Wkrótce SCF 2024 Fall
Leasing, inwestycje, zarządzanie. Trwa rejestracja uczestników na najważniejsze spotkanie decydentów rynku centrów handlowych. 1400 uczestników. 25-26.09.24, Warszawa, Expo XXI.
Leasing, inwestycje, zarządzanie. Trwa rejestracja uczestników na najważniejsze spotkanie decydentów rynku centrów handlowych. 1400 uczestników. 25-26.09.24, Warszawa, Expo XXI.
Po zmianie lokalizacji i wystroju 11 września we Wrocław Fashion Outlet został ponownie otwarty salon marki Levi’s®. Minimalizm, jeszcze lepsza ekspozycja asortymentu oraz większa wygoda podczas zakupów to główne aspekty, które wzięto pod uwagę podczas aranżowania przestrzeni oraz dopasowywania jej do potrzeb i oczekiwań klientów, a także konceptu marki Levi’s® – salon kultowej marki w nowym wydaniu
Nowo otwarty salon Levi’s® we Wrocław Fashion Outlet został dopasowany do najnowszego konceptu brandu. Na przestrzeni 344 m2 zastosowano nowoczesne rozwiązania aranżacyjne, które marka wdraża w swoich najbardziej prestiżowych lokalizacjach.
Wśród nich można wymienić wykorzystanie naturalnych materiałów, takich jak stal i drewno, które dodają wnętrzu minimalistycznego wyglądu, napinany sufit, a także iluminacje, dzięki którym asortyment jest jeszcze lepiej wyeksponowany.
Nowy salon Levi’s® zmienił lokalizację, powiększył swój metraż i zyskał dodatkowe przymierzalnie – obecnie jest ich 12. To wszystko przekłada się na wygodniejsze zakupy dla miłośników tej kultowej amerykańskiej marki.
Marka Levi’s® stanowi uosobienie klasycznego i swobodnego amerykańskiego stylu. Dżinsy Levi’s®, od czasu ich wynalezienia przez Levi Straussa w 1873 roku, stanowią jedne z najbardziej rozpoznawalnych a jednocześnie najczęściej kopiowanych spodni na świecie.
Dziś marka kontynuuje rozwój swojego innowacyjnego podejścia do mody, dostarczając zarówno dżinsy, jak i inną odzież denimową i akcesoria do około 500 salonów zlokalizowanych w ponad 100 krajach. Nie da się ukryć, że dla marki Levi’s® tak samo istotne jak kreowanie trendów modowych jest propagowanie zrównoważonego rozwoju.
Prowadzenie biznesu w duchu zrównoważonego rozwoju jest szczególnie bliskie Wrocław Fashion Outlet, jedynemu w regionie centrum outletowemu premium, które na co dzień podejmuje wiele proekologicznych inicjatyw. To właśnie dlatego obiekt chętnie współpracuje z markami, które także aktywnie działają w obszarze zrównoważonego rozwoju.
Dołącz do ponad 7000 czytelników i otrzymuj codzienny, bezpłatny newsletter
„Świadomość zmian klimatycznych i rosnącego zanieczyszczenia planety sprawia, że coraz więcej firm dąży do zminimalizowania swojego wpływu na środowisko. Jest to dla nas istotne, dlatego dokładamy starań, aby w naszym centrum klienci mieli możliwość zakupienia wysokiej jakości ubrań, butów czy akcesoriów od renomowanych producentów, dla których troska o otoczenie to podstawa działalności. Przykładem jest nasz wieloletni partner – marka Levi’s®, która dzięki wdrożeniu zrównoważonego systemu produkcji WATERLESS od 2011 roku oszczędziła 4,2 miliarda litrów wody, a 9,6 miliarda zostało odzyskane lub użyte ponownie. Na docenienie zasługuje też wykorzystanie przez markę bawełnianych konopi, Levi’s® WellThread, które pochodzą ze zrównoważonych upraw”, wyjaśnia Teresa Pieczonka, Leasing Director we Wrocław Fashion Outlet.
Wrocław Fashion Outlet to jedyne modowe centrum outletowe w regionie dolnośląskim. Na ok. 14 000 metrów kwadratowych powierzchni handlowej znajduje się ponad 100 światowych i polskich marek, wśród nich: BOSS Outlet, KARL LAGERFELD, JOOP! Nike, Levi’s, Lacoste, Asics, Guess, New Balance, adidas, Marc O’Polo, Tommy Hilfiger, Calvin Klein, Le Creuset, Calzedonia.
Lokalizacja w pobliżu lotniska, bliskość Autostradowej Obwodnicy Wrocławia, dogodny dojazd komunikacją miejską i parking na 1 200 miejsc pozwalają klientom dogodnie cieszyć się promocjami przez cały rok. Wrocław Fashion Outlet należy do portfolio VIA Outlets – najszybciej rozwijającego się operatora na rynku outletów premium w Europie.
Europejskie portfolio VIA Outlets obejmuje obecnie 11 centrów w 9 krajach, łącznie około 267 000 metrów kwadratowych powierzchni najmu i ponad 1 100 sklepów.