Wkrótce SCF 2024 Fall

Leasing, inwestycje, zarządzanie. Trwa rejestracja uczestników na najważniejsze spotkanie decydentów rynku centrów handlowych. 1400 uczestników. 25-26.09.24, Warszawa, Expo XXI.

Rejestracja uczestników

Biżuteria Pandora i oferta Tchibo Pop-up Store dostępne w Galerii Copernicus

W lipcu grono najemców Galerii Copernicus powiększyło się o dwie popularne marki. Duńską firmę biżuteryjną Pandora oraz Tchibo – niemiecką markę, oferującą kawę oraz szeroką gamę kolekcji z przedmiotami codziennego użytku w tym akcesoria związane z parzeniem kawy.

Pandora jest kolejną marką jubilerską w szerokim portfolio Galerii Copernicus. Klienci galerii poszukujący biżuterii dla siebie, na prezent czy też na specjalną okazję mogą w jednym miejscu wybierać pośród wielu propozycji znanych polskich i zagranicznych marek biżuteryjnych takich jak Apart, Yes, W.Kruk, Jubiler Karkosik, Tous, Swiss oraz Lovisa, Bovem czy Vezzi, a to nie koniec oferty.

Pandora obecna w ponad 100 krajach na całym świecie

Pandora jest największą na świecie marką biżuteryjną. Projektuje, produkuje i sprzedaje nowoczesną, wykonaną z wysokiej jakości materiałów biżuterię. Elementy kolekcji można dowolnie ze sobą łączyć, co daje nieskończone możliwości do wyrażania własnego stylu. Swoją działalność Pandora rozpoczęła ponad 40 lat temu jako mały sklep w Kopenhadze, a dzisiaj obecna jest w ponad 100 krajach na całym świecie. Najbardziej rozpoznawalnym produktem Pandory jest bransoletka z zawieszkami, którą można dowolnie kompletować. Salon Pandory mieści się vis-a-vis marek Douglas i Sizeer.

– Galeria Copernicus wciąż poszerza swoją ofertę. Tworząc tenant-mix staramy się odpowiadać na indywidualne preferencje klientów. Salon marki Pandora dołączy do szerokiej oferty biżuteryjnej, która już dziś jest jednym ze znaków rozpoznawczych naszego centrum. Jestem przekonany, że każda klientka czy klient znajdzie tutaj biżuterię w swoim stylu i budżecie – mówi Tomasz Górski, Retail Asset Manager NEPI Rockcastle.

Tchibo: Więcej niż kawa

Marka Tchibo to unikalne połączenie produktów z kategorii tematycznych: moda, sport, akcesoria do domu, kuchni i ogrodu oraz sklepu z doskonałą kawą.  W sklepie Tchibo Pop-up Store otwartym w Galerii Copernicus w Toruniu znajdą się produkty z różnorodnych kategorii oferowane w outletowych cenach. Wśród asortymentu sklepu można znaleźć wygodne i stylowe ubrania, wyprodukowane z wysokiej jakości, zrównoważonych materiałów oraz sprzęt domowy wyprodukowany z materiałów pochodzących z recyklingu.

Newsletter SCF News

Obserwuj rynek centrów handlowych

Dołącz do ponad 7000 czytelników i otrzymuj codzienny, bezpłatny newsletter

Zapisz

Marka wyselekcjonowała również szereg artykułów dla domu, takich jak stylowe dekoracje i produkty wyposażenia wnętrz, np. pościele w oryginalne wzory. Do tego bogaty wybór doskonałej kawy, jak również wszystko to, co jest potrzebne do jej zaparzenia.

– Salon Tchibo Pop-up Store w Galerii Copernicus to dobre połączenie produktów z wielu poszukiwanych przez klientów kategorii tematycznych oraz sklepu z kawą. Do tego cały asortyment w toruńskim salonie oferowany jest w niższych outletowych cenach – dodaje Tomasz Górski.

Tchibo Pop -up Store zlokalizowany jest w sąsiedztwie sklepu Smyk.

Oferta Galerii Copernicus

Galeria Copernicus położona jest w ścisłym centrum Torunia. Doskonała lokalizacja umożliwia klientom dojazd zarówno środkami komunikacji miejskiej, samochodem, rowerem jak i przyjście pieszo. Obiekt powstał w 2005 roku, a dekadę później został zmodernizowany i rozbudowany. Dziś całkowita powierzchnia centrum wynosi 90 tys. mkw., z czego ponad 47 tys. mkw. stanowi powierzchnia najmu.

W zasięgu oddziaływania Copernicusa znajduje się ponad 350 tys. mieszkańców Torunia i okolicznych miejscowości. Ofertę centrum handlowego stanowi blisko 150 sklepów i punktów usługowych. Copernicus to również doskonałe miejsce spędzania wolnego czasu z rodziną i przyjaciółmi czy szukania modowych inspiracji. Wśród najemców centrum są takie marki, jak: hipermarket spożywczy Auchan, elektromarket Media Markt, Decathlon, iDream (Apple), Ochnik, Homla, Diverse, Big Star, HalfPrice oraz salony modowe znanych marek: Guess, H&M, Reserved, CCC, Medicine, Olsen, Pako Lorente, KappAhl, Sinsay i Mohito.

Ponadto w centrum znajduje się perfumeria sieci Douglas, Sephora, Hebe, Rossmann, salon Empik, a także salony z biżuterią: Yes, Apart, Bovem i W.Kruk. W ofercie dla dzieci można znaleźć sklepy Smyk, Coccodrillo czy Reporter Young. Centrum dysponuje 1 470 miejscami postojowymi.