, zapraszając do współpracy znane i pożądane przez klientów marki. Dzięki temu nieustannie poszerzamy i różnicujemy miks najemców naszego jeleniogórskiego centrum handlowego. Galeria Sudecka stanowi miejsce lokalnych debiutów najważniejszych w swoich kategoriach marek, a wejście sieci Deichmann w nowej odsłonie dodatkowo potwierdza wiodącą pozycję obiektu w regionie – komentuje Tomasz Nowakowski, Asset Manager w EPP.

Galeria Sudecka jest największym centrum handlowo-rozrywkowym w Jeleniej Górze

Galeria Sudecka jest największym centrum handlowo-rozrywkowym w Jeleniej Górze. W obiekcie, który dysponuje ponad 30 tys. mkw. powierzchni najmu, działa ponad 80 lokali i punktów handlowo-usługowych. To jedyna galeria handlowa w powiecie jeleniogórskim z multipleksem kinowym sieci Helios. Obiekt mieści również centrum zabaw dla dzieci oraz posiada bogatą ofertę gastronomiczną i hipermarket. Jest też miejscem lokalnego debiutu dla wielu marek odzieżowych. Galeria Sudecka posiada parking naziemny i podziemny z ponad 1100 miejscami parkingowymi.

EPP jest największym zarządcą centrów handlowych w Polsce pod względem powierzchni najmu (GLA). Portfel, którym zarządza firma, obejmuje 35 projektów (29 obiektów handlowych i 6 kompleksów biurowych) o łącznej wartości około 2,8 miliardów euro i powierzchni najmu wynoszącej ponad milion metrów kwadratowych. Nieruchomości są zlokalizowane w najbardziej atrakcyjnych polskich miastach o największym popycie konsumenckim i potencjale wzrostu.

Newsletter SCF News

Obserwuj rynek centrów handlowych

Dołącz do ponad 7000 czytelników i otrzymuj codzienny, bezpłatny newsletter

Zapisz

EPP dąży do dostarczenia najemcom atrakcyjnej i innowacyjnie zarządzanej powierzchni, wspierając w ten sposób rozwój ich biznesu. Należy do Redefine Properties, drugiego największego funduszu inwestującego w nieruchomości (REIT) notowanego na giełdzie w Johannesburgu (JSE).