Jest już najnowszy numer SCF Magazine, który trafi na targi SCF 2023 Fall

Wrześniowy numer SCF Magazine właśnie wyszedł z drukarni. Trafi on w ręce kilku tysięcy subskrybentów, ale będzie także dystrybuowany wśród ponad tysiąca uczestników targów SCF 2023 Fall, które odbędą się już 20-21 września tego roku

Nowe wydanie magazynu otwiera edytorial na temat Bramy Bieszczad – największego obiektu w portfolio Refield. Brama Bieszczad powstanie w Sanoku. Projekt będzie miał 23 tys. mkw. GLA. Refield – partner wydania – zapowiada nowe inwestycje, a ambitny i przebojowy prezes spółki – Fabian Eryk Barbarowicz wyjaśnia dlaczego retail parki to biznes wielopoziomowy.

– Wszystko zaczyna się od ceny gruntu – to podstawowa i najważniejsza składowa mająca wpływ na rentowność parków handlowych – podkreśla Fabian Eryk Barbarowicz.

Tradycyjnie w Magazynie znajdziemy stałe działy takie jak Puls Rynku i Panorama Najemców. A w nich m.in. Nhood przedstawia swoją koncepcję miast 15-minutowych, Marketing Manager Libero Katowice dzieli się pomysłami jak inwestuje w lojalnego klienta, Neinver zdradza sekret udanej współpracy z najemcami, a Digitall Concept prezentuje nowe, prosprzedażowe rozwiązanie dla branży retail.

Panoramę najemców w tym wydaniu tworzą takie sieci jak: AmRest, Neonet, Green Caffe Nero, Maxi Zoo, Aldi, Drogerie dm, Smyk, New Balance, Xtreme Fitness Gyms, Delaz, Modibvo, Żabka oraz L’Osteria – włoska sieć gastro, która ma obecnie 160 restauracji w 8 krajach Europy, a już niebawem zadebiutuje w Polsce.

PARTNER PORTALU

Kaufland

W targowym numerze nie zabraknie także wywiadów

Jak zwykle Magazyn pełen jest wywiadów z kluczowymi postaciami na rynku centrów handlowych w Polsce. Wśród nich są rozmowy m.in. z: Jamesem Turnerem, Sierra Balmain, Fabianem Erykiem Barbarowiczem, Refield, Wojciechem Cieślakiem, BOIG, Michałem Gromem, Smyk, Robertem Dudzińskim, Newgate Investment, Adamem Ringerem, Green Caffe Nero, Andrzejem Czarneckim, Neonet, Dawidem Zyskowskim, New Balance, Szymonem Bujalskim, Modivo, Tomaszem Gawlikiem, Aldi, Marcinem Langowskim, Dealz i wiele innych.

Wśród partnerów i reklamodawców wrześniowego SCF Magazine są między innymi firmy: Refield, Nhood, Apsys, Mayland, Galeria Libero, Galeria Kazimierz, Galeria Katowicka, Posnania, Food Fyrtel, Janki, Neinver, BOIG, Maxi Zoo, AmRest, Securitas, Newgate Investment, ROS Retail Outlet Shopping, Sierra Balmain, Aldi, Digitall Concept, Smyk, Dealz, Xtreme Fitness Gyms, Żabka, Green Caffè Nero, New Balance, Modivo, L’Osteria, Drogerie DM, Neonet.

SCF Magazine ma już ponad 18 lat!

Newsletter SCF News

Obserwuj rynek centrów handlowych

Dołącz do ponad 7000 czytelników i otrzymuj codzienny, bezpłatny newsletter

Zapisz

SCF Magazine to magazyn, który od 2005 roku dostarcza najważniejsze informacje z branży retail. Nakład to 3000 egzemplarzy, a bezpłatna subskrypcja przysługuje uczestnikom SCF Fall oraz SCF Spring, najemcom oraz zarządcom centrów handlowych.

Zobacz najnowsze wydanie SCF Magazine TUTAJ