Wkrótce SCF 2024 Fall

Leasing, inwestycje, zarządzanie. Trwa rejestracja uczestników na najważniejsze spotkanie decydentów rynku centrów handlowych. 1400 uczestników. 25-26.09.24, Warszawa, Expo XXI.

Rejestracja uczestników

Zakupy w rockowym sklepie Lidl Polska na Pol’and’Rock Festival zrobiło ponad 115 000 klientów!

Na Pol’and’Rock Festivalu już po raz 13. stanął rockowy sklep Lidl Polska, który był otwarty nieprzerwanie przez 120 godzin! Rockową Wyspę Lidla odwiedziło ponad 115 000 osób – to mniej więcej tyle, ile mieszkańców ma Gorzów Wielkopolski.

Rockowy sklep Lidl Polska co roku przyjmuje festiwalowiczów z całej Polski. Tym razem zyskał nową lokalizację – w samym centrum festiwalu – dzięki czemu mieszkańcy pola namiotowego mogli w każdej chwili zaopatrzyć się w najpotrzebniejsze produkty. Sklep otwarto we wtorek,
1 sierpnia, o godz. 12:00, a jego drzwi zamknęły się dopiero w niedzielę, 6 sierpnia, o 12:00. Warto podkreślić, że ceny w rockowym sklepie były dokładnie takie jak w każdym innym obiekcie Lidl Polska – atrakcyjne i niskie. Co więcej, z aplikacją zakupową Lidl Plus na uczestników Festiwalu czekały specjalne kupony rabatowe.

Lidl’n’Rock, czyli Rockowa Wyspa Lidla w liczbach:

⦁ sklep odwiedziło 115 tys. klientów,
⦁ sprzedano 51 300 kajzerek,
⦁ najpopularniejszym owocem okazały się banany – kupiono ich ponad 5000 kg!
⦁ w projekt na miejscu angażowało się ponad 350 osób,
⦁ sklep działał nieprzerwanie przez 120 godzin,
⦁ Lidl działa na Pol’and’Rock Festivalu od 13 lat,
⦁ najwierniejsze osoby pracowały w rockowym sklepie Lidla już po raz ósmy,
⦁ wymieniono nieskończenie wiele uśmiechów!
Warto podkreślić, że obecność marki na Festiwalu jest wyrazem podziękowań dla wszystkich wolontariuszy zaangażowanych w coroczne zbiórki Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy. Przez 14 lat wspólnego grania z Orkiestrą Lidl przekazał na cele Fundacji ponad 43 mln zł.

Załoga Rockowego sklepu Lidl Polska z Jurkiem Owsiakiem, tuż przed otwarciem drzwi dla festiwalowych klientów

Festiwalowa załoga rockowego sklepu Lidla

Festiwalowy sklep nie mógłby funkcjonować gdyby nie praca setek osób zaangażowanych w projekt po stronie Lidl Polska, którzy zjechali się z całego kraju. Dla 64 pracowników sklepu był to już kolejny raz na Rockowej Wyspie Lidla, a rekordziści przybyli po raz ósmy! W pracę w sklepie mogli zaangażować się wszyscy zatrudnieni w Lidlu: zarówno pracownicy sklepów, jak
i magazynów czy centrali. Na miejscu każdy otrzymał szkolenie w zakresie sprzedaży oraz BHP, a w wolnym czasie mógł korzystać ze wszystkich festiwalowych atrakcji. Ponadto każdy pracownik rockowego sklepu otrzymał premię i zestaw powitalny, a także miał dostęp do wsparcia fizjoterapeuty.

Newsletter SCF News

Obserwuj rynek centrów handlowych

Dołącz do ponad 7000 czytelników i otrzymuj codzienny, bezpłatny newsletter

Zapisz

Lidl Polska należy do międzynarodowej grupy przedsiębiorstw Lidl, w której skład wchodzą niezależne spółki prowadzące aktywną działalność na terenie całej Europy oraz w USA. Historia sieci Lidl sięga lat 30. XX wieku, a pierwsze sieci pod szyldem tej marki powstały w Niemczech w latach 70. XX wieku. Obecnie w 31 krajach istnieje w przybliżeniu 12 000 sklepów tej marki, a w Polsce ponad 850.