Centrum Handlowe Bonarka poszerzyło swoją ofertę w segmencie mody męskiej oraz biżuterii luksusowej. Do grona najemców dołączyły dwie marki odzieżowe z kolekcją męską: w stylu włoskim Borgio i rodzima marka Recman. Nowym najemcą jest też jubiler SAVICKI, oferujący bogaty wybór biżuterii luksusowej. Nowy salon w Krakowie otworzyła również amerykańska marka Crocs.
– Bonarka wciąż się zmienia. Modernizujemy obiekt i naszą ofertę, mając na uwadze potrzeby
i zachowania zakupowe konsumentów. Tworząc tenant-mix staramy się odpowiadać na indywidualne preferencje naszych klientów, ale też zainteresować coraz szersze grupy odbiorców. Tym bardziej cieszę się, że marki takie jak BORGIO i SAVICKI na swoje pierwsze salony w Krakowie wybrały właśnie Bonarkę. To kolejny dowód na silną pozycję naszego centrum handlowego i umiejętność współpracy z poszukiwanymi przez klientów markami – komentuje Łukasz Lorencki, Investment & Asset Manager NEPI Rockcastle.
Autorski koncept salonu jubilerskiego SAVICKI w Krakowie
SAVICKI to lider w biżuterii ślubnej oraz luksusowej. Marka nie boi się eksperymentować. Jako pierwsza w Polsce zaczęła na szerszą skalę promować pierścionki z czarnego złota. Rozpowszechniła także niedocenione na polskim rynku białe szafiry oraz czarne diamenty. W swoim pierwszym salonie w Krakowie, Savicki zaprezentuje nowatorskie podejście do obsługi klienta. Znaczna część produktów w salonie jest rozmieszczona na wysokości wzroku, co znacznie ułatwia wybór biżuterii. W centralnym punkcie salonu umieszczono innowacyjny stół TryOn® do samodzielnego przymierzania biżuterii.
– To pierwsze tego typu rozwiązanie w branży jubilerskiej w Polsce i w Europie. Znajdują się tam wierne repliki pierścionków zaręczynowych i obrączek. Para może je przymierzać tak długo, jak zechce, a dopiero potem skorzystać ze wsparcia konsultanta – tłumaczy Tomasz Osman, Prezes Zarządu i współwłaściciel SAVICKI.
PARTNER PORTALU
W Bonarce zostaną zaprezentowane kultowe kolekcje pierścionków zaręczynowych The Light® i The Journey®. Jubiler SAVICKI o powierzchni 60 mkw. znajduje się w zmodernizowanej części Bonarki, na poziomie +1.
BORGIO – ponadczasowa sztuka krawiectwa
BORGIO to luksusowa marka oferująca kolekcje dla mężczyzn ceniących włoski styl i ponadczasową sztukę krawiectwa. Il taglio naturale to po włosku naturalny krój. To dzięki niemu odzież BORGIO idealnie dopasowuje się do ciała. Flagowym produktem marki Borgio są wysokiej jakości garnitury, marynarki i koszule. W kolekcjach znajdują się również dopracowane kurtki i płaszcze, komfortowe spodnie, stylowe koszulki polo, t-shirty, obuwie oraz liczne akcesoria.
– Kolekcje BORGIO obfitują w eleganckie propozycje na formalne okazje, jak i wygodne stylizacje na co dzień. Wysokiej jakości tkaniny, dzianiny i dodatki wykorzystywane w kolekcjach powodują, że odzież naszej marki jest ponadczasowa i posłuży przez długie lata – mówi Wojciech Tulwin, przedstawiciel marki BORGIO.
Newsletter SCF News
Obserwuj rynek centrów handlowych
Dołącz do ponad 7000 czytelników i otrzymuj codzienny, bezpłatny newsletter
Wnętrze salonu BORGIO to esencja włoskiego stylu. Minimalizm w połączeniu z materiałami wykończeniowymi imitującymi kamień, drewno i stal sprawią, że odwiedzający klienci doświadczą jakości marki już po przekroczeniu progu salonu. Salon BORGIO o powierzchni 88 mkw. znajduje się w na poziomie 0 naprzeciwko sklepu H&M.
Garnitury z najwyższej jakości materiałów
Kolejnym najemcą z ofertą skierowaną do mężczyzn, jest polska marka Recman oferująca od 1986 roku ponadczasową odzież, obuwie i akcesoria. Flagowymi produktami są projektowane w Polsce garnitury oraz marynarki, szyte z najwyższej jakości materiałów. Asortyment zawiera również m.in. koszule, spodnie, kurtki, płaszcze, swetry i bluzy, bieliznę, obuwie oraz stylowe dodatki.
– Tworząc salon w Bonarce zadbaliśmy o to, by nasi klienci czuli się w nim komfortowo. Wszystkie produkty są w zasięgu wzroku klienta, tak aby w szybki i prosty sposób mógł zapoznać się z asortymentem – mówi Anna Olbryś, Dyrektor Kreatywna w Recman.
W krakowskim salonie dostępna jest usługa szycia miarowego, stworzona z myślą o mężczyznach, którzy chcieliby spersonalizować garnitur lub marynarkę oraz idealnie dopasować krój do swojej sylwetki. Do dyspozycji klientów jest również krawiec, który w razie potrzeby wykona niezbędne przeróbki na miejscu.
Odzież i akcesoria sygnowane logo Recman dostępne są już w 74 salonach firmowych na terenie całej Polski oraz w sklepie internetowym. Salon Recman znajduje się tuż obok lokalu BORGIO na poziomie 0. Powierzchnia sklepu wynosi 140 mkw.
W ostatnich tygodniach do grona najemców Centrum Handlowego Bonarka dołączyła marka Crocs. To kultowa już amerykańska marka oferująca charakterystyczne piankowe buty z krokodylem. Salon w Bonarce jest już kolejnym firmowym lokalem marki w Polsce. Sklep znajduje się na poziomie +1. Powierzchnia sklepu wynosi 69 mkw.
Oferta kawiarni Bonarki wzbogaciła się też o Bubble Guys to nowy punkt z popularnym tajwańskim napojem z herbaty. W Bubble Guys można znaleźć tradycyjne smaki tajwańskie w nowoczesnej europejskiej odsłonie. Punkt znajduje się na poziomie +1 obok sklepu Sinsay.
Centrum Handlowe Bonarka to wielofunkcyjne centrum handlowe, powstałe na obszarze 19 ha poprzemysłowych terenów dawnych zakładów chemicznych w krakowskiej dzielnicy Podgórze. Na ponad 95 tys. m² powierzchni użytkowej znajduje się 230 punktów handlowo-usługowych i restauracji, w tym Auchan, Primark, Peek & Cloppenburg, TK Maxx oraz kino Cinema City – jeden z największych multipleksów kinowych w Polsce. Do dyspozycji klientów jest bezpłatny parking, mogący pomieścić 3200 samochodów. Ponadto na terenie Bonarki znajduje się jeden z pierwszych na świecie ośrodków edukacyjno-wychowawczych w centrum handlowym: „Siemacha Spot”. Właścicielem i zarządcą Bonarki jest NEPI Rockcastle.