Wkrótce SCF 2024 Fall

Leasing, inwestycje, zarządzanie. Trwa rejestracja uczestników na najważniejsze spotkanie decydentów rynku centrów handlowych. 1400 uczestników. 25-26.09.24, Warszawa, Expo XXI.

Rejestracja uczestników

Sieć dm rozpoczyna współpracę z influencerami i promuje marki własne

“Niemiecka jakość w najlepszej cenie” – pod takim hasłem drogeria dm promuje marki własne w najnowszej kampanii i daje klientom możliwość skorzystania z 20% kuponu rabatowego na wszystkie marki dm przy zakupach z aplikacją “Mój dm”.

Kupony można wykorzystać aż do końca września. By wzmocnić rozpoznawalność marek własnych i jak najszerzej dotrzeć do potencjalnych klientów dm po raz pierwszy w Polsce zdecydował się na rozpoczęcie współpracy z influencerami.

dm to największa niemiecka sieć drogeryjna, która w Polsce obecna jest od kwietnia 2022 roku. Swoją rynkową pozycję zawdzięcza m.in. markom własnym. alverde NATURKOSMETIK, Balea i dmBio to tylko niektóre z marek dm. Obecnie asortyment obejmuje kilkanaście tysięcy artykułów codziennego użytku.

„Prawie w każdym obszarze asortymentu dm posiada marki własne. Mamy ich łącznie 28 w różnych kategoriach. Cieszą się dużą popularnością także wśród polskich klientów, którzy często jako ich atut wskazują właśnie niemiecką – czyli wysoką jakość. To dlatego zdecydowaliśmy się uczynić z tego skojarzenia hasło naszej kampanii, “Niemiecka jakość w najlepszej cenie”, bo wysoka jakość to nasz priorytet. Jednocześnie chcemy oferować klientom produkty w zawsze korzystnych cenach – mówi Hubert Iwanowski, Dyrektor Obszaru Marketingu i Zakupów dm w Polsce.

Gwarancja atrakcyjnej i trwałej ceny półkowej, która nie jest podwyższana przez okres minimum 4 miesięcy od daty ostatniej podwyżki widocznej przy każdym produkcie, to podstawa polityki cenowej dm. Ale kolejnym jej wyróżnikiem są oferty kuponów rabatowych w aplikacji „Mój dm”. Dlatego dodatkowo w ramach kampanii, przez cały wrzesień, drogeria oferuje użytkownikom aplikacji
20%-owy kupon rabatowy na wszystkie produkty marek własnych. W ramach synergii działań omnichanelowych, początek kampanii połączono z mini eventami w sklepach dm, których celem było zachęcenie do pobrania aplikacji “Mój dm” i aktywowania kuponów.

By dodatkowo wzmocnić rozpoznawalność marek własnych oraz jak najszerzej dotrzeć do potencjalnych klientów dm po raz pierwszy w Polsce zdecydował się na rozpoczęcie współpracy z influencerami. Dwunastu starannie wybranych influencerów przez najbliższy miesiąc będzie testować produkty marki własnej dm, by wybrać swój ulubiony i podzielić się tym wyborem z fanami (#ulubionyproduktdm) w swoich social mediach. Równocześnie w kanałach własnych dm pojawią się polecenia ulubionych produktów od pracowników drogerii.

„Cieszymy się, że do wachlarza naszych działań marketingowych możemy dodać teraz także współpracę z influencerami. Wiemy, że synergia działań e-commerce, social mediów i influencer marketingu to dziś jeden z ważniejszych filarów skutecznej promocji. Krok po kroku, w miarę poszerzania skali biznesu w Polsce, będziemy także rozwijać kolejne kanały dotarcia do nowych klientów – komentuje Hubert Iwanowski.

Newsletter SCF News

Obserwuj rynek centrów handlowych

Dołącz do ponad 7000 czytelników i otrzymuj codzienny, bezpłatny newsletter

Zapisz

W swojej komunikacji dm skupia się na budowaniu świadomości marki, w tym także popularyzowaniu marek własnych. Kampania będzie składała się z kilku etapów. Pierwsza jej odsłona stawiająca na promocję marek własnych potrwa do 30 września, a kreacje będą wykorzystywały dwa hasła – „Twoja nowa ulubiona drogeria” oraz „Niemiecka jakość w najlepszej cenie”. Swoim zasięgiem kampania obejmie działania online, w tym social media, POS, lokalne rozgłośnie radiowe oraz nośniki OOH. Za opracowanie koncepcji kampanii odpowiadają niemiecka agencja Oddity i austriacka ReTALE, adaptacją materiałów oraz zakupem mediów zajęła się polska agencja Freundschaft.

Drogerie dm posiadają ponad 3800 punktów sprzedaży, w których zatrudnionych jest ponad 66 000 osób w całej Europie. W roku obrotowym 2021/2022 dm odnotował sprzedaż w wysokości 13,6 mld euro wygenerowaną łącznie we wszystkich 14 krajach europejskich. Drogerie dm oferują szeroki wybór produktów do pielęgnacji twarzy i ciała, artykuły zdrowotne i higieniczne oraz produkty w kategoriach kosmetyki i perfumy, żywność, gospodarstwo domowe, usługi foto i karma dla zwierząt. Oprócz produktów znanych marek klienci znajdą w dm także wiele marek własnych, takich jak Balea czy najlepiej sprzedająca się marka certyfikowanych kosmetyków naturalnych alverde. dm docenianie jest również za zespół wykwalifikowanych pracowników, chętnie doradzających klientom. Sieć nieustannie pracuje nad optymalizacją wszystkich swoich procesów, by wywiązać się z odpowiedzialności za zrównoważony rozwój w całej Europie.