Łódzka marka NAOKO dołącza do szerokiej oferty najemców Manufaktury

Manufaktura od początku istnienia wspiera lokalne marki i promuje ciekawe projekty, posiadające łódzkie korzenie. NAOKO to nowy najemca, który idealnie wpisuje się w tę charakterystykę. Marka od wielu lat udowadnia, że życie jest za krótkie, by nosić nudne ubrania. Nowy lokal poszerza szeroki wybór najemców i otwiera nowe możliwości dla wszystkich modowych entuzjastów.

NAOKO to łódzka firma założona w 2016 roku przez małżeństwo – Monikę i Jacka Szyndlerów. Na rynku funkcjonują już od 7 lat i w tym czasie zgromadzili wokół siebie silnie zaangażowaną społeczność, która pokochała nie tylko ich ubrania, ale także wizję towarzyszącą marce. Na Facebooku zgromadzili ponad 245 000 obserwujących, a na Instagramie śledzi ich ponad 141 000 odbiorców. Co najważniejsze – nie są to tylko same liczby. Marka może się pochwalić ogromnym wsparciem klientek, co widać chociażby po hucznym otwarciu butiku w Manufakturze. To trzeci stacjonarny lokal NAOKO w Polsce.

Manufaktura jest na bieżąco z obowiązującymi trendami i wsłuchuje się w głos konsumentów, dlatego właśnie zdecydowała się na współpracę z NAOKO. Wybór nie jest przypadkowy – dla obu marek ważne są takie wartości jak: połączenie tradycji z nowoczesnością, rola pioniera we wdrażaniu nowych pomysłów czy przywiązanie do lokalnych stron.

– Marki NAOKO nie mogło zabraknąć wśród grona naszych najemców. Manufaktura od samego początku powstania współpracuje z łódzkimi brandami i chce promować to, co mamy w Łodzi najlepsze. NAOKO to modowa duma naszego miasta. Godna podziwu jest ich umiejętność budowania społeczności, która nie dość, że jest zadowolona z tworzonych produktów, to jest aktywna i zaangażowana w działania marki. Serce tej grupy znajduje się właśnie w Łodzi – mówi Anna Łajszczak, Tenants Relationship Manager w Apsys Polska, Manufaktura.

Życie jest za krótkie, by nosić nudne ubrania – flagowa idea marki

PARTNER PORTALU

Kaufland

Ubrania NAOKO cechują się różnorodnymi kolorami, oryginalnymi wzorami i ciekawą formą. Marka jest liderem, jeśli chodzi o innowacyjne podejście do tworzenia ubrań. Niedawno premierę miał ich projekt NAOKO.AI, w którym wykorzystano sztuczną inteligencję w tworzeniu wzorów. W „projektowaniu” brały udział klientki. Kobiety zostały poproszone o wypełnienie ankiety, w której określały, jak powinna wyglądać nowa kolekcja. Zebrano 650 tysięcy sugestii. Sztuczna inteligencja na tej podstawie wygenerowała wzory, które później trafiły na ubrania.

We wspomnianej kolekcji nie zabrakło także łódzkich wątków. Na potrzeby promocji, zorganizowano wyjątkową sesję w zabytkowych wnętrzach Pałacu Poznańskiego. To jeden z najbardziej rozpoznawalnych budynków w mieście, a jednocześnie – część kompleksu Manufaktury. Ubrania zaprojektowane przez AI prezentuje popularna modelka – Edyta Zając, łodzianka z pochodzenia.
Butik w Manufakturze – wirtualny asystent sprzedaży

Łódzki lokal wyróżnia się na tle konkurencji. Największą atrakcją jest lustro z wirtualną rzeczywistością. Na jego powierzchni wyświetla się avatar, który pełni funkcję doradcy sprzedaży.

– Wirtualnego asystenta można zapytać o pomoc, na przykład: Wybieram się na przyjęcie firmowe, co powinnam założyć? Na lustrze pojawią się rekomendacje i porady na temat tego, jak powinno się ubrać na taką okazję. Asystent posiada także doskonałą wiedzę na temat marki, więc jeśli ktoś jest zainteresowany historią naszego brandu, jego ciekawość zostanie zaspokojona – mówi Magdalena Klemba, manager NAOKO w Manufakturze.

Newsletter SCF News

Obserwuj rynek centrów handlowych

Dołącz do ponad 7000 czytelników i otrzymuj codzienny, bezpłatny newsletter

Zapisz

Butik NAOKO zajmuje łącznie 240 mkw powierzchni, a sala sprzedażowa 198. Wnętrze utrzymane jest w stonowanych, czarno-białych kolorach. To sprawia, że kolorowe ubrania, wyróżniają się i zachwycają swoimi barwami. Na jednej ze ścian umieszczono także ogromny ekran, gdzie wyświetlane są filmy promujące najnowsze kolekcje. W butiku znajduje się także strefa relaksu, gdzie klienci mogą odpocząć na dużej kanapie, napić się kawy czy świeżej lemoniady. Obok wydzielona jest część dla dzieci. Rodzice mogą spokojnie zastanawiać się nad doborem ubrań, a pociechy – bez reszty oddać się kolorowankom.

NAOKO znajduje się na 1. piętrze Manufaktury, pomiędzy lokalami NOTINO i FOOT LOCKER.