Galeria Młociny z szesnastoma nowymi najemcami, w tym Popeyes i Nike w koncepcie Well Collective
Od początku roku należąca do EPP i Echo Investment Galeria Młociny podpisała umowy z szesnastoma nowymi najemcami, rozbudowując swoją ofertę o marki takie jak m.in. Nike, Popeyes, Fielmann czy Lovisa, wzmacniając pozycję na rynku warszawskich obiektów handlowych. Nowi najemcy zajęli łączną przestrzeń o powierzchni ponad 3550 mkw.
EPP jest wystawcą SCF 2023 Fall. Z przedstawicielami firmy będzie można spotkać się na stoisku 401.
– Galeria Młociny jako jedno z najmłodszych i najprężniej rozwijających się centrów handlowych w Warszawie stale poszerza swoją ofertę o nowych, wyjątkowych najemców, poszukujących atrakcyjnej przestrzeni handlowej w stolicy. Jesteśmy szczególnie dumni z niedawnego otwarcia nowoczesnego salonu Nike w jednym z nowych konceptów marki oraz zbliżającego się otwarcia restauracji Popeyes. Galeria Młociny słynie z wprowadzania ciekawych, nowych koncepcji, co bardzo cenią nasi klienci. Widać to m.in. w systematycznie rosnącej odwiedzalności naszego obiektu – komentuje Michał Pękala, Asset Manager w EPP.
Do najemców, którzy otworzyli już swoje salony tj. m.in. HalfPrice, Laurella, Żabka, Candy Cat czy Samsung dołączają kolejne firmy. Zmiany w Galerii Młociny z pewnością zauważą poszukujący ciekawej oferty gastronomicznej, którą wzmocnią Popeyes z kultowymi kurczakami z Luizjany, Oto Papas Bistro ze specjałami kuchni gruzińskiej, Cukrem i Solą oferujący przyrządzane na miejscu przysmaki fast food jak np. zapiekanki, tosty czy churrosy oraz Big Boba serwujący Bubble Tea na bazie tajwańskich składników. Poszukiwacze modowych i sportowych trendów pokochają natomiast sklepy Karko oraz Nike, z kolei fani biżuterii znajdą ulubione akcesoria w salonie Lovisa. Odpowiedni wybór okularów i soczewek zapewni klientom salon optyczny Fielmann. Dodatkowo rozbudowany zostanie także segment usługowy, oferując odwiedzającym centrum sklep z akcesoriami do smartfonów Top Case, zbiory Biblioteki Dzielnicy Bielany w punkcie Storyteka oraz myjnię samochodową.
Jednym z najemców, którzy niedawno zadebiutowali w Galerii Młociny jest Nike. Salon w koncepcie Well Collective to – zgodnie z wizją marki – przestrzeń dla ciała i umysłu, która została zaprojektowana, by zapewniać klientom najlepsze doświadczenia i wrażenia. Wyróżnia się jasnymi barwami oraz przestronnością, zachęcając odwiedzających do przyjemnego spędzania czasu, np. w specjalnie oznaczonych strefach, stworzonych do tego, by zrelaksować się w trakcie zakupów. Nowy koncept Nike Well Collective oferuje asortyment, który odzwierciedla ducha rywalizacji, styl i zabawę, sprawiając, że sport staje się bardziej powszechny. Klienci mogą zapoznać się z rozbudowaną ofertą odzieży, akcesoriów i obuwia przeznaczonych do różnych dyscyplin sportowych, w tym m.in. fitnessu, joggingu, ale też produktów, które dopełnią sportowe stylizacje na co dzień. Sklep o powierzchni ponad 550 mkw. został zlokalizowany na poziomie 0 obiektu.
Jeszcze w tym roku ofertę Galerii Młociny wzmocni Popeyes
Jeszcze w tym roku ofertę Galerii Młociny wzmocni także Popeyes, który po debiutach regionalnych między innymi w szczecińskim Galaxy oraz wrocławskim Pasażu Grunwaldzkim, po raz trzeci postawił na centrum handlowe zarządzane przez EPP. Znakiem rozpoznawczym restauracji są soczyste kurczaki w chrupiącej panierce, serwowane w oprawie wyrazistych przypraw rodem z Luizjany. Wizyty w Popeyes to również niepowtarzalna atmosfera, która pozwala gościom poczuć się jak w Nowym Orleanie. Lokal o powierzchni ponad 90 mkw. przywita pierwszych klientów już w listopadzie. Restauracja zostanie zlokalizowana na poziomie +2 w strefie Spotkania i Dania, oferującej klientom liczne atrakcje, w tym kręgielnię, dwupoziomowe centrum fitness oraz nowoczesny multipleks z rozkładanymi fotelami.
Unikalny dobór najemców, największa strefa gastronomiczno-rozrywkowa w Polsce i nowatorsko zaprojektowane wnętrza czynią Galerię Młociny wyjątkową destynacją na handlowej mapie Warszawy. Ten wielofunkcyjny obiekt usytuowany na warszawskich Bielanach, w pobliżu węzła komunikacyjnego obsługującego 24 miliony pasażerów rocznie, oferuje około 81 tys. m² powierzchni handlowej i biurowej, która mieści ponad 200 sklepów i 50 kawiarni oraz restauracji.
Jest to też miejsce debiutu wielu marek modowych i konceptów gastronomicznych na rynku polskim. Do grona najemców Galerii Młociny należy m.in. pierwszy w Polsce sklep Primark, marki z grupy Inditex (Zara, Zara Home, Oysho, Massimo Dutti, Bershka, Stradivarius, Pull&Bear), H&M, VAN GRAAF, TK Maxx, C&A, CCC, MediaMarkt czy RTV EURO AGD. Swoje pierwsze sklepy w Polsce otworzyły tu też takie marki jak MODIVO, Gagliardi, sloggi czy Mayoral. W Galerii Młociny zadebiutowały również koncepty gastronomiczne, do tej pory niewystępujące w centrach handlowych m.in. Buena Vista Social Food.
Galerię Młociny wyróżnia nowatorskie podejście do projektowania miejsc spotkań, rozrywki i gastronomii. Przestrzeń restauracyjna i rozrywkowa – zajmująca cały poziom +2 i połączona z zielonym ogrodem na dachu – została podzielona na różne strefy funkcjonalne m.in. Halę Hutnik. Różnorodna oferta kulinarna kuchni m.in. bliskowschodniej, amerykańskiej i włoskiej, spotyka się tam z wyjątkową rozrywką: shuffleboard, Pac-Man, flippery czy automaty do koszykówki. Design Hali Hutnik inspirowany jest pobliską hutą, a do aranżacji zostały wykorzystane akcenty industrialne, nawiązujące do jej historii.
Ofertę Galerii Młociny uzupełnia: wielosalowe kino wyposażone w fotele VIP, dwupoziomowy klub fitness Zdrofit, kręgielnia, centrum medyczne ENEL-MED i miejsca zabaw dla dzieci, w tym pierwszy w Polsce teatr edukacyjno-musicalowy WAM.
Inwestorami są spółki EPP (70% udziałów) i Echo Investment (30% udziałów).
EPP jest największym zarządcą centrów handlowych w Polsce pod względem powierzchni najmu (GLA). Portfel, którym zarządzamy, obejmuje 35 projektów (29 obiektów handlowych i 6 kompleksów biurowych) o łącznej wartości około 2,8 miliardów euro i powierzchni najmu wynoszącej ponad milion metrów kwadratowych. Nieruchomości są zlokalizowane w najbardziej atrakcyjnych polskich miastach o największym popycie konsumenckim i potencjale wzrostu.
Dążymy do dostarczenia najemcom atrakcyjnej i innowacyjnie zarządzanej powierzchni, wspierając w ten sposób rozwój ich biznesu. Należymy do Redefine Properties, drugiego największego funduszu inwestującego w nieruchomości (REIT) notowanego na giełdzie w Johannesburgu (JSE).
Echo Investment jest największym polskim deweloperem, jedynym na rynku z bogatym doświadczeniem w głównych sektorach rynku nieruchomości: mieszkaniowym, biurowym i handlowo-usługowym. Jako firma współodpowiedzialna za rozwój miast, angażuje się w duże miastotwórcze projekty łączące różne funkcje, jak Browary Warszawskie czy Fuzja w Łodzi. To miejsca, w których ludzie mogą pracować, mieszkać, bawić się i zaspokajać potrzeby dnia codziennego.
Od 2019 roku głównymi akcjonariuszami Echo Investment są węgierski Wing IHC Zrt oraz partnerzy Griffin Capital.
Newsletter SCF News
Obserwuj rynek centrów handlowych
Dołącz do ponad 7000 czytelników i otrzymuj codzienny, bezpłatny newsletter