Newsletter SCF News
Dołącz do 6000 odbiorców!

Rituals nie zwalnia tempa rozwoju i we Wrocławiu otwiera kolejny salon

Sklepy tej marki wyglądają jak salony spa, a produkty są znane w blisko 40 krajach na całym świecie. Rituals, koncept z wyjątkowymi produktami do domu oraz kosmetykami do pielęgnacji ciała, otworzył swój nowy sklep we Wrocławiu.

Ich dewizą jest zmiana codziennych rytuałów pielęgnacyjnych w chwile warte zapamiętania.
Holenderska marka Rituals dołączyła właśnie do najemców Magnolia Park. Nowy salon znajduje się na parterze, naprzeciw sklepu Stradivarius i ma 173 mkw. powierzchni.

Produkty Rituals inspirowane są tradycją starożytnych ceremonii pielęgnacyjnych. Asortyment
marki to przede wszystkim kosmetyki do ciała i włosów takie jak balsamy, oleje, peelingi,
mgiełki, kremy czy pianki pod prysznic.

Rituals to jednak nie tylko oferta beauty, ale także wyjątkowe zapachy do domu w postaci świec, dyfuzorów i sprejów do pomieszczeń, a także kompozycje zapachowe do samochodu. W salonie Rituals można także zaopatrzyć się w komfortową i elegancką odzież z linii home wear taką jak piżamy, szlafroki czy bielizna. A wszystko to w przystępnej cenie.

– Pojawienie się marki Rituals w Magnolia Park to dowód na zaufanie jakim obdarzają centrum
kolejni najemcy, a także poszerzenie sektora beauty w naszym centrum. Jesteśmy pewni, że
szeroka oferta sklepu Rituals zachwyci wielu klientów Magnolia Park – mówi Joanna Sawośko-
Duda z Multi Poland, dyrektor Magnolia Park.

Nowy salon Rituals zaaranżowano w stylu inspirowanym kulturą Dalekiego Wschodu. Wnętrze przypomina relaksujący salon spa, w którego centrum znajduje się kwiat wiśni. Nawiązuje on również do linii kosmetyków Ritual of Sakura (sakura to drzewo wiśniowe).

Marka Rituals powstała w 2000 roku w Amsterdamie i od tego czasu rozwinęła swoją sieć ponad tysiąca sklepów i trzech tysięcy punktów w ramach shop-in-shop w 36 krajach na całym świecie. Brand koncertuje się na ekologicznym aspekcie produkcji. Składy kosmetyków w 90 proc. mają pochodzenie naturalne, a opakowania nadają się do ponownego napełnienia lub recyklingu.

Apsys partnerem strategicznym najnowszego wydania!

SCF Magazine nr 4/2023

SCF Magazine to czasopismo skierowane do najemców, deweloperów oraz firm zarządzających centrami handlowymi. Pierwszy numer magazynu ukazał się w roku 2005. Nakład to 3000 egz. Bezpłatna subskrypcja przysługuje uczestnikom SCF Fall oraz SCF Spring, najemcom oraz zarządcom centrów handlowych.