Wkrótce SCF 2024 Fall

Leasing, inwestycje, zarządzanie. Trwa rejestracja uczestników na najważniejsze spotkanie decydentów rynku centrów handlowych. 1400 uczestników. 25-26.09.24, Warszawa, Expo XXI.

Rejestracja uczestników

Stokrotka kontynuuje rozwój e-commerce i otwiera e-sklepy w kolejnych miastach

Stokrotka kontynuuje rozwój sklepu internetowego. Od 6 lipca, zakupy w e-sklepie sieci można zrobić w nowej lokalizacji – Wałbrzychu. Z oferty Stokrotki online można skorzystać w tym mieście zarówno w opcji z dostawą zakupów do wybranego miejsca, jak i odbiorem osobistym w sklepie stacjonarnym.

Klienci korzystający z oferty Stokrotki online mają możliwość wyboru spośród kilku tysięcy artykułów w atrakcyjnych cenach, dzięki czemu szybko i komfortowo mogą zrobić kompleksowe zakupy. W asortymencie dostępne są produkty świeże jak owoce, warzywa, pieczywo czy nabiał. Klienci mogą także wybierać spośród mięs, wędlin, serów czy ryb dostępnych zarówno w wersji paczkowanej, jak i z lady. W ofercie znajdują się również artykuły przemysłowe, dla zwierząt czy chemia i kosmetyki.

– Stokrotka posiada sklepy internetowe w ponad 70 lokalizacjach. Kluczowe jest dla nas zapewnienie klientom możliwości wygodnych, szybkich zakupów oraz wyboru odpowiadającemu placówkom stacjonarnym. Cieszymy się, że dzięki dostępności internetowych sklepów spożywczych w nowych miejscowościach i korzystnym ofertom, takim jak możliwość bezpłatnej dostawy, coraz więcej osób wybiera tę formę zakupów – mówi Daria Raganowicz, specjalista ds. PR i komunikacji zewnętrznej Stokrotki.

Zakupy w sklepie internetowym Stokrotki w Wałbrzychu można zrobić, korzystając z opcji dostawy do wybranego miejsca lub odbioru osobistego w stacjonarnej placówce przy ul. Dunikowskiego 22-24. Zamówienia składa się na stronie www.sklep.stokrotka.pl. Dostawy realizowane są od poniedziałku do soboty, w wybranym przez klienta przedziale czasowym. Dla zakupów powyżej 120 złotych dostawa jest darmowa. Poniżej tej kwoty jej koszt to 5 zł. Wartość minimalnego zamówienia wynosi 60 zł.

Sieć Stokrotka powstała w 1994 roku w Lublinie. Neleży do Maxime Group. Sieć tworzy ponad 900 sklepów zlokalizowanych w całej Polsce. Stokrotka otwiera ponad 100 sklepów rocznie w formatach: Stokrotka Supermarket, Market, Optima i Express.