W jeleniogórskim centrum handlowym właśnie otworzył się sklep Dealz. Nowy sklep został zaprojektowany na powierzchni 438 mkw. i urządzony zgodnie ze standardami sieci, takimi jak jasne, minimalistyczne wnętrza czy wydzielone i wyraźnie oznakowane strefy według kategorii produktów.
– Szeroki wybór, znane, jakościowe marki, a przy tym konkurencyjne ceny to walory, które doceniają klienci i dzięki którym rozkwit sieci na polskim rynku jest tak dynamiczny – mówi Małgorzata Sulima, Kierownik Regionalny Dealz Poland.
– Warto wspomnieć, że pierwszy Dealz w Polsce został otwarty w 2018 roku, dziś mamy już ponad 200 sklepów i apetyt na więcej. Jelenia Góra i Nowy Rynek są dla nas kolejnym ważnym punktem na mapie rozwoju – dodaje Małgorzata Sulima.
– W tym roku zamierzamy otworzyć nasz 300. sklep w Polsce, co oznacza radykalne przyspieszenie rozwoju firmy. Nasz cel to posiadanie ponad tysiąca sklepów w kolejnych 4 latach, nie tylko w Polsce, ale również w kilku krajach Europy Środkowo-Wschodniej – powiedział niedawno w rozmowie z Retailnet Marcin Langowski, Managing Director Dealz Poland.
Ekspansja marki Dealz
PARTNER PORTALU
Dealz, międzynarodowa sieć będąca częścią Pepco Group, działa w koncepcie sklepów stacjonarnych, oferujących szeroki asortyment, z różnych branż. W ofercie sklepów można znaleźć ponad 3 tysiące produktów spożywczych, drogeryjnych, wyposażenia i dekoracji wnętrz, zabawek, narzędzi czy produktów dla zwierząt.
Dealz w Jeleniej Górze jest 229. sklepem tej marki, a według planów, sieć do końca tego roku planuje mieć ponad 300 sklepów w całym kraju.
Pierwszy sklep Dealz w Polsce został otwarty w lutym 2018 roku w Swarzędzu. Obecnie sieć zatrudnia blisko 2000 pracowników w sklepach i centrali w Polsce.
Grupa Pepco powstała w 2015 roku i składa się z silnych sieci detalicznych, tzn. Pepco, Dealz i Poundland, współpracujących z PGS, globalnym dostawcą. Grupa Pepco ma obecnie ok. 4000 sklepów w 19 krajach, włączając w to Wielką Brytanię i Irlandię, zatrudniając ok. 43 000 osób.
Newsletter SCF News
Obserwuj rynek centrów handlowych
Dołącz do ponad 7000 czytelników i otrzymuj codzienny, bezpłatny newsletter