Wkrótce SCF 2024 Fall

Leasing, inwestycje, zarządzanie. Trwa rejestracja uczestników na najważniejsze spotkanie decydentów rynku centrów handlowych. 1400 uczestników. 25-26.09.24, Warszawa, Expo XXI.

Rejestracja uczestników

Wrocław Fashion Outlet: kultowy najemca w nowej lokalizacji i nowej odsłonie

Po zmianie lokalizacji i wystroju 11 września we Wrocław Fashion Outlet został ponownie otwarty salon marki Levi’s®. Minimalizm, jeszcze lepsza ekspozycja asortymentu oraz większa wygoda podczas zakupów to główne aspekty, które wzięto pod uwagę podczas aranżowania przestrzeni oraz dopasowywania jej do potrzeb i oczekiwań klientów, a także konceptu marki Levi’s® – salon kultowej marki w nowym wydaniu

Nowo otwarty salon Levi’s® we Wrocław Fashion Outlet został dopasowany do najnowszego konceptu brandu. Na przestrzeni 344 m2 zastosowano nowoczesne rozwiązania aranżacyjne, które marka wdraża w swoich najbardziej prestiżowych lokalizacjach.

Wśród nich można wymienić wykorzystanie naturalnych materiałów, takich jak stal i drewno, które dodają wnętrzu minimalistycznego wyglądu, napinany sufit, a także iluminacje, dzięki którym asortyment jest jeszcze lepiej wyeksponowany.

Nowy salon Levi’s® zmienił lokalizację, powiększył swój metraż i zyskał dodatkowe przymierzalnie – obecnie jest ich 12. To wszystko przekłada się na wygodniejsze zakupy dla miłośników tej kultowej amerykańskiej marki.

Amerykański styl, który pokochał cały świat

PARTNERZY PORTALU

Fact White Cat
Fact White Cat

Marka Levi’s® stanowi uosobienie klasycznego i swobodnego amerykańskiego stylu. Dżinsy Levi’s®, od czasu ich wynalezienia przez Levi Straussa w 1873 roku, stanowią jedne z najbardziej rozpoznawalnych a jednocześnie najczęściej kopiowanych spodni na świecie.

Dziś marka kontynuuje rozwój swojego innowacyjnego podejścia do mody, dostarczając zarówno dżinsy, jak i inną odzież denimową i akcesoria do około 500 salonów zlokalizowanych w ponad 100 krajach. Nie da się ukryć, że dla marki Levi’s® tak samo istotne jak kreowanie trendów modowych jest propagowanie zrównoważonego rozwoju.

Świadome zakupy w odpowiedzialnym społecznie centrum

Prowadzenie biznesu w duchu zrównoważonego rozwoju jest szczególnie bliskie Wrocław Fashion Outlet, jedynemu w regionie centrum outletowemu premium, które na co dzień podejmuje wiele proekologicznych inicjatyw. To właśnie dlatego obiekt chętnie współpracuje z markami, które także aktywnie działają w obszarze zrównoważonego rozwoju.

Newsletter SCF News

Obserwuj rynek centrów handlowych

Dołącz do ponad 7000 czytelników i otrzymuj codzienny, bezpłatny newsletter

Zapisz

„Świadomość zmian klimatycznych i rosnącego zanieczyszczenia planety sprawia, że coraz więcej firm dąży do zminimalizowania swojego wpływu na środowisko. Jest to dla nas istotne, dlatego dokładamy starań, aby w naszym centrum klienci mieli możliwość zakupienia wysokiej jakości ubrań, butów czy akcesoriów od renomowanych producentów, dla których troska o otoczenie to podstawa działalności. Przykładem jest nasz wieloletni partner – marka Levi’s®, która dzięki wdrożeniu zrównoważonego systemu produkcji WATERLESS od 2011 roku oszczędziła 4,2 miliarda litrów wody, a 9,6 miliarda zostało odzyskane lub użyte ponownie. Na docenienie zasługuje też wykorzystanie przez markę bawełnianych konopi, Levi’s® WellThread, które pochodzą ze zrównoważonych upraw”, wyjaśnia Teresa Pieczonka, Leasing Director we Wrocław Fashion Outlet.

Jedyny outlet w regionie

Wrocław Fashion Outlet to jedyne modowe centrum outletowe w regionie dolnośląskim. Na ok. 14 000 metrów kwadratowych powierzchni handlowej znajduje się ponad 100 światowych i polskich marek, wśród nich: BOSS Outlet, KARL LAGERFELD, JOOP! Nike, Levi’s, Lacoste, Asics, Guess, New Balance, adidas, Marc O’Polo, Tommy Hilfiger, Calvin Klein, Le Creuset, Calzedonia.

Lokalizacja w pobliżu lotniska, bliskość Autostradowej Obwodnicy Wrocławia, dogodny dojazd komunikacją miejską i parking na 1 200 miejsc pozwalają klientom dogodnie cieszyć się promocjami przez cały rok. Wrocław Fashion Outlet należy do portfolio VIA Outlets – najszybciej rozwijającego się operatora na rynku outletów premium w Europie.

Europejskie portfolio VIA Outlets obejmuje obecnie 11 centrów w 9 krajach, łącznie około 267 000 metrów kwadratowych powierzchni najmu i ponad 1 100 sklepów.