Wkrótce SCF 2024 Fall

Leasing, inwestycje, zarządzanie. Trwa rejestracja uczestników na najważniejsze spotkanie decydentów rynku centrów handlowych. 1400 uczestników. 25-26.09.24, Warszawa, Expo XXI.

Rejestracja uczestników

Przestrzeń, wygoda i elegancja, czyli LANCERTO modernizuje trzy salony stacjonarne

Tej jesieni marka odzieży męskiej premium LANCERTO zmodernizuje 3 sklepy, w tym: Designer Outlet Warszawa, Bonarka Kraków oraz Radom Galeria Słoneczna. Sklepy czeka odświeżenie przestrzeni, zwiększenie powierzchni sklepowej, a także wprowadzenie innowacyjnego rozwiązania, które ułatwi klientom zakupy.

Odnowienie trzech sklepów stacjonarnych to element strategii rozwoju LANCERTO, której założeniem jest organiczny, ewolucyjny wzrost. Kluczową rolę w podejmowaniu decyzji o nowych otwarciach oraz inwestycjach w istniejące już salony stanowią dane historyczne – marka stawia na ostrożność i elastyczność, które pozwalają tworzyć dopasowujący się do zmiennej sytuacji gospodarczej model biznesowy.

Salon w galerii Designer Outlet Warszawa zostanie przeniesiony do nowego lokalu o powierzchni 174 m2, co oznacza powiększenie przestrzeni zakupowej o 70 metrów w stosunku do obecnej. Wdrożony zostanie również nowy koncept wizualny z elementami nawiązującymi do aktualnego hasła marki: „Życie to podróż. Na własnych zasadach”.

Kameralną atmosferę podkreślą ciemne, szlachetne kolory. Przestrzenie wypełnią wysokiej jakości drewniane meble z metalowymi wykończeniami, dopełniając efektu eleganckiego wnętrza. Sklep zostanie ponownie otwarty dla klientów do końca bieżącego roku.

Drugi salon, który przejdzie podobny proces, znajduje się w Galerii Słonecznej w Radomiu. W tej lokalizacji LANCERTO także otrzyma nowy lokal, większy od obecnego o 65 metrów, a więc o powierzchni 161 m2. I tutaj wystrój zostanie uspójniony z aktualną identyfikacją wizualną marki. W nowej przestrzeni klienci zrobią zakupy już pod koniec września.

Na początku września został zmodernizowany punkt sprzedaży w galerii Bonarka Kraków. Lokal pozostał w tej samej lokalizacji, jednak jego powierzchnia zwiększyła się ze 120m2 do 127 m2. Modernizacja salonu objęła także lifting, przeniesienie kas, instalację nowej witryny, a także dopełnienie wnętrza nowymi meblami. Wszystko to złoży się na jeszcze lepsze i przyjemniejsze doświadczenia zakupowe krakowskich klientów LANCERTO.

Na półkach i wieszakach zmodernizowanych salonów znajdą się produkty z linii LANCERTO Business Mix, jednej z klasycznych kolekcji marki, charakteryzującej się wysoką elastycznością w konfiguracji kolorów, rozmiarów czy krojów. Nie zabraknie również linii Comfort Plus, czyli garniturów uszytych z innowacyjnej tkaniny wodoodpornej oraz mało podatnej na zagniecenia.

Newsletter SCF News

Obserwuj rynek centrów handlowych

Dołącz do ponad 7000 czytelników i otrzymuj codzienny, bezpłatny newsletter

Zapisz

Dodatkowo punkty zostaną również wyposażone w tablety, za pomocą których Doradcy Klienta udostępnią kupującym całą ofertę marki na życzenie. System ten pozwala na bezpłatne zamówienie do punktu i przymierzenie produktów, których nie ma na miejscu, z dowolnego innego sklepu, magazynu centralnego lub magazynu e-commerce. Dzięki innowacjom technologicznym i doskonałemu zarządzaniu logistycznemu LANCERTO wychodzi naprzeciw potrzebom klientów oraz integruje kanały sprzedaży.

LANCERTO to polska marka założona w 2008 roku. Znana ze swojego innowacyjnego stylu, komfortowej i wysokiej jakości odzieży, butów i akcesoriów dla mężczyzn. Kolekcje marki powstają z myślą o mężczyznach ceniących wygodę i elegancję. Ekskluzywnie wyselekcjonowane tkaniny, perfekcyjny krój oraz staranność wykończenia to pewność nienagannego wizerunku w każdej sytuacji.

LANCERTO dysponuje sklepem online lancerto.com oraz ogólnopolską siecią salonów sprzedaży zlokalizowanych w największych miastach Polski, w których profesjonalni i wykwalifikowani doradcy klienta dobiorą ubranie pod kątem okazji, potrzeb i cech fizycznych Klienta. Asortyment marki to klasyczne garnitury, smokingi, marynarki, koszule, swetry, płaszcze, kurtki, spodnie chino oraz skórzane buty wizytowe o ponadczasowym wzornictwie, a także szeroki wybór dodatków takich jak: krawaty, poszetki, szale, spinki do mankietów, szelki i skórzane paski. Ponadto marka oferuje odzież premium w stylu smart casual tj. jeansy, dzianiny, t-shirty i koszulki polo.