Newsletter SCF News
Dołącz do 7000 odbiorców!

PARTNERZY SERWISU

Metro Properties
Designer Outlet Kraków

Radosław Gołębski, SAVICKI: Jesteśmy skupieni na oczekiwaniach klientów

Marka jubilerska SAVICKI otrzymała statuetkę w kategorii Design & Usability, w ramach konkursu e-Commerce Polska Awards. Marka już 4 razy była nominowani w kategorii Design & Usability dla podmiotów średnich i dużych. W tym roku rywalizowała z tak ugruntowanymi na rynku e-commerce markami jak MODIVO, Empik czy Hebe.

Jury XI edycji e-Commerce Polska Awards doceniło nowatorskie rozwiązania, jakie wdrożyła marka SAVICKI w procesie zakupu luksusowej biżuterii online.

Strona, która łączy piękno i użyteczność

„Ostatnie 1,5 roku spędziliśmy na gruntownym przeprojektowaniu i przekodowaniu strony savicki.pl. Chcieliśmy odejść od standardowej prezentacji oferty, a skoncentrować się bardziej na oczekiwaniach klientów. Zakup biżuterii zaręczynowej i ślubnej to przecież dla naszych klientów szczególny moment w życiu. Zadaliśmy sobie więc pytanie, czego potrzebują nasi klienci, żeby znaleźć biżuterię, która ma symbolizować ich najsilniejsze uczucia” – wyjaśnia Radosław Gołębski, członek zarządu SAVICKI.

Na stronie savicki.pl odwiedzający może nie tylko zapoznać się ze stałymi kolekcjami pierścionków zaręczynowych, obrączek ślubnych czy złotej biżuterii. Może także samodzielnie zaprojektować własny model pierścionka. Konfigurator tworzy niezwykle realistyczną wizualizację 3D, więc klient może zobaczyć wszystkie szczegóły biżuterii. W każdym momencie może też skontaktować się przez chat z konsultantem i poprosić o radę.

„Takie rozwiązania na stronie potrzebują jednak nie tylko atrakcyjnego designu. Niezmiernie ważne jest zaplecze technologiczne. Nasz zespół IT wykonał tytaniczną pracę, żeby strona działała szybko i niezawodnie” – dodaje Radosław Gołębski.

Luksusowa marka blisko klienta

Historia marki SAVICKI sięga roku 1976, kiedy to Kazimierz Sawicki wraz z żoną Barbarą otwiera w Lublinie przy swojej pracowni jubilerskiej mały sklepik. Dziś ich dzieło kontynuują synowie Jakub i Paweł Sawiccy przy wsparciu Tomasza Osmana, który od 2017 roku rozwija działania marki w sektorze e-commerce, a obecnie jest współwłaścicielem i prezesem zarządu SAVICKI.

„Marka SAVICKI do początku istnienia chciała przełamywać stereotypowe wyobrażenia o zakupie luksusowej biżuterii. Chcemy, żeby nasi klienci czuli się u nas w pełni swobodnie. Jesteśmy też przekonani, że przyszłość rynku e-commerce to umiejętne łączenie usług off- i online. Dlatego rozwijamy aktywnie sieć autorskich salonów jubilerskich, a w nich szereg innowacyjnych rozwiązań, które mają przełamywać tradycyjną barierę klient-sprzedawca” – wyjaśnia Tomasz Osman.

Obecnie SAVICKI posiada 6 salonów jubilerskich zlokalizowanych w największych miastach w Polsce – Warszawie, Krakowie, Wrocławiu, Gdańsku, Poznaniu, Zielonej Górze. Wkrótce nastąpi także otwarcie salonu SAVICKI w Katowicach. Sercem każdego salonu SAVICKI jest stół TryOn®, gdzie znajdują się wierne repliki biżuterii. Dzięki temu klienci mogą najpierw samodzielnie przymierzać pierścionki zaręczynowe i obrączki, a dopiero potem skorzystać ze wsparcia konsultanta. Stół TryOn® to pierwsze tego typu rozwiązanie w branży jubilerskiej w Polsce i w Europie. Pomysł został doceniony przez jury konkursu Retail Show 2022, które przyznało marce SAVICKI nagrodę w kategorii Best Shop Concept.

Dać klientom wiedzę o biżuterii

Innym nowatorskim rozwiązaniem, jakie wprowadziła marka SAVICKI do swoich salonów, jest VIP Room. To specjalne pomieszczenie, w którym umieszczono diamenty o najwyższych parametrach i w różnych przedziałach masy. Klienci mogą dokładnie obejrzeć diamenty pod lupą, przymierzyć biżuterię z brylantami i skorzystać z eksperckiej wiedzy konsultanta.

„Na przełomie kwietnia i maja przeprowadziliśmy badanie na temat znaczenia zaręczyn w życiu Polek i Polaków oraz znaczenia pierścionka zaręczynowego. Okazało się niestety, że mamy nikłą wiedzę na temat rodzajów kruszców czy wartości diamentów. A pierścionek zaręczynowy ma być nie tylko piękny. To także pierwsza poważna inwestycja rodzinna i trwały majątek przekazywany z pokolenia na pokolenia. Dlatego chcemy edukować Polaków na temat wartości biżuterii, żeby mogli ją wybrać jak najbardziej świadomie” – podkreśla Tomasz Osman.