Polska marka mody męskiej Giacomo Conti świętuje otwarcie nowego, relokowanego salonu w galerii Wrocław Fashion Outlet. Salon otwarty został 1 sierpnia i ma powierzchnię 130mkw. Zrealizowany został zgodnie z najnowszym designem marki.
W obecnych trudnych warunkach rynkowych oraz zmieniających się preferencjach, Giacomo Conti podejmuje kluczowe decyzje w związku z optymalizacją swojej sieci salonów stacjonarnych.
Nowy salon i optymalizacja sieci
Salon otwarty został 1 sierpnia i ma powierzchnię 130mkw. Zrealizowany został zgodnie z najnowszym designem marki, w tym posiada również odświeżone wnętrze dzięki nowym meblom, nadającym jeszcze większe poczucie komfortu. Wnętrze, w tym także oświetlenie, zostało zaprojektowane niezwykle precyzyjnie, by pod każdym względem pozytywnie wpływać na proces wyboru i podkreślić atuty każdej stylizacji. Nowych klientów przywita wykwalifikowana kadra doradców stylu, którzy są gwarantem najwyższej jakości obsługi klienta. To przestronne i nowoczesne miejsce, w którym fani polskiego brandu będą mogli wybrać swoje ulubione stylizacje, już teraz, w nowym miejscu na mapie Wrocławia czekają na nich korzystne promocje.
Optymalizacja sieci to odpowiedź na obecne wyzwania rynkowe i potrzeby klientów. Marka dostosowuje swoją strategię w zakresie zarządzania zasobami i alokacji środków, by funkcjonować skutecznie w wymagających okolicznościach rynkowych. Działania Giacomo Conti obejmuj również analizę zmieniających się preferencji klientów i selektywne podejście do podpisywanych umów. Ponadto brand aktywnie monitoruje oczekiwania związane z działaniami online oraz offline, aby wyjść naprzeciw zmieniającym się gustom i potrzebom mężczyzn.
PARTNER PORTALU
Konsekwentnie realizowana strategia zrównoważonego rozwoju
Giacomo Conti konsekwentnie podejmuje strategiczne decyzje, mające na celu przystosowanie się do zmieniających się warunków gospodarczych i preferencji klientów. Marka zdaje sobie sprawę z istoty elastyczności w szybko zmieniającym się otoczeniu biznesowym. Dzięki takiemu podejściu brand jest w stanie odpowiednio zareagować na nowe wyzwania i utrzymać konkurencyjność na rynku mody męskiej.
Marki jest nastawiona na selektywność w stosunku do podejmowanych umów. Rozwaga oraz cierpliwość są kluczowym podejściem w przypadku dynamicznej sytuacji rynkowej, zwłaszcza w przypadku niepewnych nastrojów i zmiany nawyków zakupowych klientów.
Giacomo Conti od wielu lat łączy filozofię włoskiego designu z tradycją polskiego krawiectwa. W ten sposób jest w stanie trafić zarówno do fanów klasyki, jak i do miłośników nowoczesnego wzornictwa. Firma kieruje swoje produkty przede wszystkim do mężczyzn, którzy pragną ubrać się w stylizacje na każdą okazję na co dzień, biznesową, casualową oraz na ślub. W najnowszej kolekcji dużą popularnością cieszą się letnie lniane koszule i niezwykle modne koszulki polo.
Newsletter SCF News
Obserwuj rynek centrów handlowych
Dołącz do ponad 7000 czytelników i otrzymuj codzienny, bezpłatny newsletter
Jedyny outlet w regionie
Wrocław Fashion Outlet to jedyne modowe centrum outletowe w regionie dolnośląskim. Na ok. 14 000 metrów kwadratowych powierzchni handlowej znajduje się ponad 100 światowych i polskich marek, wśród nich: BOSS Outlet, KARL LAGERFELD, Nike, Levi’s, Lacoste, Asics, Trussardi, Guess, New Balance, adidas, Marc O’Polo, Tommy Hilfiger, Calvin Klein, Le Creuset, Calzedonia.
Lokalizacja w pobliżu lotniska, bliskość Autostradowej Obwodnicy Wrocławia, dogodny dojazd komunikacją miejską i parking na 1 200 miejsc pozwalają klientom dogodnie cieszyć się promocjami przez cały rok. Wrocław Fashion Outlet należy do portfolio VIA Outlets – najszybciej rozwijającego się operatora na rynku outletów premium w Europie. Europejskie portfolio VIA Outlets obejmuje obecnie 11 centrów w 9 krajach, łącznie około 267 000 metrów kwadratowych powierzchni najmu i ponad 1 100 sklepów.