Action, najszybciej rosnąca sieć dyskontów niespożywczych w Europie, zatrudnia w Polsce już 4 000 pracowników. Sieć jest obecna w Polsce od 2017 roku i posiada 278 sklepów, umożliwiając mieszkańcom 212 polskich miast dostęp do szerokiej gamy produktów w najniższej cenie.
Firma planuje dalszy dynamiczny rozwój w Polsce i utrzymanie rocznego wzrostu zatrudnienia na poziomie około 1000 pracowników.
Action jest obecne w 11 europejskich krajach, dostarczając klientom swoją unikalną formułę: 6000 dobrej jakości produktów w 14 kategoriach, w możliwie najniższej cenie. Co tydzień na półkach pojawia się 150 nowych produktów, a ponad 1500 rzeczy z asortymentu, jedt dostępnych w cenie poniżej 5 zł. Pierwszy sklep marki w Polsce został otwarty w 2017 roku w Lesznie.
W sumie Action liczy obecnie 4 000 pracowników w Polsce. Przekroczenie tego progu nastąpiło wraz z uruchomieniem najnowszego sklepu marki, który został oficjalnie otwarty w sobotę 1 lipca w Gdańsku, w CH Metropolia. Przy każdym otwarciu sklepu Action zatrudnia 12 osób – od kierownika sklepu po pracownika sklepu. Firma posiada również polską centralę i prowadzi trzy Centra Dystrybucyjne w naszym kraju.
„Jesteśmy bardzo dumni, że możemy powitać naszego 4-tysięcznego pracownika, Oliwię Leszczyńską, asystentkę kierownika sklepu w Gdańsku. Ten kamień milowy podkreśla dynamikę rozwoju Action w Polsce. Dzięki szybkiemu rozwojowi zatrudniamy około 1000 osób rocznie. Do końca 2023 roku zatrudnimy 600 nowych pracowników.” – mówi Ewa Dawiec, HR Manager Action w Polsce. „Na wszystkich stanowiskach, które obsadzamy – od pracowników sklepów, po specjalistów ds. łańcucha dostaw czy zarządców nieruchomości – wszyscy wyznajemy wartości Action: Zorientowanie na klienta, Praca zespołowa, Prostota, Dyscyplina, Świadomość kosztów i Szacunek. Są one podstawą naszego sukcesu, ponieważ stanowią bazę dla naszych interakcji między sobą, naszymi klientami i partnerami biznesowymi.” – dodaje.
PARTNER PORTALU
Zaangażowanie Action w tworzenie wyjątkowego miejsca pracy opiera się na zatrudnianiu osób podzielających wartości marki, a także na inwestowaniu w rozwój kariery obecnych pracowników. Do końca 2023 roku firma planuje awansować ponad 260 pracowników w Polsce. Action mocno stawia również na młodych ludzi, którzy dopiero wchodzą na rynek pracy i szukają przyjaznego miejsca do rozpoczęcia swojej ścieżki kariery w przyjaznym środowisku marki.
„Umożliwienie naszym współpracownikom rozwoju wspólnie z naszą marką jest częścią naszego sukcesu. Jesteśmy przekonani, że awanse wewnętrzne są motorem zaangażowania, długoletniej współpracy, a także są mocny atutem Action już podczas samej rekrutacji. Są one również kluczem do zachowania DNA Action przy tak intensywnym rozwoju. Nasza szybka ekspansja umożliwia nam zapewnienie mobilności i awansów wewnętrznych dla pracowników. Przykładowo, jeden z naszych Regional Managerów zaczynał swoją karierę jako pracownik naszego pierwszego polskiego sklepu.” – wyjaśnia Ewa Dawiec. „Takich historii nie brakuje zarówno w obecnym zespole, jak i wśród pracowników, którzy są z nami od samego początku obecności Action w kraju. Niezależnie od tego, gdzie znajdują się nasi współpracownicy, to właśnie oni stanowią klucz do naszego sukcesu. Ich zaangażowanie i energia pozwalają nam realizować nasze ambicje.” – dodaje.
Action jest najszybciej rozwijającym się dyskontem niespożywczym w Europie, oferującym stale zmieniającą się gamę około 6000 produktów w ponad 2000 sklepów dla ponad 12 milionów klientów każdego tygodnia. Ponadto każdego tygodnia kolejne 8 milionów konsumentów odwiedza stronę internetową Action.com. Action zatrudnia ponad 65 000 osób w 10 krajach, reprezentujących ponad 124 różne narodowości. Oferując stale zaskakujący asortyment w najniższych cenach, nieustannie ulepszamy nasze produkty pod względem jakości i zrównoważonego rozwoju. Obietnica Action: Małe ceny. Wielkie uśmiechy.
Newsletter SCF News
Obserwuj rynek centrów handlowych
Dołącz do ponad 7000 czytelników i otrzymuj codzienny, bezpłatny newsletter