Wkrótce SCF 2024 Fall

Leasing, inwestycje, zarządzanie. Trwa rejestracja uczestników na najważniejsze spotkanie decydentów rynku centrów handlowych. 1400 uczestników. 25-26.09.24, Warszawa, Expo XXI.

Rejestracja uczestników

HalfPrice dołącza do najemców Centrum Janki. Sklep będzie miał około 2 tys. mkw

Mix najemców Centrum Janki, jednego z najbardziej rozpoznawalnych obiektów handlowych w aglomeracji warszawskiej, wzbogacił się o popularną i pożądaną przez klientów markę. Swój sklep w galerii otworzyła należąca do Grupy CCC – sieć HalfPrice.

Centrum Janki po raz kolejny w tym roku powiększa swoją ofertę. Po rozszerzeniu propozycji rozrywkowej obiektu o unikatowe w skali kraju, multisensoryczne strefy zabaw tj. Jankową Polanę i wyjątkowy plac zabaw nawiązujący do makroświata przyszedł czas na rozwój oferty handlowej. 
Do grona najemców Centrum Janki 22 lipca dołączył sklep sieci HalfPrice. Salon o powierzchni ok. 2 tys. mkw. położony jest tuż obok zachodniego wejścia do galerii i już od progu wita odwiedzających wielkimi okazjami zakupowymi.

– Centrum Janki to jeden z najbardziej popularnych obiektów handlowych w regionie. Z myślą o naszych klientach stale aktualizujemy ofertę i kontynuujemy współpracę z najlepszymi brandami, aby wizyty w galerii były dla nich wartościowym i wyjątkowym doświadczeniem. Dzięki otwarciu HalfPrice nasi odwiedzający zyskują dostęp nie tylko do wielu światowych marek, ale przede wszystkim do okazji cenowych, z których słynie sieć – mówi Marta Grabska, Asset Manager, Cromwell Property Group.

Należąca do Grupy CCC marka HalfPrice opiera swoją sprzedaż na koncepcji off price. Oznacza to, że firma stawia na jakość w najlepszej cenie. Zespół kupców i trendsetterów współpracuje z markami i projektantami z całego świata. Dzięki nim w HalfPrice klienci mogą kupić markowe produkty w cenach nawet o 80% niższych od cen producentów.

W nowo otwartym sklepie klienci znajdą bogaty asortyment obejmujący zarówno markową odzież, obuwie oraz dodatki damskie, męskie i dziecięce, a także wyjątkowe dekoracje do domu, zabawki czy akcesoria sportowe. HalfPrice w swojej ofercie posiada produkty ponad 3000 znanych marek m.in: Vans, Champion, Calvin Klein, Michael Kors, Pinko, Fila, DKNY, Valentino, Prada, Chloe, Moschino i wiele, wiele innych.

– Bardzo cieszy nas fakt, że tak znane brandy jak HalfPrice, rozwijając swoją sieć, decydują się na otwarcie salonu właśnie w Centrum Janki.  Grupa CCC posiada już w naszym obiekcie sklep CCC oraz nowoczesny koncept eobuwie.pl wraz z ofertą MODIVO. Teraz postanowiła uzupełnić ofertę centrum o swoją kolejną markę. Jestem przekonana, że sklep HalfPrice szybko stanie się jednym z chętnie wybieranych celów zakupowych przez klientów ceniących modę i nowoczesny lifestyle, którzy poszukują produktów znanych marek w okazyjnych cenach – dodaje M. Grabska. 

Marka HalfPrice dynamicznie rozwija się nie tylko w Polsce, ale też w innych krajach europejskich, m.in. w Austrii, Czechach, Słowacji, Chorwacji, Słowenii, Rumunii, Łotwie i na Węgrzech. Obecnie sieć posiada ponad 100 sklepów stacjonarnych oraz sklep online.

Newsletter SCF News

Obserwuj rynek centrów handlowych

Dołącz do ponad 7000 czytelników i otrzymuj codzienny, bezpłatny newsletter

Zapisz

Centrum Janki to największe centrum regionalne na Mazowszu. Na 84 777 m² powierzchni handlowej znajduje się ok. 150 sklepów i punktów usługowych. Obiekt zakorzenił się w świadomości mieszkańców, a dzięki rozbudowie i modernizacji jest nowoczesnym centrum handlowym spełniającym wysokie wymagania zarówno klientów, jak i sieci handlowych. Jego ofertę tworzą flagowe sklepy polskich i światowych marek (m.in.  Zara, TK Maxx, H&M, Reserved, House, Mohito, Sinsay, Smyk, supermarket Auchan, market budowlany Leroy Merlin, Media Markt, Jysk i inne) oraz unikatowa oferta rozrywkowo-gastronomiczna obejmująca liczne kawiarnie, restauracje i kino Cinema City. Lokalizacja przy trasie wylotowej z Warszawy sprawia, że to najpopularniejszy obiekt handlowy położony na południe od stolicy.
Właścicielem Centrum Janki jest Cromwell Property Group Poland. Zarządcą obiektu jest Apsys Polska.

CENTRUM JANKI zostało otwarte w 1999 roku w miejscowości Janki przy ruchliwej trasie na Kraków, Wrocław, Łódź i Katowice. Dzięki stałej rozbudowie oraz modernizacji jest jednym z najbardziej rozpoznawalnych centrów handlowych w aglomeracji warszawskiej. Obiekt o powierzchni 85 498 m² oferuje odwiedzającym możliwość dokonania zakupów w 170 sklepach. Do głównych najemców Centrum Janki należą: Auchan, Zara, Reserved, C&A, Bershka, CCC, Empik, H&M, Jysk, Mohito, Stradivarius, Kazar, Deichmann, Hebe Zdrowie i Piękno, Douglas, Kakadu, New Yorker, Rossmann, Sephora, Smyk, Leroy Merlin, Media Markt oraz TK MAXX. Na terenie obiektu działają także kino Cinema City, Sala Zabaw Fikołki oraz 20 lokali gastronomicznych, m.in. restauracja Pizza Hut, a także kawiarnie, takie jak Starbucks czy Costa Coffee. Na odwiedzających czeka parking oferujący 3151 miejsc postojowych. Centrum Janki znalazło się na czwartym miejscu w raporcie „Centra handlowe przyjazne dzieciom” przygotowanym przez firmę doradczą Colliers.