Wkrótce SCF 2024 Fall

Leasing, inwestycje, zarządzanie. Trwa rejestracja uczestników na najważniejsze spotkanie decydentów rynku centrów handlowych. 1400 uczestników. 25-26.09.24, Warszawa, Expo XXI.

Rejestracja uczestników

Mex Polska rozwija brand Chicas&Gorillas – nowy lokal w Poznaniu już otwarty!

Publiczna spółka holdingowa Mex Polska zrealizowała jeden z tegorocznych planów rozwoju Grupy i otworzyła trzeci lokal w ramach swojego najnowszego konceptu – Chicas&Gorillas. Nowy punkt na mapie gastronomicznej Wielkopolski powstał w samym centrum Poznania przy ul. Wrocławskiej 19.

To nie koniec zaplanowanej na 2023 rok rozbudowy sieci klasycznych shot-barów. Już we wrześniu kolejny punkt z tytułową Chica pojawi się na mapie Polski – tym razem w sercu stolicy. Obecnie skład Grupy liczy 45 lokali działających w ramach 5 rozpoznawalnych brandów.

„Zgodnie z zapowiedziami, uruchomiliśmy kolejny lokal pod naszym najnowszym szyldem Chicas&Gorillas. Trzeci shot-bar powstał w centrum Poznania, przy ul. Wrocławskiej 19. Zawsze bardzo rozważnie i selektywnie dobieramy nowe lokalizacje, by móc w pełni wykorzystać ich potencjał i zagospodarować odpowiednią niszę. Poznań od początku wydawał nam się słusznym kierunkiem na potrzeby tego brandu. Lokalizacja, którą wybraliśmy co wieczór tętni życiem i jest pełna młodych ludzi, którzy powinni idealnie wpisać się w profil grupy docelowej naszej marki.– mówi Paweł Kowalewski, Prezes Zarządu Mex Polska S.A.

Chicas & Gorillas to przykład klasycznego shot-baru. Wystój lokali nawiązuje do kultury Pop-Art, a wnętrza są nasycone kontrastującymi barwami i komiksowymi motywami. Brand heroes konceptu wzbogaca pin-up girl Chica oraz ,,wyluzowany’’ Gorilla.
Poza Poznaniem, koncept dostępny jest także we Wrocławiu oraz Łodzi. Czwarty lokal powstanie już we wrześniu w centrum Warszawy.

„Rozwój marki Chicas&Gorillas w dużej mierze zależał od sukcesu pierwszego lokalu jaki powstał z początkiem 2022 roku we Wrocławiu. Szybko okazało się, że nasz shot-bar jest intersujący dla młodej klienteli, która docenia rozbudowaną ofertę kolorowych drinków w niestandardowym klimacie pop-art. Nasze lokale usytuowane we Wrocławiu i Łodzi miesięcznie odwiedza coraz więcej gości. Liczymy na ciepłe przyjęcie marki także ze strony Poznania. – mówi Paweł Kowalewski.

W planach Grupy jest także rozbudowa pozostałych konceptów. Jeszcze w tym roku otwarte zostaną 2 nowe punkty w ramach popularnej i lubianej przez Polaków marki Pijalnia Wódki i Piwa. Jeden z najstarszych brandów Grupy na przełomie lipca i sierpnia powstanie w Zamościu i Nowym Targu. Więcej szczegółów już wkrótce.
Zarząd Mex Polska spodziewa się, że konsekwentny rozwój siatki geograficznej lokali przyczyni się do dalszego wzrostu przychodów Grupy.

W skład Grupy Kapitałowej Mex Polska wchodzi kilkadziesiąt spółek powiązanych organizacyjnie i kapitałowo. Grupa zarządza 45 lokalami gastronomicznymi (stan na dzień 24.07.2023). Model biznesowy Grupy zakłada równoległy rozwój sieci własnych, jak i franczyzowych placówek. Grupa obecnie rozwija kilka rozpoznawalnych i bardzo popularnych marek gastronomicznych: THE MEXICAN, PROSTY TEMAT, PANKEJK, PIJALNIA WÓDKI I PIWA. Najnowszym konceptem jest CHICAS & GORILLAS. Lokale Grupy zlokalizowane są w największych miastach Polski, m.in. w Warszawie, Krakowie, Łodzi, Poznaniu, Wrocławiu, Sopocie, Gdańsku, Katowicach, czy Toruniu. Rozwój sieci placówek gastronomicznych pochodzi ze środków własnych Grupy, kredytów oraz środków finansowych od franczyzobiorców w ramach umów franczyzowych. W tym modelu rozwijana jest sieć lokali PIJALNIA WÓDKI I PIWA oraz THE MEXICAN.
Od 2012 roku spółka Mex Polska S.A. jest notowana na Głównym Rynku Giełdy Papierów Wartościowych (GPW) w Warszawie.

Newsletter SCF News

Obserwuj rynek centrów handlowych

Dołącz do ponad 7000 czytelników i otrzymuj codzienny, bezpłatny newsletter

Zapisz