Primark otworzył sklep we Wrocławiu. Inwestycja pochłonęła 10 milionów euro

Primark we Wrocławiu to piąta lokalizacja detalisty w Polsce i jedenasty sklep w regionie Europy Środkowo-Wschodniej. Pierwszy sklep Primark na Dolnym Śląsku stworzył ponad 150 miejsc pracy dla lokalnej gospodarki. Kontynuując ambitne plany rozwoju, Primark zapowiada kolejną lokalizację – otwarcie sklepu w Łodzi zaplanowano na 19 września br.

Primark, międzynarodowy detalista odzieżowy, otworzył dzisiaj swój najnowszy sklep w Polsce, zlokalizowany w centrum handlowym Magnolia Park we Wrocławiu. Detalista zainwestował ponad 10 milionów euro, po raz pierwszy udostępniając klientom na Dolnym Śląsku swoją ofertę najnowszych trendów i artykułów codziennego użytku. Nowy sklep to także ponad 150 miejsc pracy dla lokalnej gospodarki.

Primark we Wrocławiu zajmuje łącznie 3700 mkw. powierzchni handlowej na dwóch kondygnacjach. Marka oferuje klientom bardziej zrównoważoną modę w atrakcyjnych cenach, w tym odzież damską, męską i dziecięcą, a także kosmetyki i artykuły wyposażenia domu. Już teraz 50% ubrań pod marką Primark Cares jest wytwarzanych z materiałów pochodzących z recyklingu lub pozyskiwanych z bardziej zrównoważonych źródeł, a detalista zamierza podwoić tę liczbę do 2030 roku. Wrocławscy klienci z pewnością znajdą tu coś dla siebie, niezależnie od budżetu – od artykułów codziennego użytku, takich jak koszule, swetry i dżinsy, po produkty z nowej kolekcji Jesień / Zima.

Primark chce oferować swoim klientom niesamowite doświadczenia zakupowe w sklepach stacjonarnych. Dlatego też wrocławski salon jest pierwszą w Polsce lokalizacją z kasami samoobsługowymi – 15 stanowisk ułatwi proces zakupowy klientom, którzy płacą kartą. Dodatkowo do ich dyspozycji jest 5 tradycyjnych kas obsługiwanych przez pracowników Primark. Wszystkie są rozlokowane na dwóch piętrach salonu.

Otwarcie we Wrocławiu stanowi kolejny kamień milowy w ambitnych planach ekspansji Primark

PARTNER PORTALU

Kaufland

Otwarcie we Wrocławiu stanowi kolejny kamień milowy w ambitnych planach ekspansji Primark w Europie Środkowo-Wschodniej, gdzie obecnie detalista posiada 11 sklepów na pięciu rynkach. Ponadto Primark ogłosił dziś, że jego kolejny sklep w Polsce, w łódzkiej Manufakturze, zostanie otwarty 19 września br.

Maciej Podwojski, Head of Sales, CEE w Primark powiedział: „Jesteśmy niezwykle dumni z rozwoju Primark w Polsce od momentu wejścia marki na ten rynek w 2020 roku. Dzisiaj otworzyliśmy dla klientów nasz piąty sklep w kraju, a w ciągu najbliższego miesiąca uruchomimy kolejną lokalizację, tym razem w łódzkiej Manufakturze. Chciałbym podziękować wszystkim kolegom i koleżankom, którzy niestrudzenie pracowali nad przygotowaniem sklepu do otwarcia i z niecierpliwością czekamy na ugoszczenie w nim klientów z regionu Dolnego Śląska, którym zaoferujemy niesamowite doświadczenia zakupowe”.

Primark, Wrocław
Primark, Wrocław

Oprócz nowo otwartego salonu we Wrocławiu, Primark posiada cztery lokalizacje w Polsce: w Galerii Młociny w Warszawie, Centrum Handlowym Posnania w Poznaniu, Bonarka City Center w Krakowie oraz Silesia City Center w Katowicach. W przyszłym roku detalista rozszerzy swoją działalność również na Węgry, dzięki czemu liczba sklepów Primark w regionie CEE wzrośnie do 13 na sześciu rynkach.

Newsletter SCF News

Obserwuj rynek centrów handlowych

Dołącz do ponad 7000 czytelników i otrzymuj codzienny, bezpłatny newsletter

Zapisz

Niedawno uruchomiona, nowa witryna internetowa Primark umożliwia klientom przeglądanie asortymentu online oraz sprawdzanie dostępności produktów w ich lokalnym sklepie przed planowaną wizytą. Więcej informacji można znaleźć na stronie www.primark.com/pl.

Primark to międzynarodowy detalista odzieżowy działający w 16 krajach Europy i USA

Primark to międzynarodowy detalista odzieżowy zatrudniający ponad 70 000 pracowników w 16 krajach Europy i USA. Założony w Irlandii w 1969 r. pod marką Penneys, dąży do zapewnienia przystępnych cenowo wyborów dla każdego, od artykułów codziennego użytku po wyróżniającą się stylem odzież damską, męską i dziecięcą, jak również kosmetyki, artykuły wyposażenia domu i akcesoria. Skupiając się na tworzeniu wyjątkowych doświadczeń w sklepach, Primark kontynuuje ekspansję na nowych i istniejących rynkach, a do końca 2026 r. sieć chce posiadać 530 sklepów, włączając w to planowane w najbliższym czasie wejście na Węgry.

Primark dąży do tego, aby bardziej zrównoważona moda była dostępna dla każdego. Ambicją firmy Primark jest zapewnienie większej trwałości odzieży, ochrona życia na Ziemi i poprawa życia ludzi tworzących produkty marki.

W ramach tych działań, firma ogłosiła szereg zobowiązań, które zamierza zrealizować do 2030 r. Obejmują one wytwarzanie wszystkich ubrań marki z materiałów pochodzących z recyklingu lub pozyskiwanych w sposób bardziej zrównoważony, projektowanie odzieży w sposób umożliwiający jej późniejszy recykling, zmniejszenie śladu węglowego o połowę w całym łańcuchu wartości, rezygnację z wyrobów plastikowych jednorazowego użytku oraz dążenie do zapewnienia pracownikom łańcucha dostaw godziwej płacy.