Na Pol’and’Rock Festivalu już po raz 13. stanął rockowy sklep Lidl Polska, który był otwarty nieprzerwanie przez 120 godzin! Rockową Wyspę Lidla odwiedziło ponad 115 000 osób – to mniej więcej tyle, ile mieszkańców ma Gorzów Wielkopolski.
Rockowy sklep Lidl Polska co roku przyjmuje festiwalowiczów z całej Polski. Tym razem zyskał nową lokalizację – w samym centrum festiwalu – dzięki czemu mieszkańcy pola namiotowego mogli w każdej chwili zaopatrzyć się w najpotrzebniejsze produkty. Sklep otwarto we wtorek,
1 sierpnia, o godz. 12:00, a jego drzwi zamknęły się dopiero w niedzielę, 6 sierpnia, o 12:00. Warto podkreślić, że ceny w rockowym sklepie były dokładnie takie jak w każdym innym obiekcie Lidl Polska – atrakcyjne i niskie. Co więcej, z aplikacją zakupową Lidl Plus na uczestników Festiwalu czekały specjalne kupony rabatowe.
Lidl’n’Rock, czyli Rockowa Wyspa Lidla w liczbach:
⦁ sklep odwiedziło 115 tys. klientów,
⦁ sprzedano 51 300 kajzerek,
⦁ najpopularniejszym owocem okazały się banany – kupiono ich ponad 5000 kg!
⦁ w projekt na miejscu angażowało się ponad 350 osób,
⦁ sklep działał nieprzerwanie przez 120 godzin,
⦁ Lidl działa na Pol’and’Rock Festivalu od 13 lat,
⦁ najwierniejsze osoby pracowały w rockowym sklepie Lidla już po raz ósmy,
⦁ wymieniono nieskończenie wiele uśmiechów!
Warto podkreślić, że obecność marki na Festiwalu jest wyrazem podziękowań dla wszystkich wolontariuszy zaangażowanych w coroczne zbiórki Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy. Przez 14 lat wspólnego grania z Orkiestrą Lidl przekazał na cele Fundacji ponad 43 mln zł.
Załoga Rockowego sklepu Lidl Polska z Jurkiem Owsiakiem, tuż przed otwarciem drzwi dla festiwalowych klientów
PARTNER PORTALU
Festiwalowa załoga rockowego sklepu Lidla
Festiwalowy sklep nie mógłby funkcjonować gdyby nie praca setek osób zaangażowanych w projekt po stronie Lidl Polska, którzy zjechali się z całego kraju. Dla 64 pracowników sklepu był to już kolejny raz na Rockowej Wyspie Lidla, a rekordziści przybyli po raz ósmy! W pracę w sklepie mogli zaangażować się wszyscy zatrudnieni w Lidlu: zarówno pracownicy sklepów, jak
i magazynów czy centrali. Na miejscu każdy otrzymał szkolenie w zakresie sprzedaży oraz BHP, a w wolnym czasie mógł korzystać ze wszystkich festiwalowych atrakcji. Ponadto każdy pracownik rockowego sklepu otrzymał premię i zestaw powitalny, a także miał dostęp do wsparcia fizjoterapeuty.
Lidl Polska należy do międzynarodowej grupy przedsiębiorstw Lidl, w której skład wchodzą niezależne spółki prowadzące aktywną działalność na terenie całej Europy oraz w USA. Historia sieci Lidl sięga lat 30. XX wieku, a pierwsze sieci pod szyldem tej marki powstały w Niemczech w latach 70. XX wieku. Obecnie w 31 krajach istnieje w przybliżeniu 12 000 sklepów tej marki, a w Polsce ponad 850.
Newsletter SCF News
Obserwuj rynek centrów handlowych
Dołącz do ponad 7000 czytelników i otrzymuj codzienny, bezpłatny newsletter